Ervaring?quote:
Klysma.quote:
quote:
Ook zonder is het vrij onwaarschijnlijk als je je gewoon normaal schoon houdtquote:
hoe weet je datquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook zonder is het vrij onwaarschijnlijk als je je gewoon normaal schoon houdt
Ja of gewoon vrouwen doen, die poepen toch nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, maar het kan net dat beetje zekerheid geven. Veel mensen zijn zo gespannen doordat ze denken dat het niet goed schoon is. Voor anale seks moet je ontspannen zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja vroeger bij de priester toch
poepen is vlaams voor neuken xdquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of gewoon vrouwen doen, die poepen toch niet
maar belgen neemt echt niemand serieusquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
poepen is vlaams voor neuken xd
wat u wilt meesterquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je dan ook een volleybal in bed?
Ah daar is Stijn dus heen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:16 schreef Tjacka het volgende:
vandaag was er protestmars van palestina
echt grappig
koelquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:20 schreef Amarantha het volgende:
Over een uur weer Spuiten & Slikken Op Reis
Bedankt voor het herinneren aan dat ik mijn tv niet moet aanzettenquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:20 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor het herinneren aan dat ik mijn tv niet moet aanzetten
spuiten en slikken hmmmmquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:20 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |