Ja even een topic maken brb man.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan, idd.
Nou succes knul, geef ze hel!
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja even een topic maken brb man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Nee ik was serieus man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Jammerquote:
Ik ben wat ik ben omdat ik niets anders zijn kan, wat wil jij dat ik je vertel? Dat mijn vader een alcoholist was, mijn moeder een hoer op de uithoek van het station? Dat mij neef in de bak zit? Dat ik helemaal doorgedraaid in dwangbuis zit? Dat mijn broer is omgekomen door voor een vrachtwagen te springen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammerkreeg net het idee dat je humor had.
Hahahahahaquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben wat ik ben omdat ik niets anders zijn kan, wat wil jij dat ik je vertel? Dat mijn vader een alcoholist was, mijn moeder een hoer op de uithoek van het station? Dat mij neef in de bak zit? Dat ik helemaal doorgedraaid in dwangbuis zit? Dat mijn broer is omgekomen door voor een vrachtwagen te springen?
In mijn wereld is alles mogelijk, maar het is zoals het is. En als dat niet strookt met wat jij wilt horen, spoor je niet.
Ik balanceer nu eenmaal tussen genie zijn en gek.quote:
Ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik balanceer nu eenmaal tussen genie zijn en gek.
Noem jij jezelf nu serieus een cabaratier?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En een cabaretier dan? Dat is de exponent van wat ik hier feitelijk doe.
Indifference to social norms and conventions.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Noem jij jezelf nu serieus een cabaratier?
Echt VD, hoe vaak jij jezelf hebt proberen te bewijzen met je diploma's, cursussen, gelezen boeken en levenswijsheid is een indicator dat jij voor een groot deel jezelf bent zodra je onder VD inlogt.
Alleen trollen en schizo's (hoi argo) wijken geheel af van de werkelijkheid.
En inderdaad Argo, volgens de wet en het forum doe je niets fout, maar ook op het internet bestaat er zoiets als sociaal gewenst gedrag. Dat jij en vd daar een beetje moeite mee hebben is ook niet zo gek.
Schizoid personality disorder¿quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Indifference to social norms and conventions.
Preoccupation with fantasy and introspection.
Helaas ik heb mezelf ook niet gemaakt. Er is een forum vol met lui als mij, maar ze haten mij ook en elkaar.
Is geen geheim ik post gewoon vaker in R&Pquote:
Verklaart een hoop.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Is geen geheim ik post gewoon vaker in R&P
Dit zijn toch wel wel weer onverwachte pareltjes in een door Vogeltjesdans gestart topic. Het lijkt wel een sprookje.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben wat ik ben omdat ik niets anders zijn kan, wat wil jij dat ik je vertel? Dat mijn vader een alcoholist was, mijn moeder een hoer op de uithoek van het station? Dat mij neef in de bak zit? Dat ik helemaal doorgedraaid in dwangbuis zit? Dat mijn broer is omgekomen door voor een vrachtwagen te springen?
In mijn wereld is alles mogelijk, maar het is zoals het is. En als dat niet strookt met wat jij wilt horen, spoor je niet.
Je moest eens weten waarmee ik jouw vergelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh... man... je gaat je nu al vergelijken met een cabaretier
Dat zei ik niet schatje, dat maak jij ervanquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Noem jij jezelf nu serieus een cabaratier?
Wacht, nu denk je dat ik argo ben?quote:Echt VD, hoe vaak jij jezelf hebt proberen te bewijzen met je diploma's, cursussen, gelezen boeken en levenswijsheid is een indicator dat jij voor een groot deel jezelf bent zodra je onder VD inlogt.
Alleen trollen en schizo's (hoi argo) wijken geheel af van de werkelijkheid.
En inderdaad Argo, volgens de wet en het forum doe je niets fout, maar ook op het internet bestaat er zoiets als sociaal gewenst gedrag. Dat jij en vd daar een beetje moeite mee hebben is ook niet zo gek.
Dat zegt hij helemaal niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wacht, nu denk je dat ik argo ben?
Dan moet hij leren quoten.quote:
Het staat er een beetje raar zo inderdaad.quote:
Volgens mij barst je bijna in huilen uit omdat je de discussie niet meer aan kan, zwart schaapquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee en nee. Waar baseer je dat op? je trekt aldoor conclusies die wellicht op jouw beleving van de wereld is gebaseerd maar voor mij werkt het anders.
Agressie? man ik zit glimlachend achter mijn toetsenbord
Nee maar jouw vagina wel als je zo doorgaatquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is dit topic nou nog niet dicht ?
whut?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee maar jouw vagina wel als je zo doorgaat
Hihi. Ik mag dat zeggen.quote:
hihi zeggen verwijfde kerels wel vaker iddquote:
Hihiquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi zeggen verwijfde kerels wel vaker idd
Je vergelijkt hetgeen wat je hier doet met wat een cabaretier doet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zei ik niet schatje, dat maak jij ervanLees het nou eens even goed door en wie weet snap je dan wel wat er staat. Gewoon rustig lezen hoor, doet heus geen pijn
[..]
Wacht, nu denk je dat ik argo ben?
En van mijn diploma's en de hele mikmak mag je best een afdruk hebben hoor. Denk alleen dat je heel snel uitgekeken raakt omdat het zoveel is en toch niet snapt waar het over gaat
Gaat het weer een beetje? Kusje erop verder?
Ik had het over de exponent daarvan. Substantieel verschil schatjequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je vergelijkt hetgeen wat je hier doet met wat een cabaretier doet.
Als mensen daar vraagtekens bij zetten wil ik ze best uit de droom helpen hoor. Geen enkele moeite meequote:Je hebt nog niet uitgelegd waarom je als virtuele identiteit zoveel waarde hecht aan die berg met diploma's en waarom anderen dat zouden moeten doen als je toch niets meer bent dan die virtuele identiteit?
Tja ik weet niet wat jij tegenspreken en persoonlijk vindt (zal me ook mijn worst lekken), maar deed het pijn?quote:Je spreekt jezelf weer eens gigantisch tegen. Mijn opmerking over de diploma's was te persoonlijk?
Doen dan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als mensen daar vraagtekens bij zetten wil ik ze best uit de droom helpen hoor. Geen enkele moeite mee
En wat wil je hebben dan?quote:
waarom je als virtuele identiteit zoveel waarde hecht aan die berg met diploma's en waarom anderen dat zouden moeten doen als je toch niets meer bent dan die virtuele identiteit?quote:
De context waarin dat genoemd is stoelde op inhoud. Baan, kennis enz was toen het onderwerpquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
waarom je als virtuele identiteit zoveel waarde hecht aan die berg met diploma's en waarom anderen dat zouden moeten doen als je toch niets meer bent dan die virtuele identiteit?
Ik vind dat ik best een goed antwoord hierop hebt.quote:Gezien je normaal altijd zo "gevat" bent zal je hier wel geen fatsoenlijk antwoord voor hebt.
Dat topic is niet het enige voorbeeld. Je gaat wel vaker prat op je berg met ervaring, waarom?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De context waarin dat genoemd is stoelde op inhoud. Baan, kennis enz was toen het onderwerp
[..]
Ik vind dat ik best een goed antwoord hierop hebt.
Omdat men in genoemde context daarom vroeg. Palletstapelaar enz. Een en ander vroeg om nadere uitleg en die heb ik gegeven. Simple as that.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat topic is niet het enige voorbeeld. Je gaat wel vaker prat op je berg met ervaring, waarom?
Hahahaquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je moest eens weten waarmee ik jouw vergelijk.
Hahaha dude jij laat je nu echt wel serieus kennen zegquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij barst je bijna in huilen uit omdat je de discussie niet meer aan kan, zwart schaap
Je hebt me een keer op die ene tikfout die ik per maand maand maak, dat is ook wel wat waard. Applaus voor deze knul!quote:
Eindelijk, worden we toch nog vriendjes.quote:[..]
Hahaha dude jij laat je nu echt wel serieus kennen zeg![]()
![]()
Begin je te breken?
En weer...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je hebt me een keer op die ene tikfout die ik per maand maand maak, dat is ook wel wat waard. Applaus voor deze knul!
[..]
Eindelijk, worden we toch nog vriendjes.
Als je wacht op een feestje waarop jij ook bent uitgenodigd, kan je lang wachten
Waarom reageer je eigenlijk als het je zo irriteert? In je hema onderbroek geraakt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En weer...
Toch nog even vermelden dat je toch wel (bijna) perfect bent en maar 1 foutje per maand maakt. Man wat boeit het als het allemaal aan je reet roest wat men van je denkt.
Wees eens een vent, geef eens toe hoe het echt zit en ga verder met je leven man, dit begint saai te worden.
Ik neem geen zwemspullen mee, ik kom sowieso niet.
Waarom hebben beren een vacht en zijn takken van hout?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom reageer je eigenlijk als het je zo irriteert? In je hema onderbroek geraakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom hebben beren een vacht en zijn takken van hout?Om zich te beschermen tegen de kou en jou mee te slaan natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Blanke vla is lekker, gazeuse is mierzoet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Om zich te beschermen tegen de kou en jou mee te slaan natuurlijk
Nee ik heb net ouzo gehaald. Lekker afbijtmiddel voor mijn keel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blanke vla is lekker, gazeuse is mierzoet.
Zo help ik je kuttopic toch nog steeds boven aan. Je hoort mij te bedanken.
Ik zit op pagina 5 op dit moment.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:22 schreef hoink581 het volgende:
Nog 3 pagina's en de boel gaat op slot.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:22 schreef hoink581 het volgende:
Nog 3 pagina's en de boel gaat op slot.
Strikt genomen zegt hij dat ookquote:
Nee, want de laatste post is normaal de 1e post van pagina 7.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Strikt genomen zegt hij dat ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |