Ja even een topic maken brb man.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan, idd.
Nou succes knul, geef ze hel!
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja even een topic maken brb man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Nee ik was serieus man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Jammerquote:
Ik ben wat ik ben omdat ik niets anders zijn kan, wat wil jij dat ik je vertel? Dat mijn vader een alcoholist was, mijn moeder een hoer op de uithoek van het station? Dat mij neef in de bak zit? Dat ik helemaal doorgedraaid in dwangbuis zit? Dat mijn broer is omgekomen door voor een vrachtwagen te springen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammerkreeg net het idee dat je humor had.
Hahahahahaquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben wat ik ben omdat ik niets anders zijn kan, wat wil jij dat ik je vertel? Dat mijn vader een alcoholist was, mijn moeder een hoer op de uithoek van het station? Dat mij neef in de bak zit? Dat ik helemaal doorgedraaid in dwangbuis zit? Dat mijn broer is omgekomen door voor een vrachtwagen te springen?
In mijn wereld is alles mogelijk, maar het is zoals het is. En als dat niet strookt met wat jij wilt horen, spoor je niet.
Ik balanceer nu eenmaal tussen genie zijn en gek.quote:
Ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik balanceer nu eenmaal tussen genie zijn en gek.
Noem jij jezelf nu serieus een cabaratier?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En een cabaretier dan? Dat is de exponent van wat ik hier feitelijk doe.
Indifference to social norms and conventions.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Noem jij jezelf nu serieus een cabaratier?
Echt VD, hoe vaak jij jezelf hebt proberen te bewijzen met je diploma's, cursussen, gelezen boeken en levenswijsheid is een indicator dat jij voor een groot deel jezelf bent zodra je onder VD inlogt.
Alleen trollen en schizo's (hoi argo) wijken geheel af van de werkelijkheid.
En inderdaad Argo, volgens de wet en het forum doe je niets fout, maar ook op het internet bestaat er zoiets als sociaal gewenst gedrag. Dat jij en vd daar een beetje moeite mee hebben is ook niet zo gek.
Schizoid personality disorder¿quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Indifference to social norms and conventions.
Preoccupation with fantasy and introspection.
Helaas ik heb mezelf ook niet gemaakt. Er is een forum vol met lui als mij, maar ze haten mij ook en elkaar.
Is geen geheim ik post gewoon vaker in R&Pquote:
Verklaart een hoop.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Is geen geheim ik post gewoon vaker in R&P
Dit zijn toch wel wel weer onverwachte pareltjes in een door Vogeltjesdans gestart topic. Het lijkt wel een sprookje.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben wat ik ben omdat ik niets anders zijn kan, wat wil jij dat ik je vertel? Dat mijn vader een alcoholist was, mijn moeder een hoer op de uithoek van het station? Dat mij neef in de bak zit? Dat ik helemaal doorgedraaid in dwangbuis zit? Dat mijn broer is omgekomen door voor een vrachtwagen te springen?
In mijn wereld is alles mogelijk, maar het is zoals het is. En als dat niet strookt met wat jij wilt horen, spoor je niet.
Je moest eens weten waarmee ik jouw vergelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh... man... je gaat je nu al vergelijken met een cabaretier
Dat zei ik niet schatje, dat maak jij ervanquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Noem jij jezelf nu serieus een cabaratier?
Wacht, nu denk je dat ik argo ben?quote:Echt VD, hoe vaak jij jezelf hebt proberen te bewijzen met je diploma's, cursussen, gelezen boeken en levenswijsheid is een indicator dat jij voor een groot deel jezelf bent zodra je onder VD inlogt.
Alleen trollen en schizo's (hoi argo) wijken geheel af van de werkelijkheid.
En inderdaad Argo, volgens de wet en het forum doe je niets fout, maar ook op het internet bestaat er zoiets als sociaal gewenst gedrag. Dat jij en vd daar een beetje moeite mee hebben is ook niet zo gek.
Dat zegt hij helemaal niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wacht, nu denk je dat ik argo ben?
Dan moet hij leren quoten.quote:
Het staat er een beetje raar zo inderdaad.quote:
Volgens mij barst je bijna in huilen uit omdat je de discussie niet meer aan kan, zwart schaapquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee en nee. Waar baseer je dat op? je trekt aldoor conclusies die wellicht op jouw beleving van de wereld is gebaseerd maar voor mij werkt het anders.
Agressie? man ik zit glimlachend achter mijn toetsenbord
Nee maar jouw vagina wel als je zo doorgaatquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is dit topic nou nog niet dicht ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |