Ja, maar dan is er heus wel een betere manier voor een trio.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:20 schreef isax het volgende:
[..]
samen uit samen thuis.
no one gets left behind
Is die andere boot voor je huis nog teruggekomen, die was wel lekker groot.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:21 schreef isax het volgende:
[..]
wil je liever op zo'n luchtbed?
ook kinky.
die is weg.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is die andere boot voor je huis nog teruggekomen, die was wel lekker groot.
nou ze zaten er water uit te scheppenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het ging niet om de mooi maar om de stevigheid voor een trio.
Nat is het toch wel dus dat is niet erg, wel als we zinken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:26 schreef isax het volgende:
[..]
nou ze zaten er water uit te scheppen
dus zal vast nat zijn.
zit een trapje in de buurt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nat is het toch wel dus dat is niet erg, wel als we zinken.
Ik heb er maar 1 gezien en vond het niet zo leuk. Moet ik het dan toch weer oppakken?quote:
ik vond de eerste ook maar meh maar ben nou hooked.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 gezien en vond het niet zo leuk. Moet ik het dan toch weer oppakken?
quote:
We hebben corrigerende tikjes nodig.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:36 schreef isax het volgende:
[..]
waar ben je heen?
we schuimpjes need you
Ik zag het ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:41 schreef hugecooll het volgende:
Hé! Zo staan ze allemaal netjes in rijen
Zo hoort het ookquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:41 schreef hugecooll het volgende:
Hé! Zo staan ze allemaal netjes in rijen
Ha Chocoquote:
Hoi hoi.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ha Choco
Beetje koel kunnen houden vandaag?
Primaquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoi hoi.
Ja hoor, was prima te doen vandaag.![]()
Hoest met jou?
Nou moe!quote:
Heb jij onlangs nog een goede beurt gehad?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:57 schreef Soury het volgende:
Drie vrouwen die sex een leuk onderwerp vinden. Ik zou niet weten waarom
Sex? ff teruglezen..ow..Ik viel in bij de smiley's ..geen idee waar het over gingquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:57 schreef Soury het volgende:
Drie vrouwen die sex een leuk onderwerp vinden. Ik zou niet weten waarom
Wat is deze.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet zijn naam noemen, want daar scant ie op en dan springt hij, ridder Peun, op zijn paard met zijn lange telescoop lans en dan zijn we nog niet klaar........
ik ben blijquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:59 schreef hugecooll het volgende:
Ik zal eens een kunstwerkje voor jullie bouwen
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:08 schreef virtualtrip het volgende:
op men kut nokia ter vervamgimg van iphone toch op fok geraakt. eens geprobeerd omdat ik toch moest wachten op de bus!
nee niet nodigquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, koop nou maar een keer een nieuwe.
ja ik miste je zo hard dat ik niet kon wachten tot thuis om op fok te komen! nog 5 min voor de bus!quote:
Op zondag 3
augustus 2014 20:10 schreef
ChocoFan het
volgende:
[..]Smoesjes. Je mag gewoon zeggen dat je me gemist heb hoor.
Juist. En 5 min. zijn zo voorbij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:13 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
ja ik miste je zo hard dat ik niet kon wachten tot thuis om op fok te komen! nog 5 min voor de bus!
Hier moet je zijn denk ik?quote:
En als ze je adres nou niet hebben en willen bellen daarvoor?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mensen sturen maar een brief of komen maar langs![]()
De bus was te vroeg en had ze bijma gemist omdat ik op fok bezig was. maar nu wacht ik wel tot thuis gsm is platquote:
Hebben ze pechquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En als ze je adres nou niet hebben en willen bellen daarvoor?
Tot later.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:17 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
De bus was te vroeg en had ze bijma gemist omdat ik op fok bezig was. maar nu wacht ik wel tot thuis gsm is plat
Hier ben ik dan eindelijk thuis en op een computer ipv gsm.quote:
Gelukkig ben jij er weer om het minder saai te maken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:41 schreef Joezi het volgende:
Saai topique, maar eens voor de verandering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |