abonnement Unibet Coolblue
pi_143745708
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:21 schreef Rezania het volgende:

[..]

Huisje bouwen is wel leuk ja, alleen een beetje jammer dat de verlichting binnen echt helemaal verneukt is. Sommige lichtbronnen geven wel licht, andere weer niet. Ziet er niet uit imo. :')

[..]

Voor smithing iron daggers maken, dus iron bars en leather strips verzamelen. Je kan ook nog Hunterborn installeren, daarmee kan je veel effectiever jagen, en dan veel leather armor maken. Voor enchanting moet je onthouden dat het niet uitmaakt hoe krachtig een enchantment is, je krijgt altijd evenveel xp. Alleen disenchanting geeft meer xp. Dus gewoon op mages gaan jagen voor filled soulgems en dan alles enchanten wat los en vast zit.
Oké top! Ja smithing weet ik wel, alleen die iron daggers zijn wel wat minder effectief sinds een of andere patch, maar heb sowieso al veel smithing levels gekregen omdat ik alle bouw materialen voor mijn huis zelf maakte.
Pogo dancing!
pi_143745794
Ik ben Serana trouwens al heel lang kwijt. De laatste keer dat ik haar zag was in Markarth en sindsdien al uuuuuuuuren niet meer gezien. Fast travelen, slapen, wachten etc helpt allemaal niet. Ben al overal geweest zoals Markarth, Castle Volkihar, Fort Dawnguard etc. Wel jammer aangezien ik nu een andere follower wil om diegene betere armor te geven (mijn housecarl) alleen dat kan dus niet aangezien ik haar volgens de game nog wel bij me heb, ookal is ze nergens :')

Dus waar kan ze nog te vinden zijn óf welke quest is er snel beschikbaar waar je huidige follower word vervangen door een quest follower? Weet alleen een paar missies van The Companions maar daar ben ik nog niet mee begonnen dus dat duurt dan wel lang en wil niet al te veel guilds tegelijk doen. Ben nu bezig met Thieves guild namelijk. Heb alle DLC dus Dragonborn quests zijn ook welkom.
Pogo dancing!
pi_143746132
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:56 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik ben Serana trouwens al heel lang kwijt. De laatste keer dat ik haar zag was in Markarth en sindsdien al uuuuuuuuren niet meer gezien. Fast travelen, slapen, wachten etc helpt allemaal niet. Ben al overal geweest zoals Markarth, Castle Volkihar, Fort Dawnguard etc. Wel jammer aangezien ik nu een andere follower wil om diegene betere armor te geven (mijn housecarl) alleen dat kan dus niet aangezien ik haar volgens de game nog wel bij me heb, ookal is ze nergens :')

Dus waar kan ze nog te vinden zijn óf welke quest is er snel beschikbaar waar je huidige follower word vervangen door een quest follower? Weet alleen een paar missies van The Companions maar daar ben ik nog niet mee begonnen dus dat duurt dan wel lang en wil niet al te veel guilds tegelijk doen. Ben nu bezig met Thieves guild namelijk. Heb alle DLC dus Dragonborn quests zijn ook welkom.
Zit je op de pc? Dan kan je haar namelijk gewoon via de console terughalen. Anders geen idee.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_143746186
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 18:10 schreef Rezania het volgende:

[..]

Zit je op de pc? Dan kan je haar namelijk gewoon via de console terughalen. Anders geen idee.
Nope, heb echt een klote computer.. Maar het doet wat het moet doen. Gamen doe ik op console.
Pogo dancing!
pi_143844757
Bij mij zijn de Jarl van Solitude en Belethor ook plots verdwenen, ben nu op zoek naar een fix.
Flesje bier
  Moderator dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:41:35 #281
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_143845290
Er is toch wel een "placeatpc"-command in Skyrim, of niet?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_143845680
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er is toch wel een "placeatpc"-command in Skyrim, of niet?
Er is 'player.placeatme baseid##', maar dat plaatst slechts een nieuwe kopie van het gegeven object in de wereld. De kans is groot dat als je het voor een quest npc gebruikt, die kopie niet zal werken met de quests. Baseid kun je vinden met het help commando in het console.

Verder is er 'refid##.moveto player', die is een stuk handiger, omdat die dus bestaande objecten naar jou toe verplaatst. In tegenstelling tot het baseid kun je het refid niet in het console vinden met het help commando. Hiervoor kun je deze site gebruiken; www.uesp.net/
pi_143845881
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 13:27 schreef Gezicht het volgende:
Bij mij zijn de Jarl van Solitude en Belethor ook plots verdwenen, ben nu op zoek naar een fix.
Ik moet er echt niet aan denken om Skyrim op een console te spelen, en dit is waarom. Zelfs met alle patches kom je nog regelmatig gamebreaking bugs tegen.
pi_143846071
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 13:58 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ik moet er echt niet aan denken om Skyrim op een console te spelen, en dit is waarom. Zelfs met alle patches kom je nog regelmatig gamebreaking bugs tegen.
En daarom speel ik op de PC. Heb Jarl Elisif teruggetoverd met de player.placeatme command, maar nu heb ik geen quest-dialoog mogelijkheden. Ik wil verdomme m'n huis in Solitude kopen man. :(
Flesje bier
pi_143846162
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:04 schreef Gezicht het volgende:

[..]

En daarom speel ik op de PC. Heb Jarl Elisif teruggetoverd met de player.placeatme command, maar nu heb ik geen quest-dialoog mogelijkheden. Ik wil verdomme m'n huis in Solitude kopen man. :(
Ja, dat komt doordat je slechts een nieuwe 'kopie' van Elisif hebt geplaatst, en die heeft een ander refid. Quests en dergelijke zullen blijven verwijzen naar het originele refid, en dus niet werken met een nieuwe kopie.

Het originele refid van Elisif is 000198C1. Probeer eens '000198C1.moveto player' in het console. Als de originele Elisif nog bestaat, zal dat ervoor zorgen dat ze naar jouw locatie wordt verplaatst.
pi_143846257
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:07 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ja, dat komt doordat je slechts een nieuwe 'kopie' van Elisif hebt geplaatst, en die heeft een ander refid. Quests en dergelijke zullen blijven verwijzen naar het originele refid, en dus niet werken met een nieuwe kopie.

Het originele refid van Elisif is 000198C1. Probeer eens '000198C1.moveto player' in het console. Als de originele Elisif nog bestaat, zal dat ervoor zorgen dat ze naar jouw locatie wordt verplaatst.
En als ze niet meer bestaat kan je altijd nog prid refID en dan enable doen als het goed is.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_143846304
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:10 schreef Rezania het volgende:

[..]

En als ze niet meer bestaat kan je altijd nog prid refID en dan enable doen als het goed is.
Goed punt.
pi_143846407
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:07 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ja, dat komt doordat je slechts een nieuwe 'kopie' van Elisif hebt geplaatst, en die heeft een ander refid. Quests en dergelijke zullen blijven verwijzen naar het originele refid, en dus niet werken met een nieuwe kopie.

Het originele refid van Elisif is 000198C1. Probeer eens '000198C1.moveto player' in het console. Als de originele Elisif nog bestaat, zal dat ervoor zorgen dat ze naar jouw locatie wordt verplaatst.
Script commando not found als ik die probeer.
Flesje bier
pi_143846465
Ik heb d'r gevonden, heb player.moveto refID gedaan, blijkt ze voor de een quest in High Hrotgar uit te hangen. :') Ik neem niet aan dat het nog iets uitmaakt dat die kopie nu in the Blue Palace rondloopt of wel?
Flesje bier
pi_143846471
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:15 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Script commando not found als ik die probeer.
Het is al weer een tijdje geleden. Zou kunnen dat je haar eerst moet selecteren, en dan op die manier moet verplaatsen:
1
2
prid 000198C1
moveto player
Zou moeten werken.
pi_143846516
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:17 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb d'r gevonden, heb player.moveto refID gedaan, blijkt ze voor de een quest in High Hrotgar uit te hangen. :') Ik neem niet aan dat het nog iets uitmaakt dat die kopie nu in the Blue Palace rondloopt of wel?
Ah, je bent bezig met die main story quest? _O-

Ik zou die kopie in ieder geval disablen, en verwijderen, voor het geval dat.

Gewoon selecteren, dan 'disable' en 'markfordelete'.
pi_143973979


_O-

Tevens ben ik weer klaar met Skyrim. Sparen voor een GTX 880, en dan weer modden en paar weken helemaal verslaafd zijn. Aju.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 31 augustus 2014 @ 15:21:51 #294
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_144023526
Ik zit eigenlijk steeds meer te wachten op TES 6, maar hij koooooomt maar nieeeet -O-
  zondag 31 augustus 2014 @ 15:43:25 #295
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_144024279
Oblivion --> Fallout 3 --> Skyrim --> Fallout 4 --> TES:VI (...waarschijnlijk...)

Probeer Morrowind een keer, zou ik zeggen. *)
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zondag 31 augustus 2014 @ 15:47:52 #296
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_144024441
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:21 schreef Ypmaha het volgende:
Ik zit eigenlijk steeds meer te wachten op TES 6, maar hij koooooomt maar nieeeet -O-
Daar zal je echt superlang op moeten wachten.
Ze gaan sowieso niet een nieuwe TES maken, aangezien ze al hun geldjes op TES Online hebben gezet.

En lijkt mij dan ook logisch dat ze nu weer Fallout maken.

Ben wel benieuwd of het een keer tijd wordt voor een nieuwe engine.
pi_144024665
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 15:47 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Daar zal je echt superlang op moeten wachten.
Ze gaan sowieso niet een nieuwe TES maken, aangezien ze al hun geldjes op TES Online hebben gezet.

En lijkt mij dan ook logisch dat ze nu weer Fallout maken.

Ben wel benieuwd of het een keer tijd wordt voor een nieuwe engine.
Nu staat het er alsof ze helemaal geen nieuwe TES meer gaan maken :P Er zal heus wel na heel wat jaren weer een nieuwe TES komen, maar zoals je zelf al zegt. Ze zijn nu (ook al zijn ze daar geheimzinnig over) volop bezig met Fallout 4.

Ik kan zelf echt niet wachten op Fallout 4. Ik kiijk daar toch meer naar uit dan weer een nieuwe TES. Het Fallout universum spreekt mij gewoon veel meer aan _O_
  zondag 31 augustus 2014 @ 16:42:19 #298
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_144026680
fallout is inderdaad ook wel goed, maar TES heeft mijn voorkeur
  maandag 1 september 2014 @ 13:39:35 #299
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_144060013
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 17:56 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik ben Serana trouwens al heel lang kwijt. De laatste keer dat ik haar zag was in Markarth en sindsdien al uuuuuuuuren niet meer gezien. Fast travelen, slapen, wachten etc helpt allemaal niet. Ben al overal geweest zoals Markarth, Castle Volkihar, Fort Dawnguard etc. Wel jammer aangezien ik nu een andere follower wil om diegene betere armor te geven (mijn housecarl) alleen dat kan dus niet aangezien ik haar volgens de game nog wel bij me heb, ookal is ze nergens :')

Dus waar kan ze nog te vinden zijn óf welke quest is er snel beschikbaar waar je huidige follower word vervangen door een quest follower? Weet alleen een paar missies van The Companions maar daar ben ik nog niet mee begonnen dus dat duurt dan wel lang en wil niet al te veel guilds tegelijk doen. Ben nu bezig met Thieves guild namelijk. Heb alle DLC dus Dragonborn quests zijn ook welkom.
Je moet ergens drie keer achter elkaar 24 uur gaan slapen. Dan krijg je zo'n berichtje dat je partner moe is van het wachten en terug is gegaan naar haar/zijn plek.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  maandag 1 september 2014 @ 19:29:00 #300
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_144072453
Ik heb TES online gekocht :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')