Mensen willen gewoon wat te zeiken hebben, en dan is mikken op alles wat boven het maaiveld uitkomt lekker makkelijk. Maar zelf een topic maken, ho maar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:45 schreef RetRy32 het volgende:
Waarom doen mensen zo moeilijk over deze TS...
Je verzonnen topic zijn wel fucking irritant dus ga nu niet interessant doen nadat ik iets in jou voordeel zegquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mensen willen gewoon wat te zeiken hebben, en dan is mikken op alles wat boven het maaiveld uitkomt lekker makkelijk. Maar zelf een topic maken, ho maar.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:55 schreef Pharkus het volgende:
Moge de Here je evolutionair uit de genenpoel weren.
Zo gaat het altijd bij de Romeinen ook waren ze boos op fabius. Gingen ze eigen leger maken en werden ze in de pan gehakt. Daarna fabius weer smeken om hen te redden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mensen willen gewoon wat te zeiken hebben, en dan is mikken op alles wat boven het maaiveld uitkomt lekker makkelijk. Maar zelf een topic maken, ho maar.
vergelijk je ts daarmee ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd bij de Romeinen ook waren ze boos op fabius. Gingen ze eigen leger maken en werden ze in de pan gehakt. Daarna fabius weer smeken om hen te redden.
Hoe zou je dat aanpakken?quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
Tijd voor revolutie, tijd om dit soort gebruikers eens de mond te snoeren
Ts is een Fabius.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vergelijk je ts daarmee ?
Mij mod makenquote:
dat moet je aan ts vragen. Hij is toch de almachtige?quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ts is een Fabius.
Ps wanneer ga je me anaal vernederen?
Volgens ts kunnen we morgen nog.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat moet je aan ts vragen. Hij is toch de almachtige?
ik heb niks vernomenquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Volgens ts kunnen we morgen nog.laat mijn droom uitkomen.
Het nummer van vd niet hebben. Vd niet gemeet hebben. Niet in dezelfde provincie als vd wonen.quote:
niet? Ik ken jou of vd immers nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het nummer van vd niet hebben. Vd niet gemeet hebben. Niet in dezelfde provincie als vd wonen.![]()
Maar morgen dus of hoe ga ik je overtuigen?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet? Ik ken jou of vd immers niet
omdat het kon?quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]waarom stel je het dan voor.
Me dood maken met een blije mus
Erg gemeen nu moet ik weer met de plug aan de slag.quote:
Zomaar gelogen? op internet?quote:
sorryquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zomaar gelogen? op internet?wow jij durft hey!
ik ben ook niet aardigquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Erg gemeen nu moet ik weer met de plug aan de slag.
Tja, maar je hoeft natuurlijk niet te reageren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je verzonnen topic zijn wel fucking irritant dus ga nu niet interessant doen nadat ik iets in jou voordeel zeg
Haha, als ik hetzelfde onder iemand zijn account post reageert er niemand, en als iemand anders onder mijn naam post komen die reacties weer welquote:
Linkje naar je topic onder andere username.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Haha, als ik hetzelfde onder iemand zijn account post reageert er niemand, en als iemand anders onder mijn naam post komen die reacties weer wel
Het zal me werkelijk aan mijn virtuele reet roesten wat iemand op internet van mij vindt, maar als er iemand sneu is zijn het wel die types die alleen maar om een usernaam in een reactiereflex schieten
Zijn er verschillende. En zie daar maar eens zelf achter te komen, als je zo goed bent in het spotten van mijn kuttopics. Ik ga die andere persoon niet verlinken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Linkje naar je topic onder andere username.
Veel geblaat en weinig wol dus. Zal SB wel zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zijn er verschillende. En zie daar maar eens zelf achter te komen, als je zo goed bent in het spotten van mijn kuttopics. Ik ga die andere persoon niet verlinken.
Neequote:Op maandag 4 augustus 2014 12:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Veel geblaat en weinig wol dus. Zal SB wel zijn.
Nee. Ik heb ook eens post gemaakt op account van ander iemand alleen goeie reacties.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Veel geblaat en weinig wol dus. Zal SB wel zijn.
je snapt niet dat als een persoon constant met leugens komt, overduidelijke leugens nog wel, dat mensen daar op den duur wel klaar mee zijn?quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja, maar je hoeft natuurlijk niet te reageren.
Daarbij heb ik ook dezelfde soort topics aangemaakt onder de username van andere users en dan blijven de reacties weg, en andere users die onder mijn naam hebben gepost krijgen ineens de wind van voren. Dus gaat het dan om de post, of om zeiken op de user?
En zij doen mij, dus is het toch nog eerlijk verdeeld. Wat is het probleem?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:27 schreef BloedendeVagina het volgende:
Vogeltjesdans doet heroinehoeren!
Je weet dat fok en zeker KLB niet bepaald draait om eerlijkheid?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je snapt niet dat als een persoon constant met leugens komt, overduidelijke leugens nog wel, dat mensen daar op den duur wel klaar mee zijn?
Bij een andere naam is dat wellicht wat minder opvallend. Snap je?
Dat weet ik heel goed, daarom zijn kloontjes die onzin posten ook vervelend, maar ook de serieleugenaars zoals jij en spongeboss bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je weet dat fok en zeker KLB niet bepaald draait om eerlijkheid?
Wat doe je het wereldbeeld van iedereen!! Overigens geloven ze me als ik topic maak over hoeren en inrichtingen maar niet als mijn ex het uitmaakt ze maken er zelf maar wat van.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je weet dat fok en zeker KLB niet bepaald draait om eerlijkheid?
Als jij dat een probleem vindt, dan klik je toch gewoon niet? Ik klik ook al jaren niet meer op een tong80 topicquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat weet ik heel goed, daarom zijn kloontjes die onzin posten ook vervelend, maar ook de serieleugenaars zoals jij en spongeboss bijvoorbeeld.
Er zijn genoeg KLB users die wel (redelijk) overtuigend topics maken.
Voelt een beetje als of je programma's kijkt als repo nog wat, wat overduidelijk allemaal nep is en in scene is gezet. Die smaak heb jij ook.
Dat niet klikken schip is al lang gevaren. Ik mag overigens gewoon hier verkondigen wat ik wil. Zoals nu. En ik denk dat ik een punt heb. Je kan ook gewoon wat minder verzonnen troep posten dan worden je andere topics ook misschien wat overtuigender en geloofwaardiger. Een tip.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als jij dat een probleem vindt, dan klik je toch gewoon niet? Ik klik ook al jaren niet meer op een tong80 topic
Dank voor de tip, maar dat schip is in KLB ook allang gevaren. En ik mag hier ook posten wat ik wil. Gaat het volgens iemand over de schreef, dan zijn daar slotjes voor uitgevonden. En jij kan ook accepteren dat niet iedereen dezelfde humor heeft.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat niet klikken schip is al lang gevaren. Ik mag overigens gewoon hier verkondigen wat ik wil. Zoals nu. En ik denk dat ik een punt heb. Je kan ook gewoon wat minder verzonnen troep posten dan worden je andere topics ook misschien wat overtuigender en geloofwaardiger. Een tip.
Dan ga je lekker naar ONZ, zitten meer mensen op die shit te wachten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dank voor de tip, maar dat schip is in KLB ook allang gevaren. En ik mag hier ook posten wat ik wil. Gaat het volgens iemand over de schreef, dan zijn daar slotjes voor uitgevonden. En jij kan ook accepteren dat niet iedereen dezelfde humor heeft.
Overigens zit ik hier 90% van de tijd niet voor de geloofwaardigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |