quote:
Je moet iets beters verzinnen, dit werkt niet meer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Godver ik had haat verwacht voor zoveel flauwheid. Je kunt op fok ook nergens meer van opaan.
QFT!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:56 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een extra chromosoom.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:56 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Zelfs de OP van dit topic is minder matig dan jouw post.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:09 schreef Gelser het volgende:
[..]
Jij mist er een, weet niet wat beter is.
Deze zin is ga ik onthouden, kun je overal gebruiken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zelfs de OP van dit topic is minder matig dan jouw post.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:12 schreef Gelser het volgende:
[..]
Deze zin is ga ik onthouden, kun je overal gebruiken.
Ja.quote:
Dat maakt mij extra goed in alles.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:56 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef Gelser het volgende:
[..]
Pas nou maar op met dat jazeggen, voor je het weet gelooft niemand meer als je nee zegt.
Nee a balhaar.quote:
Al die pogingen voor nietsquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:25 schreef Sauslepel het volgende:
Oude sportsokken worden niet zwanger.
en was dezequote:Op zondag 3 augustus 2014 21:55 schreef pijltjegooien het volgende:
Als je een jaar of 12 was geweest had het nog hoofdschuddend gelezen.
Nu is het gewoonweg zielig.
quote:
Kijk, dat is de haat waar we het voor doen. Zo moet ik het hebben. Go hoink!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:25 schreef hoink581 het volgende:
Net een recalcitrante puber. Ik hoop toch niet dat ze dit met jong van "geest" blijven noemen.
O was dat het, ze zei dat ze een voetbal had ingeslikt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:09 schreef appelepent het volgende:
Een griet met de baarmoeder in haar keel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |