Ergens in oktober.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer gingen we nou lasagne bij jou eten?
Dan mag je ook een keer nasi bij mij eten.
Als Etsu ook kan en Paxquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer zou je die willen hebben?
Paxje gaat in de flat naast mij wonen dus hij zal meestal wel kunnen.quote:
Wat een gezelligheidquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxje gaat in de flat naast mij wonen dus hij zal meestal wel kunnen.
Misschien ergens in september ofzo?
Ik vind alles prima, zolang het maar in het weekend isquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxje gaat in de flat naast mij wonen dus hij zal meestal wel kunnen.
Misschien ergens in september ofzo?
Ik ben meestal om het weekend in Groningenquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind alles prima, zolang het maar in het weekend is
Ik hoor vanzelf wel een datumquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben meestal om het weekend in Groningen
Je leest toch nooit?quote:
Jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:29 schreef Fok-it het volgende:
Jr is een beetje jaloers.
Ga ook eens meeten met mensen dan JR
Daarom juist, misschien kan ik mezelf overtuigen te lezen. Lijkt me best leuk maar ik weet nooit leuke boekenquote:
Begin met Tjackaquote:
Weet niet wat je smaak is?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom juist, misschien kan ik mezelf overtuigen te lezen. Lijkt me best leuk maar ik weet nooit leuke boeken
Scherp.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zegt toch niet dat er ook letters in dat boek moeten staan :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |