Oh nee ik werk 40 soms meer per week. Maar zo min mogelijk meer want dan word je weer extra belast zo zijn ze dan ook wel weer. Want je zou maar een euro meer hebben dan de niet werkende Nederlander dat is natuurlijk zielig voor ze.quote:
Maar je drinkt wel als je rijdtquote:Op donderdag 18 september 2014 19:41 schreef Nicksanders het volgende:
Oh nee ik werk 40 soms meer per week. Maar zo min mogelijk meer want dan word je weer extra belast zo zijn ze dan ook wel weer. Want je zou maar een euro meer hebben dan de niet werkende Nederlander dat is natuurlijk zielig voor ze.
Betaal keurig me belastingen en als ze komen zeuren dat ze paar euro te weinig gehad hebben krijgen ze dat ook nog.
Betaal keurig mijn hypotheek mijn verzekeringen geen schulden.
Auto van mij dus geen lening niks.
Dus volgens mij overkomen die het wel.
Nee want jij wordt niet behandeld als een crimineel, je wordt behandeld als alcomobilist.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:41 schreef Nicksanders het volgende:
Ja maar die worden relatief harder gestraft dan een crimineel. Want die leveren geld op voor de regering.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee want jij wordt niet behandeld als een crimineel, je wordt behandeld als alcomobilist.
Dan ga je toch niet heen, vervalt jouw rijbewijs, ga je toch rijden en blijf je dat doen. Niets betalen aan boetes en gewoon wachten tot je als crimineel behandeld wordt, eens kijken of dat minder erg is.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:48 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ja maar die worden relatief harder gestraft dan een crimineel. Want die leveren geld op voor de regering.
"ze"quote:Op donderdag 18 september 2014 19:41 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Oh nee ik werk 40 soms meer per week. Maar zo min mogelijk meer want dan word je weer extra belast zo zijn ze dan ook wel weer. Want je zou maar een euro meer hebben dan de niet werkende Nederlander dat is natuurlijk zielig voor ze.
Betaal keurig me belastingen en als ze komen zeuren dat ze paar euro te weinig gehad hebben krijgen ze dat ook nog.
Betaal keurig mijn hypotheek mijn verzekeringen geen schulden.
Auto van mij dus geen lening niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |