Nee... Anders had de EXIF-data ofzoiets wel uitkomst geboden? Maar puur op de foto zelf, wat zou je schatten?quote:
Dan had de exif zeker uitkomst geboden, vandaar de vraagquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee... Anders had de EXIF-data ofzoiets wel uitkomst geboden? Maar puur op de foto zelf, wat zou je schatten?
Ja de originele heeft de politie natuurlijk he.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:13 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Dan had de exif zeker uitkomst geboden, vandaar de vraag
Wat sneu? Voor haar? Nu niet meer in elk geval.quote:
Moet je rond het middaguur niet meer 'racoon eyes' hebben zoals bij deze dude:quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:26 schreef The_stranger het volgende:
Gezien de schaduw stond de zon redelijk recht boven haar, dus rond het middag uur, waarbij je de hoek even moet meten om zo de afwijking t.o.v. het middaguur te weten te komen.
Als je naar het gezicht kijkt zou ik eerder zeggen dat het niet rond het middag uur is genomen maar rond 9/10u in de ochtend. Of juist weer een stuk later, maar dat kan je nooit met 100% zekerheid zeggen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:26 schreef The_stranger het volgende:
Gezien de schaduw stond de zon redelijk recht boven haar, dus rond het middag uur, waarbij je de hoek even moet meten om zo de afwijking t.o.v. het middaguur te weten te komen.
Omdat daaruit af valt te leiden wanneer dat grietje dood gegaan is. Of in elk geval hoe laat ze daar was en dat verschillende scenario's dan de prullenbak in kunnen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:41 schreef Bokeh het volgende:
Maar TS waarom is het tijdstip zo belangerijk?
NWS / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #43 - vaagheidquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:41 schreef Bokeh het volgende:
[..]
Als je naar het gezicht kijkt zou ik eerder zeggen dat het niet rond het middag uur is genomen maar rond 9/10u in de ochtend. Of juist weer een stuk later, maar dat kan je nooit met 100% zekerheid zeggen.
Maar TS waarom is het tijdstip zo belangerijk?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Omdat daaruit af valt te leiden wanneer dat grietje dood gegaan is. Of in elk geval hoe laat ze daar was en dat verschillende scenario's dan de prullenbak in kunnen.
Ik vind het best freaky dat TS dan ook de naam Falco heeft. Gezien de liedjes die Falco maakte over meisjes...quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:43 schreef Geralt het volgende:
Omdat daaruit af valt te leiden wanneer dat grietje dood gegaan is. Of in elk geval hoe laat ze daar was en dat verschillende scenario's dan de prullenbak in kunnen.
Uit deze vraag blijkt wel dat jij geen FOT guru bentquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef Falco het volgende:
KICK!
Ik heb nog een vraag voor de FOT-guru's van FOK! Als die batterij van een fototoestel bijna op is, kun je dan alsnog foto's maken zonder flits als het bijv. donker is? Zo'n flits vreet nog best veel stroom denk ik, maar of dat ding zo slim is om toch nog een beeld op te nemen en weg te schrijven...?
Misschien. Hoezo?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef Falco het volgende:
KICK!
Ik heb nog een vraag voor de FOT-guru's van FOK! Als die batterij van een fototoestel bijna op is, kun je dan alsnog foto's maken zonder flits als het bijv. donker is? Zo'n flits vreet nog best veel stroom denk ik, maar of dat ding zo slim is om toch nog een beeld op te nemen en weg te schrijven...?
Dat klopt helemaal, daarom vraag ik ook om jullie expertisequote:Op maandag 4 augustus 2014 08:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uit deze vraag blijkt wel dat jij geen FOT guru bent
http://chdk.wikia.com/wiki/Camera_Power_Consumptionquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, daarom vraag ik ook om jullie expertise.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |