Hoe hebben die mensen dan nog tijd om uit te gaan, beetje chillen met vrienden etc?quote:
In het begin maak je relatief veel uren en heb je relatief weinig verantwoordelijkheid (stress), hoe meer je klimt hoe minder uren je maakt en meer verantwoordelijkheid je krijgt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:36 schreef netchip het volgende:
[..]
Hoe hebben die mensen dan nog tijd om uit te gaan, beetje chillen met vrienden etc?
Beetje lol buiten je werk hebben lijkt mij gezond en leuk.
Heb je ooit foto's gezien van mensen die dit werk tien jaar gedaan hebben? Die lijken begin vijftig terwijl ze slechts 35 zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:36 schreef netchip het volgende:
[..]
Hoe hebben die mensen dan nog tijd om uit te gaan, beetje chillen met vrienden etc?
Beetje lol buiten je werk hebben lijkt mij gezond en leuk.
Basj/Drive-r vond het totaal irrelevant geloof ik. S_E heeft het gedaan en vond t ook droog inderdaad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:21 schreef miro86 het volgende:
Een vraagje: Wat is volgens jullie de waarde van het CFA programma?
Ik hoor dat dus te doen van de baas en ben al een jaartje bezig (toetsen I&II gehaald) en ik zie de nut er niet van in. Het is kurk en kurkdroog je leert veel dingen die je nooit meer zal gebruiken en de rest zul je sowieso meteen vergeten.
Aan de andere kant, ik hoor echt van iedereen dat ze ermee bezig zijn. Bij L1 zag ik dat er zelfs veel studenten (ze zagen eruit als studenten en klonken als studenten) waren die die toets gingen doen...
Dus... CFA waardevol of niet?
Dit zijn vaak overtrokken onzin boeken voor mensen die willen horen wat ze graag willen horenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:21 schreef ibri het volgende:
Dit zag ik staan bij welke boeken interessant zouden zijn.
Heeft iemand nog suggesties of is één van de twee al een topboek?
a. Barbarians at the Gate (at least the biographies, usually at the beginning of chapters, especially Ted Forstmann and Henry Kravis)
b. When Genius Failed
Niet gelezen dus. When Genius Failed is in ieder geval een prima boek over de val van LTCM. Barbarians at the Gate heb ik ook liggen, maar die moet ik nog lezen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:28 schreef Push. het volgende:
[..]
Dit zijn vaak overtrokken onzin boeken voor mensen die willen horen wat ze graag willen horen
http://www.bol.com/nl/p/h(...)ds/1001004011831940/ wel leuk opzich.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:21 schreef ibri het volgende:
a. Barbarians at the Gate (at least the biographies, usually at the beginning of chapters, especially Ted Forstmann and Henry Kravis)
b. When Genius Failed
Dit is echt puur vermaakquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:21 schreef ibri het volgende:
b. When Genius Failed
Dat moet je anders zien. Zet het geld op de bank ipv nutteloze zaken te kopen, investeer het in renderende producten zodat je een passief inkomen hebt. Na een aantal jaar kun je in principe al met pensioen en kun je gaan doen wat je echt leuk vind, bij wijze van spreken voor een fooitjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:43 schreef netchip het volgende:
Het lijkt mij wel leuk werk. Het is duidelijk, uitdagend, en je bouwt een netwerk op.
De maatschappelijke en gezondheids vraagstukken houden me eigenlijk tegen. Ja, een BMW X6 rijden met een villa van 1,5 miljoen euro is leuk. Word je er gelukkig van? Nee, kleine kans. Het levert pas geluk op, als je al gelukkig bent. En veel mensen worden niet gelukkig van zoveel werken, trust me.
Zo zag ik het ook. Totdat ik die aflevering van Tegenlicht zag. http://www.nytimes.com/2009/03/10/science/10quant.html?_r=0 < Dat is een artikel over een van de belangrijkste quants.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat moet je anders zien. Zet het geld op de bank ipv nutteloze zaken te kopen, investeer het in renderende producten zodat je een passief inkomen hebt. Na een aantal jaar kun je in principe al met pensioen en kun je gaan doen wat je echt leuk vind, bij wijze van spreken voor een fooitje
Ik heb ook wel wat financiële instellingen van binnen gezien (zal er niet over uitweiden welke dat zijn, ivm privacy) en ik heb ook persoonlijke contacten met wiskunde professors aan verschillende universiteiten. In de academische wereld zie je dat professors in het algemeen erg enthousiast zijn over hun onderzoek en hun baan (ook over financiële wiskunde), ook al worden ze er niet rijk van. In de financiële wereld zie ik nooit mensen die erg gelukkig lijken met hun baan, en lijkt de enige echte motivator geld en status te zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:03 schreef netchip het volgende:
[..]
Zo zag ik het ook. Totdat ik die aflevering van Tegenlicht zag. http://www.nytimes.com/2009/03/10/science/10quant.html?_r=0 < Dat is een artikel over een van de belangrijkste quants.
"Asked to compare her work to physics, one quant, who requested anonymity because her company had not given her permission to talk to reporters, termed the market a wild beast that cannot be controlled, and then added: It's not like building a bridge. If you're right more than half the time you're winning the game. There are a thousand physicists on Wall Street, she estimated, and many, she said, talk nostalgically about science. They sold their souls to the devil, she said, adding, I haven't met many quants who said they were in finance because they were in love with finance."
Kijk, een analyst is een topbankier. Als jij een topingenieur bent met een groot analytisch en leidinggevend vermogen, dan ga je het ook ver schoppen. Dan kan je na 20 jaar misschien ook met pensioen. Maar, dan wel met het gevoel dat je de mensheid verder hebt geholpen, in plaats van de afgrond in.
"Na een aantal jaar kun je in principe al met pensioen en kun je gaan doen wat je echt leuk vind, bij wijze van spreken voor een fooitje."
Dat zei ik gisteren ook tegen degene met wie ik deze discussie had. Je mist misschien wel de leukste jaren van je leven, alleen maar omdat je geld wilt. Ik snap precies wat je bedoelt, zo dacht ik er ook over. Kijk die aflevering van Tegenlicht maar, en denk na over het maatschappelijk belang van investment banks (hint: weinig tot niet).
Juist, en als je die aflevering had gekeken, dan had je gezien dat quants de desbetreffende software hadden geschreven, die deze crisis heeft veroorzaakt. Programma om hypotheek risico's etc mee te berekenen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:23 schreef Novermars het volgende:
De bankencrisis is ontstaan omdat mensen hun hypotheken niet meer konden betalen. (Toegegeven, de banken zijn ook mede schuldig door het aanbieden van lugubere constructies)
En niks mis met een goede crisis op zijn tijd, al was deze wel overdreven pittig.
Nee. De crisis is veroorzaakt doordat mensen hun hypotheek niet meer konden betalen omdat de huizenprijzen gestopt waren met stijgen. De quants hebben sommige bedrijven geruïneerd door bepaalde risico's niet goed in te schatten. Maar zelfs de quants zijn overgeleverd aan de markt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:40 schreef netchip het volgende:
[..]
Juist, en als je die aflevering had gekeken, dan had je gezien dat quants de desbetreffende software hadden geschreven, die deze crisis heeft veroorzaakt. Programma om hypotheek risico's etc mee te berekenen.
Stuur dan maar een mailtje naar Tegenlicht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:57 schreef Novermars het volgende:
[..]
Nee. De crisis is veroorzaakt doordat mensen hun hypotheek niet meer konden betalen omdat de huizenprijzen gestopt waren met stijgen. De quants hebben sommige bedrijven geruïneerd door bepaalde risico's niet goed in te schatten. Maar zelfs de quants zijn overgeleverd aan de markt.
Je wilt zeggen dat een TV-programma bedoeld voor leken het verhaal 100% goed verteld zonder enig detail te verliezen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:00 schreef netchip het volgende:
[..]
Stuur dan maar een mailtje naar Tegenlicht.
Banken verstrekten hypotheken aan mensen die ze eigenlijk helemaal niet konden betalen. Oeps, 'foutje' van het model.
Nee. Dat deze crisis veroorzaakt is doordat de huizenprijzen niet meer stegen, geloof ik ook niet helemaal. Dan verkoop je dat huis toch niet? Easy.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:02 schreef Novermars het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat een TV-programma bedoeld voor leken het verhaal 100% goed verteld zonder enig detail te verliezen?
In Amerika was er deze hypotheekconstructie: Je koopt een huis tegen bijvoorbeeld 2% rente voor 5 jaar en spreekt dan af dat je daarna 6% rente gaat betalen voor x jaar. Maar 6% kan je niet betalen, dus dan moet je je huis verkopen. En aangezien de huizenprijzen stijgen, is dit niet erg. Sterker nog, je verdient er waarschijnlijk nog wat geld mee als huizenbezitter.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:04 schreef netchip het volgende:
[..]
Nee. Dat deze crisis veroorzaakt is doordat de huizenprijzen niet meer stegen, geloof ik ook niet helemaal. Dan verkoop je dat huis toch niet? Easy.
Dan kan jij je hypotheek niet meer betalen, en de bank krijgt zijn geld niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:15 schreef Novermars het volgende:
[..]
In Amerika was er deze hypotheekconstructie: Je koopt een huis tegen bijvoorbeeld 2% rente voor 5 jaar en spreekt dan af dat je daarna 6% rente gaat betalen voor x jaar. Maar 6% kan je niet betalen, dus dan moet je je huis verkopen. En aangezien de huizenprijzen stijgen, is dit niet erg. Sterker nog, je verdient er waarschijnlijk nog wat geld mee als huizenbezitter.
Maar help, de huizenprijzen stoppen met stijgen en niemand wil je huis kopen. Wat gebeurt er dan?
En dan vallen banken om en krijg je een crisis!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:21 schreef netchip het volgende:
[..]
Dan kan jij je hypotheek niet meer betalen, en de bank krijgt zijn geld niet.
In Duitsland moet je nu ook met 30% eigen inleg komen, o.i.d.
85% van de Nederlanders en Amerikanen zijn überhaupt niet capabel genoeg om ook maar deels te begrijpen wat hun hypotheek nou echt inhoudt. Als de banken dan een veel te zonnig beeld aan ze voorleggen, gepaard met de autoriteit van desbetreffende bankier; wat denk je dan dat er gebeurt en wie denk je dat de schuld draagt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:57 schreef Novermars het volgende:
[..]
Nee. De crisis is veroorzaakt doordat mensen hun hypotheek niet meer konden betalen omdat de huizenprijzen gestopt waren met stijgen. De quants hebben sommige bedrijven geruïneerd door bepaalde risico's niet goed in te schatten. Maar zelfs de quants zijn overgeleverd aan de markt.
Ik heb het nergens over de schuldvraag gehad. Maar je hebt gelijk, ook de banken zijn voor een groot gedeelte schuldig aan deze crisis.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef Push. het volgende:
[..]
85% van de Nederlanders en Amerikanen zijn überhaupt niet capabel genoeg om ook maar deels te begrijpen wat hun hypotheek nou echt inhoudt. Als de banken dan een veel te zonnig beeld aan ze voorleggen, gepaard met de autoriteit van desbetreffende bankier; wat denk je dan dat er gebeurt en wie denk je dat de schuld draagt?
Bedankt voor je reactie, doet me goed om te horen dat mijn studie toch behoorlijk helptquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:16 schreef miro86 het volgende:
8+ voor ectrie is al heel wat. Mocht je Sociologie kunnen afmaken zonder dat je verder tijd verliest en zonder dat je ectrie cijfers eronder lijden, kun je beter uitleggen waarom je iets langer bezig was.
Maar geen nevenactiviteiten? Niks? Geen hobby's ofzo die je kunt uitbreiden? Je kunt nog best iets verzinnen in de komende 2 jaar. Een 8+ voor econometrie maakt een hoop goed, vind ik.
Iig aanmelden voor de zomerstages van volgend jaar. Dat is eigenlijk een must. De deadlines zijn al ergens oktober/november.
Ik heb juist nooit het gevoel gehad dat die testjes zo moeilijk waren. Pas geleden nog een test gemaakt voor een BB, maar dat was zo'n SHL toets die je met een beetje verstand makkelijk moet kunnen halen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:52 schreef M-townGangster het volgende:
Heb gesolliciteerd bij een aan grote jongens in London via hun site, merk dat die numerieke testjes en logical reasoning testjes soms best pittig zijn, en dan vooral de logical reasoning. Hoe pakken jullie dit aan, of sturen jullie in eerste instantie mails naar de Nederlandse vestigingen in A'dam (met CV en cover letter)?
Weet je toevallig hoe lang het duurt voordat de banken reageren op applications? Krijg je bij een afwijzing ook een melding?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:33 schreef M-townGangster het volgende:
Jup, heb me ingeschreven. Organiseer het dit jaar toevallig ook.
Nomura en Lazard hebben we al terug gekregen en de mensen gebeld en gemaild. Je krijgt bericht bij zowel deelname als afwijzing. Ik verwacht dat we morgen gaan bellen en mailen m.b.t. Morgan Stanley.quote:Op zondag 21 september 2014 13:34 schreef TARP het volgende:
[..]
Weet je toevallig hoe lang het duurt voordat de banken reageren op applications? Krijg je bij een afwijzing ook een melding?
Dankje! Laatste vraagquote:Op zondag 21 september 2014 20:46 schreef M-townGangster het volgende:
[..]
Nomura en Lazard hebben we al terug gekregen en de mensen gebeld en gemaild. Je krijgt bericht bij zowel deelname als afwijzing. Ik verwacht dat we morgen gaan bellen en mailen m.b.t. Morgan Stanley.
Tussen de 25 en 30quote:Op maandag 22 september 2014 21:10 schreef TARP het volgende:
[..]
Dankje! Laatste vraag: Hoeveel deelnemers laten de banken per workshop toe?
Hoeveel aanmeldingen per bank ongeveer?quote:
Van enkele honderden tot meerdere honderden per bankquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:27 schreef OR-Explorer het volgende:
[..]
Hoeveel aanmeldingen per bank ongeveer?
Ik moet nog een paar dagen wachten mbt de J.P. Morgan uitslag... duimen
Ik had tijdens mijn tweede ronde in Londen enkel vier interviews, geen assessments. Wellicht is dat bij andere banken anders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:05 schreef M-townGangster het volgende:
Weet iemand toevallig,
Of je voor een internship (London) in de markets division van een van de grote banken (bijv. equity research) na een aantal interviews ook nog op assessment center moet komen, of is dat alleen bij de investment banking division?
Commissies bij VESTING zijn sowieso erg leuk, dus dat moet je sowieso doen!quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:31 schreef ibri het volgende:
Ik lees op wallstreetoasis vaak dat het spreken van een derde taal een heel groot pluspunt is. Is dit echt zo? Ik zit nu in het eerste jaar van econometrie en tot nu toe gaat het zeer goed. Dit betekent dus dat ik nog een paar jaar heb om een derde taal te leren. Ik zou in die twee jaar toch wel vloeiend Duits kunnen spreken toch? Of zou ik me meer gaan richten op activiteiten in bijvoorbeeld de studievereniging?
Ik heb al gelezen dat je dingen moet doen die je leuk vindt. Maar het ene is natuurlijk wel een groter pluspunt dan het andere. Wie kan mij hier wat info over geven.
Is zeker een leuke vereniging!quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:10 schreef Novermars het volgende:
[..]
Commissies bij VESTING zijn sowieso erg leuk, dus dat moet je sowieso doen!
Heya,quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:13 schreef wheresme het volgende:
Hi all,
Momenteel zit ik op de helft van mijn masterstudie finance en zou ik graag de investment banking tak op willen. De drie bedrijven waar ik het meeste naar kijk zijn deutsche bank, bnp paribas en credit suisse. Zelf heb ik een prima CV (commissie/werkervaring/extracurriculaire activiteiten) en mijn gemiddelde punt in mijn finance-master zal rond de 8 liggen en mijn vorige master en bachelor ergens rond de 7,5.
Ik loop echter momenteel elders stage welke pas in juni is afgelopen, en ergens rond juli/augustus verwacht ik klaar te zijn met mijn studie.
Probleem:
Ik heb altijd gedacht om na de zomer al te beginnen met fulltime werken maar dit lijkt me nu dus zeer onwaarschijnlijk. Want ik denk dat voordat je een contract aangeboden krijgt bij een van deze drie kantoren je eigenlijk bijna altijd vooraf stage dient te hebben gelopen, wat er voor mij dus waarschijnlijk niet meer in zit als student zijnde.
Mijn vragen zijn dus:
- Nemen deze bedrijven ook mensen aan die geen stage hebben gelopen?
- Zo nee, denken jullie dat ik in mijn nadeel ben als ik op een stage solliciteer als ik student-af ben?
Misschien kom ik dan namelijk over als iemand die niet weet wat hij moet doen, paar stages gedaan in masterfase terwijl je die kant niet op wilt etc etc..
- En mocht iemand nog verschillen tussen de drie genoemde bedrijven kunnen benoemen; toelatingseisen en werksfeer etc dan hoor ik dat graag!
Graag serieuze antwoorden, je helpt me er echt enorm mee!
Groet!
Wat bedoel je precies met Investments? Asset Management of Investment Banking?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:04 schreef TjaWatNu het volgende:
Goedendag,
Ik zit momenteel in mijn 3e jaar economie studie. Echter vind ik het allemaal erg tegenvallen. Ik vind de stof totaal niet interessant en heb niet het idee dat ik daadwerkelijk wat leer.
Wat zouden jullie mij aanraden om als pad te nemen richting investments? Ik las in het vorige topic dat een master in finance eigenlijk niet aansluit op hetgeen wat je daadwerkelijk gaat doen? Ik ben bereid om van bachelor nog te veranderen, echter ben ik al 22 jaar inmiddels.
RSM > Tilburgquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:22 schreef Aethereal het volgende:
Nu ik bijna klaar ben met mn BSc en dus een master moet gaan kiezen, vroeg ik me af of het veel verschil maakt om in Rotterdam een Master te doen of in Tilburg? Kan niet precies inschatten welke er nou beter aangeschreven staat, dus vroeg me af of iemand uit het bedrijfsleven me hier wat over zou kunnen vertellen hoe er tegenaan gekeken wordt door recruiters?
Enige meerwaarde van het Honours programma is die brief van de hoge pief. Handig als je wilt switchen en je Msc in het buitenland wilt doen.quote:Op maandag 19 januari 2015 03:11 schreef GlueStick het volgende:
Yo mensen,
Ik heb een vraagje. Wat vinden jullie van een Honours Programme? (Erasmus)
Heeft dit veel meerwaarde of kan ik beter mijn tijd besteden aan andere activiteiten om ibanking binnen te komen?
Zou adviseren om zsm te switchen van Uni. De RuG is een prima universiteit en levert altijd wel een paar mensen per jaar. Maar als je je kansen wilt vergroten, zou ik voorstellen om bijvoorbeeld je master te doen in Rotterdam of aan Duisenberg.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:07 schreef lukybird1 het volgende:
Hey fokkers,
Zou graag wat advies krijgen wat voor mij optimaal is om te doen. Ik zal hiertoe eerst even mijn situatie schetsen.
Zit in mijn 3e jaar bsc economics and business economics, waarvoor ik ook in het honours programma van de RuG zit. Daarnaast 2e jaar van de bachelor rechten (gewoon nederlands rechts). Ook diverse commissies gedaan. Mijn cijfers voor economie zijn redelijk, rond de 8 gemiddeld ofzo. Rechten een stuk minders aangezien ik dat alleen doe voor erbij. Ook summerschool gedaan bij de george washington university of law.
Zou een internship komende zomer haalbaar zijn? Zo nee, wat zou ik kunnen doen om mijn CV te versterken? Daarnaast ben ik benieuwd of iemand inzicht zou kunnen bieden in welke masters de beste combinatie geven en welke banen goed aansluiten hierop. (Zelf denk ik aan master in finance en een master nederlands recht of financieel recht). Wat is de waarde van een bestuursjaar, aangezien ik dit eventueel volgend jaar zou kunnen doen?
Zou elke advies om het meeste uit mijn resterende tijd als student te benutten waarderen. Bij voorbaat dank!
Bedankt voor je reactie.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:48 schreef Zonar109 het volgende:
[..]
RSM > Tilburg
Recruiters kijken hier zeker naar.
Wil niet zeggen dat het onmogelijk is om vanuit Tilburg binnen te komen, but why make it yourself extra difficult?
Als je niet eens een 7.0 gemiddeld staat (ookal met twee bachelors) schat ik je kansen voor I-banking jobs in Londen erg gering in.quote:Op zondag 1 februari 2015 04:59 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie.
Het is in mijn situatie zo dat RSM een beetje "risky" is om te gaan doen, gezien ik net geen 7.0 gemiddeld sta en een GMAT moet doen en dat soort dingen, en het programma snel vol schijnt te zitten en ik daardoor weinig tijd heb. Daarnaast heb ik in Tilburg nog vakken van mijn tweede bachelor (rechten) die ik volgend jaar nog moet doen dus dat moet ik ook meerekenen als opportunity costs en ik zou wellicht nog een MSs Quantitative Finance in Tilburg kunnen doen zonder daarvoor een complete bachelor econometrie te hoeven volgen, slechts wat extra vakken.
Het "why make it yourself extra difficult" gaat voor mij dus niet zonder meer op, dus als Tilburg wat minder staat aangeschreven maar nog steeds als goede master gezien wordt, lijkt met me in mijn situatie slimmer om gewoon in TIlburg te blijven en 2 masters te doen, met grotere slagingskans, dan voor Rotterdam te gaan waar het maar de vraag is of ik uberhaupt binnenkom dankzij formele eisen. Verder hoorde ik wel dat veel mensen die in Londen werken van RSM komen, maar dit kan net zogoed een cause/effect discussie zijn want de ambitieuze gasten die zich in Londen aanmelden voor een baan gaan vaak al meteen naar Rotterdam.
Weet niet precies wat er mogelijk is aan de RuG qua verenigingen, misschien student assistent voor een finance vak? Kan hier moeilijk concrete tips geven, maar probeer iets kwantitatiefs en/of financieels te doen.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:53 schreef lukybird1 het volgende:
Hey Zonar, bedankt voor de moeite die je neemt bij je uitgebreide antwoorden/adviezen!
Wat voor nevenactiviteiten zou jij aanraden naast je studie?
Komend jaar heb ik alleen mijn 3e jaar rechten nog te gaan, dus opzich tijd zat om er wat naast te doen. Zelf zat ik te denken aan een bestuursjaars. Andere optie is CFA level 1 te halen, maar als ik naar rotterdam ga voor mijn master zit dat daar bij in.
Ten eerste, als je even terug leest dan kan je lezen dat je met een hbo achtergrond in ieder geval niet in investment banking komt. Je moet toch echt vwo + wo + hoge cijfers hebben om kans te maken op een baan in investment banking. Vergeet niet dat het ontzettend competitive is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:03 schreef Classy_as_Pug het volgende:
Deze zomer ga ik mijn bachelor trade management asia afronden (hbo) met gemiddelde cijfers (7,5). Tijdens deze opleiding heb ik voor alle finance gerelateerde vakken een 8+ gehaald en heb me tijdens een semester in Singapore gefocused op finance and investments en daar dezelfde cijfers gehaald. Ik ben nu aan het kijken om via een schakeljaar RSM Msc F&I te gaan doen. En hoopte hier een reality check te krijgen van waar ik kan eindigen..
Zelf dacht ik in de richting van corporate finance van een multinational, maar graag verneem ik jullie kijk hierop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |