Je weet dat KLB al sinds jaar en dag voor dit soort topics wordt gebruikt? De helft van de topics bestaat eruit man.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ga je lekker naar ONZ, zitten meer mensen op die shit te wachten.
Je zit overigens zelfs in dit topic nog te verkondigen dat mensen zo op jou reageren zoals ze doen... ik zie weinig mensen lachen eigenlijk..
Thanks. Ik ben zo blij met je compliment, ik raak er ontroerd vanquote:
Ja daarom lekker mee doen met kapot maken met de rest van de kutkindjeskloontjes, je bent immers al 42 en voelt je nog 15 hequote:Op maandag 4 augustus 2014 13:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je weet dat KLB al sinds jaar en dag voor dit soort topics wordt gebruikt? De helft van de topics bestaat eruit man.
Ik dacht dat ik 52 was? Heb je een tijdmachine uitgevonden?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja daarom lekker mee doen met kapot maken met de rest van de kutkindjeskloontjes, je bent immers al 42 en voelt je nog 15 he
Ik hoef geen 'normale' reacties (wat is normaal hier?). Maar met persoonlijk worden schiet ik soms terug, deal with it.quote:Ga vooral door, maar ga dan ook niet huilie doen in je topics dat het allemaal wel aan je reet kan roesten maar eigenlijk wel vervelend vind dat je weinig tot geen normale verwachte reacties krijgt in je constant herhalende schijttopics.
Zou jij niet niet graag een soort messias voelen? Ik snap vd wel, z'n volgelingen zijn bij gebrek aan beter, maar kleinigheidjes hou je.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja daarom lekker mee doen met kapot maken met de rest van de kutkindjeskloontjes, je bent immers al 42 en voelt je nog 15 he
Ga vooral door, maar ga dan ook niet huilie doen in je topics dat het allemaal wel aan je reet kan roesten maar eigenlijk wel vervelend vind dat je weinig tot geen normale verwachte reacties krijgt in je constant herhalende schijttopics.
quote:
42, 52, wat is het nu?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 52 was? Heb je een tijdmachine uitgevonden?
[..]
Ik hoef geen 'normale' reacties (wat is normaal hier?). Maar met persoonlijk worden schiet ik soms terug, deal with it.
Tuurlijk snap jij vdquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou jij niet niet graag een soort messias voelen? Ik snap vd wel, z'n volgelingen zijn bij gebrek aan beter, maar kleinigheidjes hou je.
hahaha ja 52 xDquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 52 was? Heb je een tijdmachine uitgevonden?
[..]
Ik hoef geen 'normale' reacties (wat is normaal hier?). Maar met persoonlijk worden schiet ik soms terug, deal with it.
Ik weet het ook niet meer. Dan zelfs 62, maar altijd die 2 erin he. Ongelooflijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
42, 52, wat is het nu?Man man....
21 12 misschien ben je zelfs 222?!quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer. Dan zelfs 62, maar altijd die 2 erin he. Ongelooflijk
Dat jij de nieuwe fok Jezus bent met de enige waarheid natuurlijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk snap jij vdniet verrassend.
Wat bedoel je met je eerste zin?
quote:[..]
hahaha ja 52 xD
hahaha ja vet garpig ;D wat een mysterie dit lolquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer. Dan zelfs 62, maar altijd die 2 erin he. Ongelooflijk
Waarom omdat ik zeg dat jij veel topics maakt wat altijd gelogen is? ik ben niet de enige hoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat jij de nieuwe fok Jezus bent met de enige waarheid natuurlijk
[..]
Dat er bepaalde users zijn die wel erg op de bres springen voor vd hetgeen erg opvallend is omdat vd echt een slappe vent is en zijn volgers minstens zo erg zijn. Doch lijkt er een soort van trots te ontstaan uit hun samenkomen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
Tuurlijk snap jij vdniet verrassend.
Wat bedoel je met je eerste zin?
Of zou het komen omdat ze stiekem zo goed zijn en dat jullie mijn genialiteit pas over 100 jaar beseffen? Ik ben een soort fok van Gogh.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:00 schreef Catkiller het volgende:
Blijkbaar blijven kankertopics gewoon open als je maar een downie bent die lang genoeg je bagger al hebt rond zitten spuiten hier.
Nou bijna niemand, behalve spongeboss, maar ja spongebossquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat er bepaalde users zijn die wel erg op de bres springen voor vd hetgeen erg opvallend is omdat vd echt een slappe vent is en zijn volgers minstens zo erg zijn. Doch lijkt er een soort van trots te ontstaan uit hun samenkomen.
Wereld is raar man.
Inderdaad, en stiekem maken we een plan om de wereld te veroveren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat er bepaalde users zijn die wel erg op de bres springen voor vd hetgeen erg opvallend is omdat vd echt een slappe vent is en zijn volgers minstens zo erg zijn. Doch lijkt er een soort van trots te ontstaan uit hun samenkomen.
Wereld is raar man.
De laatste pagina wel ja, gathering of hatersquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom omdat ik zeg dat jij veel topics maakt wat altijd gelogen is? ik ben niet de enige hoorzie hier allemaal reacties die voor jou niet positief uitvallen.
Waarom niet? Ik krijg wat jullie me willen geven, en dat is geen leugenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom krijgt deze zwakbegaafde randdebiel de aandacht waar hij naar op zoek is?
Dat is zo Kierkegaard keek ook niemand naar uit in zijn tijd, en nu zijn ze alles aan het vertalen. Wie weet worden jouw topics ooit uitgegeven in alle talen van de wereld, en misschien ook een paar van mijn topics, wij zijn de pionieren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of zou het komen omdat ze stiekem zo goed zijn en dat jullie mijn genialiteit pas over 100 jaar beseffen? Ik ben een soort fok van Gogh.
Ik praat trouwens liever over kansentopics.
Mag ik je aanraden een Peridot te kopen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou bijna niemand, behalve spongeboss, maar ja spongeboss![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wereld is raar man.
Is elk topic van jouw hand hetzelfde doe dus niet of dit nou zo speciaal isquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De laatste pagina wel ja, gathering of haters
Je komt over als zo'n doorsnee vadsig wijf die altijd met de bek vooraan staat en die zichzelf helemaal geweldig vind manquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of zou het komen omdat ze stiekem zo goed zijn en dat jullie mijn genialiteit pas over 100 jaar beseffen? Ik ben een soort fok van Gogh.
Ik praat trouwens liever over kansentopics.
Ik las een Dom Perignonquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is zo Kierkegaard keek ook niemand naar uit in zijn tijd, en nu zijn ze alles aan het vertalen. Wie weet worden jouw topics ooit uitgegeven in alle talen van de wereld, en misschien ook een paar van mijn topics, wij zijn de pionieren.
[..]
Mag ik je aanraden een Peridot te kopen?
Peridot
Peridot is a stone of compassion. It can lessen anger, jealousy, and stress in relationships. It has a friendly energy, is excellent for healing and assists in rebirth and renewal of all kinds.
Peridot also bring abundance and prosperity.
Use it to enhance healing and harmony in relationships of all kinds.
[..]Mag ik jou ook een Peridot aanraden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |