Mwah, nee niemand werd op zijn knieën gebracht, behalve als je het hebt over de Koerden die op hun knieën richting Iran kropen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:29 schreef barzani het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel die man. Weet je wat het leuke is? Dat is een foto van het bestand van 1970. De Arabieren besloten tot onderhandelingen over te gaan omdat Barzani, de man op die foto, bijna het gehele Iraakse leger had afgeslacht.
Niets mis met die foto. Straalt overwinning uit. De machtigste Arabier (Saddam Hussain), en een van de machtigste Arabische legers ter wereld, werd op zijn knieën gebracht door de briljante generaal Barzani.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:26 schreef barzani het volgende:
Het zou mij NIETS verbazen als heel dit ISIS gebeuren ook gepland is door Serok Barzani.
Waarom zouden we er wel mee bemoeien? Daar winnen we niks mee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heeft iemand hier enig idee waarom het westen zich niet lijkt te bemoeien met wat er daar in die zandbak allemaal gaande is? Normaliter zijn we niet vies van een beetje inmenging in interne zaken van andere landen, maar nu is het stil.
Why?
Nadat meerdere Arabische landen Irak militair & financieel te hulp geschoten, er meerdere verdragen getekend werden, Irak een zeeroute moest opgeven om Iran te smeken hun support stop te zetten, en de Verenigde Staten tussen beiden kwamquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:32 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Mwah, nee niemand werd op zijn knieën gebracht, behalve als je het hebt over de Koerden die op hun knieën richting Iran kropen.
Irak? Irak bestaat niet meer. Het is nu Koerdistan, Islamic State, en ... uh, restafval of zo. Sjietistan. Denk ik.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:40 schreef theunderdog het volgende:
Ok, dit topic gaat niet meer over Irak, maar over alle "overwinningen" van de Koerden..
Jaja, maar je weet wat ik bedoel he wijsneus.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:41 schreef barzani het volgende:
[..]
Irak? Irak bestaat niet meer. Het is nu Koerdistan, Islamic State, en ... uh, restafval of zo. Sjietistan. Denk ik.
De Koerden in Irak wel te verstaan, past hier prima dus.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:40 schreef theunderdog het volgende:
Ok, dit topic gaat niet meer over Irak, maar over alle "overwinningen" van de Koerden..
Nee, zijn post zijn alleen goed als hij het alleen heeft over de Koerden in Irak.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:42 schreef oksel12 het volgende:
[..]
De Koerden in Irak wel te verstaan, past hier prima dus.
Ik waardeer zijn posts.
Om af te leiden van het feit dat "de Koerden" vandaag een gevoelige klap hebben gekregen van IS. Men heeft gewoon gefaald om de Jezidi's te beschermen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:40 schreef theunderdog het volgende:
Lol. Er waren maar een handvol Peshmerga in/nabij Shingal. Peshmerga hebben zojuist een mega offensief gestart, 8,000 Peshmerga zijn betrokken. Honderden Jihadisten & de Arabische verraders zullen vannacht de dood vinden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:45 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Om af te leiden van het feit dat "de Koerden" vandaag een gevoelige klap hebben gekregen van IS. Men heeft gewoon gefaald om de Jezidi's te beschermen.
Lol, geen een tempel is opgeblazen. Was allemaal ratten-propaganda. Er werd hier zelfs een foto gepost van Shingal onder ISIS controle, maar het was een photoshop. Lol.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:46 schreef De_Ilias het volgende:
Klopt de koerden zijn hard aangepakt en dat willen ze graag ontwijken en vergeten. Veel Jazidi tempels zijn met de grond gelijk gemaakt en duizenden op de vlucht, waar waren die peshmerga? Klopt ze zijn gevlucht!
Er vindt daar een genocide plaats. Lijkt me niet zomaar een dingetje...quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:34 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Waarom zouden we er wel mee bemoeien? Daar winnen we niks mee.
Ja, YPG, PKK, Peshmerga zijn EEN. Veel vijanden van Koerdistan beweren constant het tegenovergestelde, maar YPG & Peshmerga strijden nu zij aan zij tegen de Arabieren & Jihadisten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:45 schreef UpsideDown het volgende:
Peshmerga en YPG dwars door elkaar:
Hoe komt de YPG aan al die dikke wagens? Zit vast veel geld daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |