abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:08:32 #126
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_143051101
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:07 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Dat is zo Kierkegaard keek ook niemand naar uit in zijn tijd, en nu zijn ze alles aan het vertalen. Wie weet worden jouw topics ooit uitgegeven in alle talen van de wereld, en misschien ook een paar van mijn topics, wij zijn de pionieren.

[..]

Mag ik je aanraden een Peridot te kopen?

Peridot
Peridot is a stone of compassion. It can lessen anger, jealousy, and stress in relationships. It has a friendly energy, is excellent for healing and assists in rebirth and renewal of all kinds.
Peridot also bring abundance and prosperity.
Use it to enhance healing and harmony in relationships of all kinds.

[..]

:') Mag ik jou ook een Peridot aanraden?
Nee. Maar denk dat bij jou een dwangbuis goed staat.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:08:58 #127
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_143051109
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:07 schreef 2NutZ het volgende:

Je komt over als zo'n doorsnee vadsig wijf die altijd met de bek vooraan staat en die zichzelf helemaal geweldig vind man :')
Verwar je VD nu niet met Baajguardian?

quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Shots fired, je woede is groot daar moet je iets aan doen. Voordat je het weet ben je opgeslokt door woede en machteloosheid.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:09:49 #128
64831 2NutZ
pi_143051134
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:08 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Verwar je VD nu niet met Baajguardian?

[..]

Shots fired, je woede is groot daar moet je iets aan doen. Voordat je het weet ben je opgeslokt door woede en machteloosheid.
Nee hoor :)

Je kan al je tarotkaart emo spirituele solar sterren wijsheid op mij afvuren maar ik persoonlijk ben daar niet gevoelig voor.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_143051136
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:07 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Is elk topic van jouw hand hetzelfde doe dus niet of dit nou zo speciaal is :')
Hetzelfde en toch uniek, hoe flik ik het iedere keer? Ik sta versteld van mezelf ;(

quote:
[..]

Je komt over als zo'n doorsnee vadsig wijf die altijd met de bek vooraan staat en die zichzelf helemaal geweldig vind man :')
Kicken he *O*
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_143051156
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik denk dat een roestig hoekijzer in jouw nek jou goed staat
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:11:03 #131
64831 2NutZ
pi_143051166
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:09 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hetzelfde en toch uniek, hoe flik ik het iedere keer? Ik sta versteld van mezelf ;(

[..]

Kicken he *O*
Als of je probeert te discussiėren met een klein kind met add :')
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:11:22 #132
64831 2NutZ
pi_143051173
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:10 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik denk dat een roestig hoekijzer in jouw nek jou goed staat
Ah er komen emoties :)
Wat let je om daar voor te zorgen?
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:11:48 #133
419250 Spongeboss
pi_143051181
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Waar probeer jij dan een discussie sturen ik zie jou vooral conclusies trekken als ts is zielig etc. Als jij zo een discussie begint, namelijk met je eigen vooroordelen op tafel en dat we die als de waarheid moeten zien. Waar valt er dan een discussie over te voeren als jij alles bepaald wat wel zo is en wat niet zo is?
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_143051189
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee hoor :)

Je kan al je tarotkaart emo spirituele solar sterren wijsheid op mij afvuren maar ik persoonlijk ben daar niet gevoelig voor.
Wacht maar tot we de runen voor je omhoog gooien. We verkopen je aan een slavenschip waar ze je kielhalen.
pi_143051199
quote:

[..]

Geen roestig hoekijzer voorhanden hebben :(
pi_143051212
quote:

[..]

Lullig he, me niet kunnen pakken? :P
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:13:35 #137
64831 2NutZ
pi_143051232
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:12 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wacht maar tot we de runen voor je omhoog gooien. We verkopen je aan een slavenschip waar ze je kielhalen.
Oh ok nou prima dan niet.

quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:11 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Waar probeer jij dan een discussie sturen ik zie jou vooral conclusies trekken als ts is zielig etc. Als jij zo een discussie begint, namelijk met je eigen vooroordelen op tafel en dat we die als de waarheid moeten zien. Waar valt er dan een discussie over te voeren als jij alles bepaald wat wel zo is en wat niet zo is?
Dan moet je maar even goed lezen spongeboss. Alles is uitgetypt op deze of vorige pagina.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:14:38 #138
419250 Spongeboss
pi_143051263
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[..]

Dan moet je maar even goed lezen spongeboss. Alles is uitgetypt op deze of vorige pagina.
Nee jij trekt altijd en overal conclusies zonder dat je daar echt over in discussie gaat, je begint niet met we gaan dit of dat vast stellen. Nee jij hebt alles al vastgesteld hoe wil je dan een discussie voeren?
pi_143051264
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zie je wel, uiteindelijk krijg ik altijd gelijk :)
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:14:55 #140
64831 2NutZ
pi_143051270
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:12 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Lullig he, me niet kunnen pakken? :P
Je niet kunnen pakken? :') oh denk je dat dat het doel is? jouw denkwijze :')
Je bent al 'gepakt' man, en niet alleen door mij. Gezien alle haat reacties. Maar lekker blijven doen dat het aan je reet kan roesten man, jezelf overtuigen kan best goed uitpakken als je maar een dikke ego hebt ;)
En anders begin je ook maar over maanstenen en runen en spirituele bagger ^O^
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:15:29 #141
64831 2NutZ
pi_143051284
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zie je wel, uiteindelijk krijg ik altijd gelijk :)
Komen we weer op het punt van vadsig wijf.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:16:19 #142
419250 Spongeboss
pi_143051314
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Je bent al 'gepakt' man, en niet alleen door mij. Gezien alle haat reacties. Maar lekker blijven doen dat het aan je reet kan roesten man, jezelf overtuigen kan best goed uitpakken als je maar een dikke ego hebt ;)
quote:

[..]

Is haat dan niet ook een emotie? Dus terwijl VD jou zit te trollen en hij lekker rustig achter zijn stoel zit te lachen, zit jij nu met een rode kop en hoge bloeddruk achter je QWERTY toetsenbord?

quote:

[..]

Runenstenen ik heb ze liggen. Wyrd _O_
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:16:51 #143
64831 2NutZ
pi_143051334
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:16 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

[..]

Is haat dan niet ook een emotie? Dus terwijl VD jou zit te trollen en hij lekker rustig achter zijn stoel zit te lachen, zit jij nu met een rode kop en hoge bloeddruk achter je QWERTY toetsenbord?
Waar baseer je dat op?
pi_143051343
quote:

[..]

Dat blijkt, uit dit topic en uit wat je hieronder schrijft.

quote:
Wat op internet staat is inderdaad heel belangrijk, nee daar heb je me :')

quote:
Always a popular choice. What else?
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:17:26 #145
419250 Spongeboss
pi_143051349
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
Je zegt emoties en je zegt haat, haat is een emotie toch? Een haatvolle reactie kan niet worden gemaakt zonder haat dus er komen gevoelens bij jou en andere vrij.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:17:56 #146
419250 Spongeboss
pi_143051368
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat blijkt, uit dit topic en uit wat je hieronder schrijft.

[..]

Wat op internet staat is inderdaad heel belangrijk, nee daar heb je me :')

[..]

Always a popular choice. What else?
Ga je nog altijd naar fantasy fairs? Ik dacht dat laatst zo was bij Kasteel Limbricht.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:18:37 #147
64831 2NutZ
pi_143051387
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:17 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Je zegt emoties en je zegt haat, haat is een emotie toch? Een haatvolle reactie kan niet worden gemaakt zonder haat dus er komen gevoelens bij jou en andere vrij.
ja want als iemand je op internet een hater noemt ben je ook gelijk vol haat tegen die persoon :') man ik ken jullie niet eens. Waarom denk je dat je zo belangrijk bent dat ik iets hier bij zou voelen? :')
Wat een denkwijze man :') ik kan FOK! en real life echt prima scheiden. Jij ook?
pi_143051401
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:17 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ga je nog altijd naar fantasy fairs? Ik dacht dat laatst zo was bij Kasteel Limbricht.
Nee dat was een gewone fair, alleen de standhouders waren verkleed enzo.
pi_143051415
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:18 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

ja want als iemand je op internet een hater noemt ben je ook gelijk vol haat tegen die persoon :') man ik ken jullie niet eens. Waarom denk je dat je zo belangrijk bent dat ik iets hier bij zou voelen? :')
Wat een denkwijze man :') ik kan FOK! en real life echt prima scheiden. Jij ook?
My virtuele reet roest point exactly ^O^ Neuken? *;
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:20:15 #150
419250 Spongeboss
pi_143051439
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:18 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

ja want als iemand je op internet een hater noemt ben je ook gelijk vol haat tegen die persoon :') man ik ken jullie niet eens. Waarom denk je dat je zo belangrijk bent dat ik iets heir bij voel? :')
Waarom zou ik dat niet kunnen?
De haatvolle reacties, die kun je niet maken zonder een beetje haat. Overigens denk ik niet dat ik belangrijk ben maar als allemaal lui gaan haten op mij in de topics dan denk ik dat ik toch wel belangrijk ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')