Mensen willen gewoon wat te zeiken hebben, en dan is mikken op alles wat boven het maaiveld uitkomt lekker makkelijk. Maar zelf een topic maken, ho maar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:45 schreef RetRy32 het volgende:
Waarom doen mensen zo moeilijk over deze TS...
Je verzonnen topic zijn wel fucking irritant dus ga nu niet interessant doen nadat ik iets in jou voordeel zegquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mensen willen gewoon wat te zeiken hebben, en dan is mikken op alles wat boven het maaiveld uitkomt lekker makkelijk. Maar zelf een topic maken, ho maar.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:55 schreef Pharkus het volgende:
Moge de Here je evolutionair uit de genenpoel weren.
Zo gaat het altijd bij de Romeinen ook waren ze boos op fabius. Gingen ze eigen leger maken en werden ze in de pan gehakt. Daarna fabius weer smeken om hen te redden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mensen willen gewoon wat te zeiken hebben, en dan is mikken op alles wat boven het maaiveld uitkomt lekker makkelijk. Maar zelf een topic maken, ho maar.
vergelijk je ts daarmee ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd bij de Romeinen ook waren ze boos op fabius. Gingen ze eigen leger maken en werden ze in de pan gehakt. Daarna fabius weer smeken om hen te redden.
Hoe zou je dat aanpakken?quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
Tijd voor revolutie, tijd om dit soort gebruikers eens de mond te snoeren
Ts is een Fabius.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vergelijk je ts daarmee ?
Mij mod makenquote:
dat moet je aan ts vragen. Hij is toch de almachtige?quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ts is een Fabius.
Ps wanneer ga je me anaal vernederen?
Volgens ts kunnen we morgen nog.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat moet je aan ts vragen. Hij is toch de almachtige?
ik heb niks vernomenquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Volgens ts kunnen we morgen nog.laat mijn droom uitkomen.
Het nummer van vd niet hebben. Vd niet gemeet hebben. Niet in dezelfde provincie als vd wonen.quote:
niet? Ik ken jou of vd immers nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het nummer van vd niet hebben. Vd niet gemeet hebben. Niet in dezelfde provincie als vd wonen.![]()
Maar morgen dus of hoe ga ik je overtuigen?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet? Ik ken jou of vd immers niet
omdat het kon?quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]waarom stel je het dan voor.
Me dood maken met een blije mus
Erg gemeen nu moet ik weer met de plug aan de slag.quote:
Zomaar gelogen? op internet?quote:
sorryquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zomaar gelogen? op internet?wow jij durft hey!
ik ben ook niet aardigquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Erg gemeen nu moet ik weer met de plug aan de slag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |