Nee. Maar denk dat bij jou een dwangbuis goed staat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is zo Kierkegaard keek ook niemand naar uit in zijn tijd, en nu zijn ze alles aan het vertalen. Wie weet worden jouw topics ooit uitgegeven in alle talen van de wereld, en misschien ook een paar van mijn topics, wij zijn de pionieren.
[..]
Mag ik je aanraden een Peridot te kopen?
Peridot
Peridot is a stone of compassion. It can lessen anger, jealousy, and stress in relationships. It has a friendly energy, is excellent for healing and assists in rebirth and renewal of all kinds.
Peridot also bring abundance and prosperity.
Use it to enhance healing and harmony in relationships of all kinds.
[..]Mag ik jou ook een Peridot aanraden?
Verwar je VD nu niet met Baajguardian?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
Je komt over als zo'n doorsnee vadsig wijf die altijd met de bek vooraan staat en die zichzelf helemaal geweldig vind man
Shots fired, je woede is groot daar moet je iets aan doen. Voordat je het weet ben je opgeslokt door woede en machteloosheid.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Maar denk dat bij jou een dwangbuis goed staat.
Nee hoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Verwar je VD nu niet met Baajguardian?
[..]
Shots fired, je woede is groot daar moet je iets aan doen. Voordat je het weet ben je opgeslokt door woede en machteloosheid.
Hetzelfde en toch uniek, hoe flik ik het iedere keer? Ik sta versteld van mezelfquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is elk topic van jouw hand hetzelfde doe dus niet of dit nou zo speciaal is
Kicken hequote:[..]
Je komt over als zo'n doorsnee vadsig wijf die altijd met de bek vooraan staat en die zichzelf helemaal geweldig vind man
Ik denk dat een roestig hoekijzer in jouw nek jou goed staatquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Maar denk dat bij jou een dwangbuis goed staat.
Als of je probeert te discussiėren met een klein kind met addquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hetzelfde en toch uniek, hoe flik ik het iedere keer? Ik sta versteld van mezelf
[..]
Kicken he
Ah er komen emotiesquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik denk dat een roestig hoekijzer in jouw nek jou goed staat
Waar probeer jij dan een discussie sturen ik zie jou vooral conclusies trekken als ts is zielig etc. Als jij zo een discussie begint, namelijk met je eigen vooroordelen op tafel en dat we die als de waarheid moeten zien. Waar valt er dan een discussie over te voeren als jij alles bepaald wat wel zo is en wat niet zo is?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als of je probeert te discussiėren met een klein kind met add
Wacht maar tot we de runen voor je omhoog gooien. We verkopen je aan een slavenschip waar ze je kielhalen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoor
Je kan al je tarotkaart emo spirituele solar sterren wijsheid op mij afvuren maar ik persoonlijk ben daar niet gevoelig voor.
Geen roestig hoekijzer voorhanden hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah er komen emoties
Wat let je om daar voor te zorgen?
Lullig he, me niet kunnen pakken?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als of je probeert te discussiėren met een klein kind met add
Oh ok nou prima dan niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wacht maar tot we de runen voor je omhoog gooien. We verkopen je aan een slavenschip waar ze je kielhalen.
Dan moet je maar even goed lezen spongeboss. Alles is uitgetypt op deze of vorige pagina.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waar probeer jij dan een discussie sturen ik zie jou vooral conclusies trekken als ts is zielig etc. Als jij zo een discussie begint, namelijk met je eigen vooroordelen op tafel en dat we die als de waarheid moeten zien. Waar valt er dan een discussie over te voeren als jij alles bepaald wat wel zo is en wat niet zo is?
Nee jij trekt altijd en overal conclusies zonder dat je daar echt over in discussie gaat, je begint niet met we gaan dit of dat vast stellen. Nee jij hebt alles al vastgesteld hoe wil je dan een discussie voeren?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ok nou prima dan niet.
[..]
Dan moet je maar even goed lezen spongeboss. Alles is uitgetypt op deze of vorige pagina.
Zie je wel, uiteindelijk krijg ik altijd gelijkquote:
Je niet kunnen pakken?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lullig he, me niet kunnen pakken?
Komen we weer op het punt van vadsig wijf.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zie je wel, uiteindelijk krijg ik altijd gelijk
quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je niet kunnen pakken?oh denk je dat dat het doel is? jouw denkwijze
Je bent al 'gepakt' man, en niet alleen door mij. Gezien alle haat reacties. Maar lekker blijven doen dat het aan je reet kan roesten man, jezelf overtuigen kan best goed uitpakken als je maar een dikke ego hebt
En anders begin je ook maar over maanstenen en runen en spirituele bagger
Is haat dan niet ook een emotie? Dus terwijl VD jou zit te trollen en hij lekker rustig achter zijn stoel zit te lachen, zit jij nu met een rode kop en hoge bloeddruk achter je QWERTY toetsenbord?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah er komen emoties
Wat let je om daar voor te zorgen?
Runenstenen ik heb ze liggen. Wyrdquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent al 'gepakt' man, en niet alleen door mij. Gezien alle haat reacties. Maar lekker blijven doen dat het aan je reet kan roesten man, jezelf overtuigen kan best goed uitpakken als je maar een dikke ego hebt
En anders begin je ook maar over maanstenen en runen en spirituele bagger
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Is haat dan niet ook een emotie? Dus terwijl VD jou zit te trollen en hij lekker rustig achter zijn stoel zit te lachen, zit jij nu met een rode kop en hoge bloeddruk achter je QWERTY toetsenbord?
Dat blijkt, uit dit topic en uit wat je hieronder schrijft.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat op internet staat is inderdaad heel belangrijk, nee daar heb je mequote:Je bent al 'gepakt' man, en niet alleen door mij. Gezien alle haat reacties. Maar lekker blijven doen dat het aan je reet kan roesten man, jezelf overtuigen kan best goed uitpakken als je maar een dikke ego hebt
Always a popular choice. What else?quote:En anders begin je ook maar over maanstenen en runen en spirituele bagger
Je zegt emoties en je zegt haat, haat is een emotie toch? Een haatvolle reactie kan niet worden gemaakt zonder haat dus er komen gevoelens bij jou en andere vrij.quote:
Ga je nog altijd naar fantasy fairs? Ik dacht dat laatst zo was bij Kasteel Limbricht.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat blijkt, uit dit topic en uit wat je hieronder schrijft.
[..]
Wat op internet staat is inderdaad heel belangrijk, nee daar heb je me
[..]
Always a popular choice. What else?
ja want als iemand je op internet een hater noemt ben je ook gelijk vol haat tegen die persoonquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je zegt emoties en je zegt haat, haat is een emotie toch? Een haatvolle reactie kan niet worden gemaakt zonder haat dus er komen gevoelens bij jou en andere vrij.
Nee dat was een gewone fair, alleen de standhouders waren verkleed enzo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ga je nog altijd naar fantasy fairs? Ik dacht dat laatst zo was bij Kasteel Limbricht.
My virtuele reet roest point exactlyquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja want als iemand je op internet een hater noemt ben je ook gelijk vol haat tegen die persoonman ik ken jullie niet eens. Waarom denk je dat je zo belangrijk bent dat ik iets hier bij zou voelen?
Wat een denkwijze manik kan FOK! en real life echt prima scheiden. Jij ook?
Waarom zou ik dat niet kunnen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja want als iemand je op internet een hater noemt ben je ook gelijk vol haat tegen die persoonman ik ken jullie niet eens. Waarom denk je dat je zo belangrijk bent dat ik iets heir bij voel?
Wat een denkwijze manik kan FOK! en real life echt prima scheiden. Jij ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |