Beetje overdreven, het is UTO maar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 06:47 schreef El_Matador het volgende:
Fokking hell zeg, nog een OP op UTO geopend ook...
Ga ik morgen dood?
Ik vrees het ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 06:47 schreef hugecooll het volgende:
Je kan je beter een tijdje onder de radar begeven denk ik
quote:Op zondag 3 augustus 2014 06:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vrees het ja.
Veel teveel posts al de laatste dagen.
Welterusten allen, een goede nachtrust.
Nog de beste smurfenmop uit mijn fobo:
[ afbeelding ]
Slaap lekker.quote:Op zondag 3 augustus 2014 06:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vrees het ja.
[ afbeelding ]
Nancy Sinatraquote:Op zondag 3 augustus 2014 06:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe heet dat nummer ook al weer met "Bang, Bang, Bang" (bang is al Engels).
quote:Op zondag 3 augustus 2014 06:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vrees het ja.
[ afbeelding ]
Leef je nog?quote:Op zondag 3 augustus 2014 06:47 schreef El_Matador het volgende:
Fokking hell zeg, nog een OP op UTO geopend ook...
Ga ik morgen dood?
Ik word net wakker na een van de vreemdste dromen in mijn leven... Waarin ik bijna doodging.quote:
Gelukkig, het loopt hier niet met elke TS even goed af.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik word net wakker na een van de vreemdste dromen in mijn leven... Waarin ik bijna doodging.
Dus ja. Wel even bijkomen van wat ik gedroomd had. Ik snap er ook niks van, over een collega die ik al ruim een jaar niet meer heb gezien (woont in Londen), over Miss Escobar die aan het linedancen was (WTF???) en de wereld was een distopische (slecht-utopisch dat is) bende geworden, als in films.
Geen films gezien afgelopen dagen, blowen doe ik niet meer en het bedrijf waar ik werk verhuisde naar... China. WTF??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |