Keith Richards is toch ook 70..quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Verwachten dat dit nog 30 jaar mee gaat.Kolere, zeg.
Prachtig eerbetoon.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
http://www.hartvannederla(...)held-haagse-sjonnie/
quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:59 schreef Psy-freak het volgende:
m'n ouwe gabber in betere tijden
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:40 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Ik hoop voor de nabestaanden dat die niet ook meteen in vrede rusten.
Wat?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Van mij eisen dat mijn filmpjes van YouTube verwijderd worden, zelfs op FOK! een account aanmaken om mij te sommeren onder het mom dat je geld wil verdienen met YouTube views en dan niet meer dan 4000 views halen_!
quote:
watquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Van mij eisen dat mijn filmpjes van YouTube verwijderd worden, zelfs op FOK! een account aanmaken om mij te sommeren onder het mom dat je geld wil verdienen met YouTube views en dan niet meer dan 4000 views halen_!
Ik had YouTube clipjes gemaakt van een televisie uitzending over hem, totaal iets van 9.000.000 views met 7 clipjes. Die wilde hij verwijderd hebben om geld mee te verdienen als hij ze zelf uploadquote:
Ach ja, al die wiet is ook niet goedkoop natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik had YouTube clipjes gemaakt van een televisie uitzending over hem, totaal iets van 9.000.000 views met 7 clipjes. Die wilde hij verwijderd hebben om geld mee te verdienen als hij ze zelf upload
Kon ie mij nergens contacten, alleen via FOK! en dus maakte ie daar dus een account voor om mij te sommeren die t clipjes te verwijderen
Haha wanneer speelde dat? Wel zijn best gedaan om je tot FOK! te achtervolgen. Ik heb dat filmpje met doorlopen halve tamme ook wel eens gezien, wat een debiel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik had YouTube clipjes gemaakt van een televisie uitzending over hem, totaal iets van 9.000.000 views met 7 clipjes. Die wilde hij verwijderd hebben om geld mee te verdienen als hij ze zelf upload
Kon ie mij nergens contacten, alleen via FOK! en dus maakte ie daar dus een account voor om mij te sommeren die t clipjes te verwijderen
Nee want hij is binnenkort dood.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef faf het volgende:
Die gast gaat ook nooit meer fatsoenlijk werk vinden.
9 miljoen views zijn flink wat joints.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
KLB / Op zoek naar Beunhaas Admiraal Anaalquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Haha wanneer speelde dat? Wel zijn best gedaan om je tot FOK! te achtervolgen. Ik heb dat filmpje met doorlopen halve tamme ook wel eens gezien, wat een debiel.
Ja ik was echt bangquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:03 schreef DrDentz het volgende:
Dat topic herinner ik me nog wel ja, geniaal was dat.
Beunhaas admiraal anaal was bang en verwijderde zijn filmpjes anders kwam Haagsje Sjonnie effe naar hem toe, verhaal halen.
Mooie opbouw. Rustig begin, telefoongesprek, tirade, allemaal zonder autocue.quote:
Nee kanker op z`n tongquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |