Ja ik lees dat constant van jou, het kan je aan je reet roesten en posts met heel veel smilies en dingetjes van dat je het allemaal niets scheelt wat mensen massaal hier van je vinden en zeggen maar waarom negeer je dat dan niet gewoon? of is dat je drang om altijd het laatste woord te hebben? gewoon nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat blijkt, uit dit topic en uit wat je hieronder schrijft.
[..]
Wat op internet staat is inderdaad heel belangrijk, nee daar heb je me
[..]
Always a popular choice. What else?
Oh boring...quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee dat was een gewone fair, alleen de standhouders waren verkleed enzo.
Gezien je topics misschien? dunno hoorquote:
Dat weet ik niet, jullie kiezen ervoor te geloven wat jullie willen geloven en te verwerpen wat jullie willen verwerpen. Verder zitten er waarheden in mijn topics, misschien over geromantiseerd een beetje meer overdreven etc. Maar ga eens een boek lezen dat autobiografisch is, dat is ook nooit 100% waarheid. En dit is het internet en een internet-forum, waarom zou ik 100% de waarheid geven we zitten hier niet in een spirituele koombayaah groep.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gezien je topics misschien? dunno hoor
Of zijn die ook allemaal gelogen? dan kunnen we dat nu voor eens en voor altijd vast stellen.
Het is een forum. Mensen reageren daar op elkaar. Ik vind het leuk om te reageren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ik lees dat constant van jou, het kan je aan je reet roesten en posts met heel veel smilies en dingetjes van dat je het allemaal niets scheelt wat mensen massaal hier van je vinden en zeggen maar waarom negeer je dat dan niet gewoon? of is dat je drang om altijd het laatste woord te hebben? gewoon nieuwsgierigheid.
Ik denk dat er niemand is hier die 100% waarheid post, dat zal ook niemand eisen. Maar waarom alles 100% verzinnen? en zo overduidelijk constant? wat is daar zo leuk aan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, jullie kiezen ervoor te geloven wat jullie willen geloven en te verwerpen wat jullie willen verwerpen. Verder zitten er waarheden in mijn topics, misschien over geromantiseerd een beetje meer overdreven etc. Maar ga eens een boek lezen dat autobiografisch is, dat is ook nooit 100% waarheid. En dit is het internet en een internet-forum, waarom zou ik 100% de waarheid geven we zitten hier niet in een spirituele koombayaah groep.
Dan zou het nog veel erger worden, dementie jeweetquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:22 schreef Gutanoth het volgende:
je bent fucking 50 man, gedraag je er naar
Nee, nog steeds pokerface. Maar wel meer begrip. Jij vind het overduidelijk gewoon leuk om gequote te worden... blijkbaar doet dat iets met jouquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is een forum. Mensen reageren daar op elkaar. Ik vind het leuk om te reageren.
Blij???
Om twee redenen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand is hier die 100% waarheid post, dat zal ook niemand eisen. Maar waarom alles 100% verzinnen? en zo overduidelijk constant? wat is daar zo leuk aan?
Is dat alleen omdat je dan zoals vd ook vind je geilt op alle quotes die je krijgt ofzo? ik probeer het even te snappen hoor. Rustig op werk
Wie zegt dan dat alles 100% verzonnen is dat maak jij ervan. Ik gebruik echt Tarot kaarten heb ik bewezen in mijn R&P topic waar ik dadelijk een lezing ga doen, misschien wil je er ook een?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand is hier die 100% waarheid post, dat zal ook niemand eisen. Maar waarom alles 100% verzinnen? en zo overduidelijk constant? wat is daar zo leuk aan?
Is dat alleen omdat je dan zoals vd ook vind je geilt op alle quotes die je krijgt ofzo? ik probeer het even te snappen hoor. Rustig op werk
En daarbij, fok en KLB serieus nemenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, nog steeds pokerface. Maar wel meer begrip. Jij vind het overduidelijk gewoon leuk om gequote te worden... blijkbaar doet dat iets met jouprima.
Zou het gewoon met wat meer mate doen.
En daarbij, een serieus topic haalt slechts een paar 'tregter klagt' reacties en dat is gewoon niet leukquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow rustig vd, 1x reageren op een post is voldoende tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En daarbij, een serieus topic haalt slechts een paar 'tregter klagt' reacties en dat is gewoon niet leuk
Lief aangeboden maar nee dank je. Ik hecht daar nul waarde aan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat alles 100% verzonnen is dat maak jij ervan. Ik gebruik echt Tarot kaarten heb ik bewezen in mijn R&P topic waar ik dadelijk een lezing ga doen, misschien wil je er ook een?
Have you learned nothing yet?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow rustig vd, 1x reageren op een post is voldoende toch
Het is leuker om te worden uitgemaakt voor volslagen debiel toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
En daarbij, een serieus topic haalt slechts een paar 'tregter klagt' reacties en dat is gewoon niet leuk
/carequote:Op maandag 4 augustus 2014 15:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is leuker om te worden uitgemaakt voor volslagen debiel toch?
/carequote:Ik bedoel maar, op kuttopics kan er massaal gehaat worden, dat weet je maar al te goed.
/carequote:Maar ga dan niet huilen dat iedereen tegen je is, want dat imago heb je zorgvuldig opgebouwd.
Er is een verschil tussen 'TS is een kutuser' en persoonlijk worden, en dat snappen veel mensen hier niet.quote:De meerderheid van de kutusers hebben een chronisch aandachtstekort en dat halen ze hier in met negatieve aandacht.
Goh, net echt het schoolplein hier, ongewenst gedrag dat genadeloos wordt afgestraft.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er is een verschil tussen 'TS is een kutuser' en persoonlijk worden, en dat snappen veel mensen hier niet.
Dat is precies wat ik zeg. Op het schoolplein gaat het altijd om de persoon, hier gaat het om een virtuele identiteit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Goh, net echt het schoolplein hier, ongewenst gedrag dat genadeloos wordt afgestraft.
Als je zo sociaal begaafd bent dan neem ik aan dat je zulk primair gedrag toch wel snapt?
Er zijn genoeg die hier niet aan mee doen tho.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg. Op het schoolplein gaat het altijd om de persoon, hier gaat het om een virtuele identiteit.
Iedereen is een steenrijke koning met een pener van 30+ cm hier, wist je dat niet? Zelfs de vrouwen hebben een pener.
De helft van KLB bestaat eruit en KLB is eruit gevormd. Ziedaar het bestaansrecht van KLB en aldus de kutusers.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn genoeg die hier niet aan mee doen tho.
Ik zie graag een staafdiagram tegemoet met deze beweringen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De helft van KLB bestaat eruit en KLB is eruit gevormd. Ziedaar het bestaansrecht van KLB en aldus de kutusers.
Haal die staaf eerst maar uit je reetquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie graag een staafdiagram tegemoet met deze beweringen.
Wat stoort het jou dan dat men persoonlijk wordt? Of ligt die virtuele identiteit dichter bij jezelf dan je eigenlijk wil toegeven? Genoeg mensen hier die grotendeels zich gedragen zoals in het echt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat is precies wat ik zeg. Op het schoolplein gaat het altijd om de persoon, hier gaat het om een virtuele identiteit.
Waar the hell maak je je in godsnaam zo druk om?
Iedereen is een steenrijke koning met een pener van 30+ cm hier, wist je dat niet? Zelfs de vrouwen hebben een pener.
Een virtuele identiteit komt altijd uit de geest van de user. Maar op fok is alles mogelijk. En daar maken mensen gebruik van, ze creeren een wereld waar sommigen genoegen en anderen haat in scheppen. Wat mij betreft kan je virtuele identiteiten aanvallen zoveel je wilt, maar de persoon erachter aanvallen slaat helemaal nergens op omdat die juist zo anders is en je die helemaal niet kentquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat stoort het jou dan dat men persoonlijk wordt? Of ligt die virtuele identiteit dichter bij jezelf dan je eigenlijk wil toegeven? Genoeg mensen hier die grotendeels zich gedragen zoals in het echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |