Beetje overdreven, het is UTO maar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 06:47 schreef El_Matador het volgende:
Fokking hell zeg, nog een OP op UTO geopend ook...
Ga ik morgen dood?
Ik vrees het ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 06:47 schreef hugecooll het volgende:
Je kan je beter een tijdje onder de radar begeven denk ik
quote:Op zondag 3 augustus 2014 06:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vrees het ja.
Veel teveel posts al de laatste dagen.
Welterusten allen, een goede nachtrust.
Nog de beste smurfenmop uit mijn fobo:
[ afbeelding ]
Slaap lekker.quote:Op zondag 3 augustus 2014 06:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vrees het ja.
[ afbeelding ]
Nancy Sinatraquote:Op zondag 3 augustus 2014 06:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe heet dat nummer ook al weer met "Bang, Bang, Bang" (bang is al Engels).
quote:Op zondag 3 augustus 2014 06:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vrees het ja.
[ afbeelding ]
Leef je nog?quote:Op zondag 3 augustus 2014 06:47 schreef El_Matador het volgende:
Fokking hell zeg, nog een OP op UTO geopend ook...
Ga ik morgen dood?
Ik word net wakker na een van de vreemdste dromen in mijn leven... Waarin ik bijna doodging.quote:
Gelukkig, het loopt hier niet met elke TS even goed af.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik word net wakker na een van de vreemdste dromen in mijn leven... Waarin ik bijna doodging.
Dus ja. Wel even bijkomen van wat ik gedroomd had. Ik snap er ook niks van, over een collega die ik al ruim een jaar niet meer heb gezien (woont in Londen), over Miss Escobar die aan het linedancen was (WTF???) en de wereld was een distopische (slecht-utopisch dat is) bende geworden, als in films.
Geen films gezien afgelopen dagen, blowen doe ik niet meer en het bedrijf waar ik werk verhuisde naar... China. WTF??
Ik had er alleen maar wespen in zitten. Een egel in de tuin eet de slakken opquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
12 slakken in mijn bierval, Over schuimpjes gesproken.
Ik had een hele egel familie in de tuin. Zelfs die konden de hoeveelheid slakken niet aan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:55 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had er alleen maar wespen in zitten. Een egel in de tuin eet de slakken op
Dat lijkt me dan wat minder fijn.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:20 schreef Voxs het volgende:
Ik zie haar in de Cos. Even kijken.
Een reeks!
waarom doe je dat?quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
12 slakken in mijn bierval, Over schuimpjes gesproken.
Vermakelijk leesvoer leverde het wel opquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:22 schreef GekkePoes het volgende:
[..]ik had echt geen idee dat het zo een probleem was...
Ik heb gehoord dat er ooit een paar huisdieren waren die 1200 mijl hebben gereisd om het baasje weer terug te vinden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vermakelijk leesvoer leverde het wel op
Dat zijn mooie verhalen. Katten doen dat ook vaak.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:25 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er ooit een paar huisdieren waren die 1200 mijl hebben gereist om het baasje weer terug te vinden.
hier lopen er ook rond hoor en nee, Frasier is geen terrorkat maar een echte knuffelkont.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat zijn mooie verhalen. Katten doen dat ook vaak.
Nog zo iets leuks. Op de BBC was een doc over het gedrag van katten. Een wijk werd er bij betrokken. Alle katten kregen een cameraatje om en zo konden ze zien wat katten buitenhuis uitspookten.
Opmerkelijk was vooral: Katten werken vaak in ploegendienst om territoriumstrijd te voorkomen. Opperkat gaat bijvoorbeeld van 23.00 tot 4.00 naar buiten en daarna pas een andere kat .
Ook bleek de kat waarvan de eigenaars dachten dat hij geen vlieg kwaad deed, de grootste terrorkat van de buurt
Hier lopen er ook rondquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
hier lopen er ook rond hoor en nee, Frasier is geen terrorkat maar een echte knuffelkont.
Onze kat was snachts altijd buiten, ergens tussen December en Februari bleef ze snachts in de garage, en als het echt koud was en er lag meer dan een halve meter sneeuw kwam wilde die pas binnen blijven. Ze hield zelfs vreemde katten bij de vogeltjes in de tuin wegquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat zijn mooie verhalen. Katten doen dat ook vaak.
Nog zo iets leuks. Op de BBC was een doc over het gedrag van katten. Een wijk werd er bij betrokken. Alle katten kregen een cameraatje om en zo konden ze zien wat katten buitenhuis uitspookten.
Opmerkelijk was vooral: Katten werken vaak in ploegendienst om territoriumstrijd te voorkomen. Opperkat gaat bijvoorbeeld van 23.00 tot 4.00 naar buiten en daarna pas een andere kat .
Ook bleek de kat waarvan de eigenaars dachten dat hij geen vlieg kwaad deed, de grootste terrorkat van de buurt
De kat in mijn ouderlijk huis vond alles best,tenzij er meer dan 4 man in het huis aanwezig waren.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:22 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Onze kat was snachts altijd buiten, ergens tussen December en Februari bleef ze snachts in de garage, en als het echt koud was en er lag meer dan een halve meter sneeuw kwam wilde die pas binnen blijven. Ze hield zelfs vreemde katten bij de vogeltjes in de tuin weg
De huiskamer was mijn terretorium ( op 2 vierkante meter na net bij de kachel) en dat wist ze heel erg goed
game onquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:23 schreef hugecooll het volgende:
Dit is net een openbaar DM-gesprek
Kijken of we het topic vol kunnen praten
boeiendquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:24 schreef hugecooll het volgende:
Maar ik heb heul niks verkeerd gedaan
gaat de bus ja?quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:25 schreef hugecooll het volgende:
en ik moet stiekem zo ook heel ff weg
zal maar even wachten. komt een flinke bui aanquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Fietsje dit dat, bus is voor wanneer fiets al wordt gebruikt
Zou ik dan niet juist opschieten?quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:26 schreef isax het volgende:
[..]
zal maar even wachten. komt een flinke bui aan
hoever moet je?quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zou ik dan niet juist opschieten?
100% doorweektquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:38 schreef isax het volgende:
[..]
ga je in de regen dansen ja? boem boem boem.
rebelquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
100% doorweekt
Kreeg zelfs 'jaaaa jongen doe maar stoer' commentaar van mensen die niet op hun fietsje durfden te stappen
Da's lekker, man hoewel het wel een stuk harder ging regenen dan ik verwachttequote:
ja wat dacht jij?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's lekker, man hoewel het wel een stuk harder ging regenen dan ik verwachtte
Thuis weer droge kleertjes aan
Was nog steeds lekkerquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:04 schreef isax het volgende:
[..]
ja wat dacht jij?
het word donker maar ach.
alleen als mijn kleren het toelaten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:06 schreef hugecooll het volgende:
Mensen die regen niet kunnen waarderen
Leer kan toch wel tegen water?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:09 schreef isax het volgende:
[..]
alleen als mijn kleren het toelaten.
keer in zo'n bui in mijn dure leren jas was minder.
trioquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:10 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en jullie dm gesprek is hierbij geeindigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |