Natuurlijk niet. Ik wil uit de EU. Baas over eigen grenzen. Ik wil al geen werkende Roemenen hier, laat staan werkloze.quote:
Nee, dat is letterlijk zoeken naar een speld in een hooiberg. Er zijn verschillende catalogussen met locaties. Messier is de meest gebruikte. Daarin staat per nevel, cluster, stelsel etc Hoe lichtsterk ze zijn, ik heb echt een gigantische telescoop voor deep sky maar met de meeste telescopen kun je pas vanaf een bepaalde magnitude zien. Verder een locatie wat wat lastig is uit te leggen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zoek je dan ook nog naar iets specifieks of is het gewoon een beetje turen naar wat je tegenkomt?
gedeeltelijk mee eensquote:Op zondag 27 juli 2014 00:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik wil uit de EU. Baas over eigen grenzen. Ik wil al geen werkende Roemenen hier, laat staan werkloze.
Klinkt alsof er veel vanaf weet. Tof!quote:Op zondag 27 juli 2014 00:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee, dat is letterlijk zoeken naar een speld in een hooiberg. Er zijn verschillende catalogussen met locaties. Messier is de meest gebruikte. Daarin staat per nevel, cluster, stelsel etc Hoe lichtsterk ze zijn, ik heb echt een gigantische telescoop voor deep sky maar met de meeste telescopen kun je pas vanaf een bepaalde magnitude zien. Verder een locatie wat wat lastig is uit te leggen.
Je richt je telescoop uit op het absolute noorden bij de juiste breedtegraad, een 0 lijn zeg maar, en van daar kun je alles vinden.
Ik heb meerdere telescopen, de grootste is een 12" dobson en ik heb ook een 8" cassegrain. En wat klein spul.
Ah een mede-sterrenkundigequote:Op zondag 27 juli 2014 00:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee, dat is letterlijk zoeken naar een speld in een hooiberg. Er zijn verschillende catalogussen met locaties. Messier is de meest gebruikte. Daarin staat per nevel, cluster, stelsel etc Hoe lichtsterk ze zijn, ik heb echt een gigantische telescoop voor deep sky maar met de meeste telescopen kun je pas vanaf een bepaalde magnitude zien. Verder een locatie wat wat lastig is uit te leggen.
Je richt je telescoop uit op het absolute noorden bij de juiste breedtegraad, een 0 lijn zeg maar, en van daar kun je alles vinden.
Ik heb meerdere telescopen, de grootste is een 12" dobson en ik heb ook een 8" cassegrain. En wat klein spul.
Je bedoelt natuurlijk "hoe lang" ...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
Interessant. Hoe sterk is jouw telescoop?
Joh.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik wil uit de EU. Baas over eigen grenzen. Ik wil al geen werkende Roemenen hier, laat staan werkloze.
Bouw een observatorium danquote:Op zondag 27 juli 2014 00:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Geluk, maar dat geluk moet beschermd worden.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joh.
En wat heb jij gedaan zodat je hier in luilekkerland geboren bent? Waaraan heb jij dat verdiend?
Brian zit zelf al eeuwen op een zolderkamer, wodka en energy drinks te atten. Met een omgekeerd biologisch ritme.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joh.
En wat heb jij gedaan zodat je hier in luilekkerland geboren bent? Waaraan heb jij dat verdiend?
Nee, hoe dik icm lengte. De grootste is 12" spiegel en brandpunt is 1500mm.quote:
Dat moest er verdomme nog eens bij komen ookquote:Op zondag 27 juli 2014 00:04 schreef Jian het volgende:
Waarom kan Huug hier trouwens zomaar een topic kapen zonder dat iemand daar wat van zegt?
Nice. Dobson was wel een held, ik wil nog steeds eens proberen er een te bouwen.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee, hoe dik icm lengte. De grootste is 12" spiegel en brandpunt is 1500mm.
Ik zou bijna vragen of ik een keer mee mag.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Omdat het mij geen flaus interesseert of ik degene ben die een nieuw topic open.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:04 schreef Jian het volgende:
Waarom kan Huug hier trouwens zomaar een topic kapen zonder dat iemand daar wat van zegt?
Ik zei toch niet dat je dat in Den Haag moest doen?quote:
En vind je dat zelf niet een beetje enorm egoistisch?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Geluk, maar dat geluk moet beschermd worden.
Russische diplomaat.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:04 schreef Jian het volgende:
Dat zei ik dus, "hoe lang" ...quote:Op zondag 27 juli 2014 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou bijna vragen of ik een keer mee mag.
Volgens mij kan je er veel over vertellen.
Doe je het al lang? Het is een hobby die je niet zo vaak tegenkomt denk ik. Maar ik loop ook nooit snachts door de duinen, misschien zitten er wel hele volksstammen met zo'n ding. Al dan niet Polen en Bulgaren.
Ehh nee, de maat van je telescoop geef je aan in diameter. Verder kan je een hoop regelen met opzetlenzen, is net zoiets als vragen hoe veel de vergroting is op de body van je spiegelreflex.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Nee ik ben benieuwd naar hoe groot hij een ster dan kan zien.
nederland heeft niet veel licht vervuiling maar je kan hier toch weinig sterren zienquote:Op zondag 27 juli 2014 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet je wel op een plek wonen met weinig lichtvervuiling.
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
nederland heeft niet veel licht vervuiling.
Ja dat is egoïstisch. Maar we zijn allemaal egoïstisch want als het erop aankomt wil niemand zijn welvaart eerlijk delen met de rest van de wereld.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En vind je dat zelf niet een beetje enorm egoistisch?
Geloof mij nou, je moet Huug geen vinger geven, want dan is het hek van de dam ....echt.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Omdat het mij geen flaus interesseert of ik degene ben die een nieuw topic open.
Hier ga ik maar niet eens op in ....... Liesjequote:Op zondag 27 juli 2014 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Wat draag jij bij aan de welvaart in Nederland?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja dat is egoïstisch. Maar we zijn allemaal egoïstisch want als het erop aankomt wil niemand zijn welvaart eerlijk delen met de rest van de wereld.
Dat ligt er aan hoe dichtbij z'n vriendin gaat staan.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
doei dan he?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hollanders zijn beter dan niet-Hollanders, aldus Brain.
Ja ik had zelf inmiddels ook al door dat het niet de handigste woordkeuzes zijn. Shoot me.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Hier ga ik maar niet eens op in ....... Liesje
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe dichtbij z'n vriendin gaat staan.
Mijn schrijfkunst hier in de SC.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat draag jij bij aan de welvaart in Nederland?
Dude ziet er smooth uit.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:11 schreef mootie het volgende:
Ik negeer Jian, zijn nieuwe UI is nog niet aangeland hier.
Jah, help me herinneren, als je later groot bent ......quote:Op zondag 27 juli 2014 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dat zegt geen reet, een Cassegrain of een Dobson zijn "in elkaar gevouwen"
Volgens mij vielt het mee en kwa locatie kunnen wij gewoon niet alle hemel lichamen zienquote:
En dat is 3.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe dichtbij z'n vriendin gaat staan.
Wut.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, help me herinneren, als je later groot bent ......
Zo schunnig van jou.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
In tegenstelling tot wat je zou denken met de term "sterrenkijken" zijn de meeste sterren relatief saai om te zien, planeten en nevels is where it's at.
ja vlees.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze hebben vast ook wel wat anders te eten daar.
Zonder blikken of blozen.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mijn schrijfkunst hier in de SC.
Wat is datquote:Op zondag 27 juli 2014 00:13 schreef isax het volgende:
hebben we het over sterretjes?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:13 schreef isax het volgende:
hebben we het over sterretjes?![]()
[ afbeelding ]
^die jaquote:Op zondag 27 juli 2014 00:06 schreef hugecooll het volgende:
Ik geloof dat we er hier in Eindhoven trouwens wel een hebben
Dat kan je van geen enkele locatie, tenzij de aarde spontaan transparant wordt. En dan heb je wel iets beters om naar te kijken, de voetzolen van Chinezen of zo.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Volgens mij vielt het mee en kwa locatie kunnen wij gewoon niet alle hemel lichamen zien
Een ster is altijd maar een puntje ongeacht welke amateur telescoop je pakt. Met uitzondering de zon uiteraard. Het gaat meer om nevels etc.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
een sterrenwacht.quote:
lol. Waarom wilde u naar Nederland komen? Ja ik heb gehoord dat de kaasfondue hier formidabel is.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:13 schreef isax het volgende:
[..]
ja vlees.
nee er is goed voedsel maar de kaas fondue is om te janken.
Johnny, .. dat komt iemand zei tegen me, die UI van jou daar worden sommige users nogal onzeker van, hij is intimiderend. En omdat ik tegenwoordig aimabel ben heb ik een keer geluisterd en me aangepast. True storyquote:Op zondag 27 juli 2014 00:11 schreef mootie het volgende:
Ik negeer Jian, zijn nieuwe UI is nog niet aangeland hier.
dat was ook een spannend verhaal geweestquote:Op zondag 27 juli 2014 00:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Waarom wilde u naar Nederland komen? Ja ik heb gehoord dat de kaasfondue hier formidabel is.
Dat doe ik, jij bent zo kortzichtig dat je onbereid bent om verder te kijken dan je eigen motivatie en projecteert die op anderen. Er zullen best een hoop mensen die als puntje bij paaltje komt zoals jij denken, maar dan heb je aan mij net de verkeerde. Ik denk dat je de hoeveelheid geluk die ik heb te verliezen ernstig overschat.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach misschien kom je er ooit achter als je een keer diep in jezelf kijkt.
eieren met spek en kaasquote:Op zondag 27 juli 2014 00:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Waarom wilde u naar Nederland komen? Ja ik heb gehoord dat de kaasfondue hier formidabel is.
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Johnny, .. dat komt iemand zei tegen me, die UI van jou daar worden sommige users nogal onzeker van, hij is intimiderend. En omdat ik tegenwoordig aimabel ben heb ik een keer geluisterd en me aangepast. True story
Mwa... Nederland kan prima zonder.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mijn schrijfkunst hier in de SC.
Lies, waarom moet ik later groot zijn?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Vraag maar een keer aan Lies, die kan het wel uitleggen
Ik zou nog even blijven, het is leuk hier.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:17 schreef chufi het volgende:
Gebeurt hier nog iets .. Ik wou vroeg naar bed
Omdat Lies je niet in dr klasje wil..quote:Op zondag 27 juli 2014 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lies, waarom moet ik later groot zijn?
Wat?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Vraag maar een keer aan Lies, die kan het wel uitleggen
Geen idee, waddan?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Eindhoven gezien hebben en dan sterven.... of was dat nou een ander dorp?
Het probleem is dat bij mensen zoals jij, en dat zijn er miljoenen in Nederland, woorden en daden niet overeenkomen.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat doe ik, jij bent zo kortzichtig dat je onbereid bent om verder te kijken dan je eigen motivatie en projecteert die op anderen. Er zullen best een hoop mensen die als puntje bij paaltje komt zoals jij denken, maar dan heb je aan mij net de verkeerde. Ik denk dat je de hoeveelheid geluk die ik heb te verliezen ernstig overschat.
Wie heb er popcorn ? Jij Choc ? OK ik kijk het ff aanquote:Op zondag 27 juli 2014 00:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou nog even blijven, het is leuk hier.
[ afbeelding ]
Daar ga je weer met je aannames die gebaseerd zijn op jezelf.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het probleem is dat bij mensen zoals jij, en dat zijn er miljoenen in Nederland, woorden en daden niet overeenkomen.
"Ik zie Joling, zappen over stuurboord, snel!"quote:Op zondag 27 juli 2014 00:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn broer kan navigeren op sterren dat wil ik ook nog eens leren
Sextant en kompas en gaan. Zijn wel hele andere kaarten trouwens, lijkt niet echt op alt/dec navigatie.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lies, waarom moet ik later groot zijn?
Zei ik toch niks over?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Aimabel, is gewoon goed gespeld hoor, Huug
Nee gebaseerd op ervaring.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar ga je weer met je aannames die gebaseerd zijn op jezelf.
Ik heb virtuele popcorn.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie heb er popcorn ? Jij Choc ? OK ik kijk het ff aan
Heb je in je uppie met een brandende hooivork aan de grens gestaan dan toen ze kwamen?quote:
Zucht, lees het dan terug .... Ga niet alles uitleggen, ben gvd geen schoolmeester. Uch, uch, ahum ... wat ik al zei aimabel dus.quote:
Ik heb je nog nooit gezien, dus je ervaring met mij is hooguit gebaseerd op posts in een slowchat. Je hebt een duidelijk en grondig beeld van mij zie ik.quote:
Ik ben hier ook maar naartoe verhuisdquote:Op zondag 27 juli 2014 00:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, kweet ook niet meer, ik dacht eigenlijk, jij weet het wel, maar ...
Wij toch allemaal, Zwabberinho. Je bent zowat publiek bezit.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien, dus je ervaring met mij is hooguit gebaseerd op posts in een slowchat. Je hebt een duidelijk en grondig beeld van mij zie ik.
Ik op de satellietenquote:Op zondag 27 juli 2014 00:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het noorden is ook niet meer wat het geweest isquote:Op zondag 27 juli 2014 00:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
het noorden en kompas noorden ect ik weet het een beetje
Nicequote:Op zondag 27 juli 2014 00:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het noorden is ook niet meer wat het geweest is
ware noorden en kompas noordenquote:Op zondag 27 juli 2014 00:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde. Je bedoelt magnetisch Noord en het echte noorden. Dat wijkt iets af.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
magnetische noorden en kompas noorden ofzoiets
RIP Ned Starkquote:Op zondag 27 juli 2014 00:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee, ik heb er niks aan gedaan. Alleen gestemd.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:22 schreef rico80 het volgende:
[..]
Heb je in je uppie met een brandende hooivork aan de grens gestaan dan toen ze kwamen?
Waar is die klootzakquote:Op zondag 27 juli 2014 00:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Voel me een beetje buitengesloten. Ik mis Joezi.![]()
![]()
IK ZAL GODVERDOMME NOG EENS AARDIG TEGEN JE DOEN, ONDANKBAAR STUK VRETENquote:Op zondag 27 juli 2014 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, dan zie ik niet wat er verder over op te merken valt, ... toch?!
Ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:27 schreef mootie het volgende:
Missen jullie mij al eigenlijk?
Niet dat ik al weg ben.
Ik had het over mensen zoals jij. Jij kan natuurlijk net die uitzondering zijn die al zijn spaargeld en overbodige luxe aan de have-nots gegeven heeft. Dan zit ik fout met betrekking tot jou.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien, dus je ervaring met mij is hooguit gebaseerd op posts in een slowchat. Je hebt een duidelijk en grondig beeld van mij zie ik.
Die heb je heul niet in Amsterdamquote:Op zondag 27 juli 2014 00:28 schreef isax het volgende:
[..]
Ja.
Dacht vandaag nog aan je toen ik de pruimen boom water gaf.
Ja, ga maar weer schreeuwen, dat doe je altijd als je drank op hebtquote:Op zondag 27 juli 2014 00:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
IK ZAL GODVERDOMME NOG EENS AARDIG TEGEN JE DOEN, ONDANKBAAR STUK VRETEN
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:28 schreef isax het volgende:
[..]
Ja.
Dacht vandaag nog aan je toen ik de pruimen boom water azijn gaf.
Ik vind dit soort posts niet kunnen, Liesjequote:Op zondag 27 juli 2014 00:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ga maar weer schreeuwen, dat doe je altijd als je drank op hebt
Zometeen gaat hij weer scheten laten in je gezicht.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ga maar weer schreeuwen, dat doe je altijd als je drank op hebt
rustig johquote:Op zondag 27 juli 2014 00:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind dit soort posts niet kunnen, Liesje
Katsjing, ohhh,..... was dat nu nodig?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:28 schreef isax het volgende:
[..]
Ja.
Dacht vandaag nog aan je toen ik de pruimen boom water gaf.
Peun zou het feest compleet maken.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als het zou helpen, ja. Helaas is geld naar arme landen sturen niet de oplossing. Vis geven versus leren vissen en zo. Jij had het over het beschermen van je eigen geluk door de grenzen dicht te gooien. Persoonlijk ben ik bereid dat risico te nemen omdat ik blijkbaar minder waarde hecht aan grote financiele welvaart.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Jij kan natuurlijk net die uitzondering zijn die al zijn spaargeld en overbodige luxe aan de have-nots gegeven heeft. Dan zit ik fout met betrekking tot jou.
Hu!quote:Op zondag 27 juli 2014 00:32 schreef hugecooll het volgende:
Binnen vijf minuten breekt hier de pleuris uit als dat zo doorgaat
Ja, dit kun je wel vergeten, Liesje kent je en weet precies waarmee je nu bezig bentquote:Op zondag 27 juli 2014 00:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik heb de oreo's en melk klaar staan.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:32 schreef hugecooll het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
Dit topic werd heel snel minder leuk. Ik ga wel even series kijken of zo.
Oostblokker dat je er bent. Zeker gejat, die tv.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
Dit topic werd heel snel minder leuk. Ik ga wel even series kijken of zo.
Rustig aan maar.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:32 schreef hugecooll het volgende:
Niet zijn naam noemen, want daar scant ie op en dan springt hij, ridder Peun, op zijn paard met zijn lange telescoop lans en dan zijn we nog niet klaar........quote:
En ik zit een keer toe te kijken ipv deel te nemen.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Rellen hier joepie ik open nog een biertje
Ik ga ook niet meedoenquote:Op zondag 27 juli 2014 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En ik zit een keer toe te kijken ipv deel te nemen.
Die durft hier niet meer te komen omdat hij het daar steeds over om zijn oren kreeg.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet zijn naam noemen, want daar scant ie op en dan springt hij, ridder Peun, op zijn paard met zijn lange telescoop lans en dan zijn we nog niet klaar........
Neem heel je boerenfamilie mee, anders is er voor mij niets aanquote:Op zondag 27 juli 2014 00:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
3 uur op het schoolplein. ik sloop je. bitch.
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wil je ook een beetje popcorn dan?
[ afbeelding ]
Weet je wel wie mijn broer is.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neem heel je boerenfamilie mee, anders is er voor mij niets aan
Ik kom wel met bacon meequote:Op zondag 27 juli 2014 00:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, drinken, schreeuwen.... en uiteindelijke de losse handjesquote:
jij bent een boer met je eindhovenquote:Op zondag 27 juli 2014 00:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:39 schreef hugecooll het volgende:
THE GLOVES ARE OFF, MOTHERFUCKERS. I CHALLENGE YOU ALL TO FISTICUFFS
Ik las FISTFUCKS, ... en nu realiseer ik me ineens dat je dat waarschijnlijk ook bedoeldequote:Op zondag 27 juli 2014 00:39 schreef hugecooll het volgende:
THE GLOVES ARE OFF, MOTHERFUCKERS. I CHALLENGE YOU ALL TO FISTICUFFS
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik las FISTFUCKS, ... en nu realiseer ik me ineens dat je dat waarschijnlijk ook bedoelde
Dan is het best vriendelijk dat hij zijn handschoenen heeft uitgedaan.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik las FISTFUCKS, ... en nu realiseer ik me ineens dat je dat waarschijnlijk ook bedoelde
Als je jezelf niet verblindt door de politiek-correcte "waarheden" dan zal je inzien dat we allemaal egoïstisch zijn. Voor het geld wat mijn laatste vakantie kostte had ik ook een reis naar Afrika kunnen boeken. Even contact opnemen met het Rode Kruis welke medicijnen ik moet meenemen of zelfs zoveel mogelijk vitaminepillen meenemen en ik had een kind kunnen redden van de dood. Maar ik koos voor een leuke vakantie, wat betekent dat ik een leuke vakantie belangrijker vindt dan het redden van het leven van een kind in Afrika. Het klinkt hard maar zo zit de mens in elkaar, ik, jij en 99% van de rest van Nederland.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als het zou helpen, ja. Helaas is geld naar arme landen sturen niet de oplossing. Vis geven versus leren vissen en zo. Jij had het over het beschermen van je eigen geluk door de grenzen dicht te gooien. Persoonlijk ben ik bereid dat risico te nemen omdat ik blijkbaar minder waarde hecht aan grote financiele welvaart.
ik zie nou pas dat dat er niet staatquote:Op zondag 27 juli 2014 00:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, kom op Huug, geeft niks, ik vind het al netjes dat je je handschoenen erbij uitrektquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
Nog een keer en nu doet ie het als het goed is en lekker boeiend ook allemaal.
Spanning hier, Testosteron enz.![]()
[ afbeelding ]
Is dat Lot?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
Nog een keer en nu doet ie het als het goed is en lekker boeiend ook allemaal.
Spanning hier, Testosteron enz.![]()
[ afbeelding ]
Als stresskonijn bijt ik die natuurlijk dagelijks tot bloedens toe afquote:Op zondag 27 juli 2014 00:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, kom op Huug, geeft niks, ik vind het al netjes dat je je handschoenen erbij uitrekt... toch wel je nageltjes geknipt, hè
Toestand.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kut ik loop naar de keuken voor een pakje shag vergeet ik vloei nu moet ik weer opstaan
Nog steedsquote:Op zondag 27 juli 2014 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Daar kreeg je toch altijd errors van ..
En dat allemaal omdat jij het verdomde een nieuw topic te makenquote:Op zondag 27 juli 2014 00:49 schreef Ygritte het volgende:
Kan niet even douchen en ja hoor, de pleuris breekt hier weer uit.
Volgens mij valt het wel meequote:Op zondag 27 juli 2014 00:49 schreef Ygritte het volgende:
Tis een kouwe douche ..quote:Op zondag 27 juli 2014 00:49 schreef Ygritte het volgende:
Hey ik had helemaal geen Lapoquote:Op zondag 27 juli 2014 00:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat jij het verdomde een nieuw topic te maken
Je zit verkeerd hier in klb kan je gaan trollenquote:Op zondag 27 juli 2014 00:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat jij het verdomde een nieuw topic te maken
Ik ben ook in KLB aan het postenquote:Op zondag 27 juli 2014 00:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je zit verkeerd hier in klb kan je gaan trollen
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je zit verkeerd hier in klb kan je gaan trollen
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:51 schreef mootie het volgende:
Godsamme, wat is de COS toch een tokkiebende.
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hey ik had helemaal geen LapoDat was liesje die zo nodig weer met haar blauwe status er doorheen moest posten. Dan geld hij niet
ow, schakelenquote:Op zondag 27 juli 2014 00:51 schreef mootie het volgende:
Godsamme, wat is de COS toch een tokkiebende.
Zo erg is het toch nog niet?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:52 schreef Jian het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Huug een enkelband heeft met een signaal dat afgaat als ie bepaalde SC's "binnenwandelt"Raar, toch?!
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wegens een totaal gebrek aan inspiratie vond ik dat jij hem had.
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook overdreven, maar sommige mods schijnen daar toch prijs op te stellen!
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vanaovond ook niet zoveel zin in dat geklooi .. Dus gewoon normaal ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Ik ook nietquote:Op zondag 27 juli 2014 00:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat je zo ver kon zakken.
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat je zo ver kon zakken.
Klinkt als een plan.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ook nietvanmiddag Yvonne maar weer eens uitschelden via DM dan
Hoest met je meeuw?quote:Op zondag 27 juli 2014 01:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zit in een korte broek raam open en kan zo mijn dak opklimmen![]()
![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 01:00 schreef hugecooll het volgende:
inb4 ik op m'n flikker krijg omdat ze zichzelf sherlockt
Dat kan ik nietquote:Op zondag 27 juli 2014 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]... dus, begin maar vast aan een DM-slijm-offensief
Egoist.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Dan neem ik maar een biertje. Alleen voor mezelf en niemand krijgt een slokje, niemand,niemand, niemand.
Is goed man ... Ik probeer Spaanse bubbels ..quote:Op zondag 27 juli 2014 01:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Dan neem ik maar een biertje. Alleen voor mezelf en niemand krijgt een slokje, niemand,niemand, niemand.
Ze hebben je DM-rechten ook al ontnomen? Dat doet ze niet snel Huug,dan ben je toch verder gegaan dan ik dacht. Heb je Specularium verrot gescholden of Corrie oneerbare voorstellen gedaan ...... of andersom ?quote:
Ik heb gewoon blond haar en blauwe ogen hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 01:04 schreef Braindead2000 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juli 2014 01:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb gewoon blond haar en blauwe ogen hoor
Es ist zeit fur reich!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
Ik heb iets uit Kingstowns hol gehaald ... Werd niet echt gewaardeerdquote:Op zondag 27 juli 2014 01:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze hebben je DM-rechten ook al ontnomen? Dat doet ze niet snel Huug,dan ben je toch verder gegaan dan ik dacht. Heb je Specularium verrot gescholden of Corrie oneerbare voorstellen gedaan ...... of andersom ?
Ja naja de discussie is verder ook niet echt leuk. Ja je hebt gelijk, mensen zijn egoïstisch van natuur. Maar er zijn wel gradaties. Dat iemand niet op vakantie naar Afrika gaat om een kind te redden vind ik eigenlijk niet echt vergelijkbaar met dat iemand vindt dat mensen op dit stukje aarde net zo welkom zijn als jij en ik. Misschien denken ze er in Afrika net zo over, maar dat had iets minder geluk met welvaart.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 01:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb gewoon blond haar en blauwe ogen hoor
Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will do what i must !!
je kan die mensen niet helpen met geldquote:Op zondag 27 juli 2014 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja de discussie is verder ook niet echt leuk. Ja je hebt gelijk, mensen zijn egoïstisch van natuur. Maar er zijn wel gradaties. Dat iemand niet op vakantie naar Afrika gaat om een kind te redden vind ik eigenlijk niet echt vergelijkbaar met dat iemand vindt dat mensen op dit stukje aarde net zo welkom zijn als jij en ik. Misschien denken ze er in Afrika net zo over, maar dat had iets minder geluk met welvaart.
Dat was dan ook niet mijn punt.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
je kan die mensen niet helpen met geld
Dan moet je zelf naar zon dorp gaan met een vliegtuig vol spul en alles bouwenquote:
Ik reageerde op een post van Brian waarin hij stelde dat iedereen egoistisch is omdat niet iedereen zijn vakantie in Afrika kindertjes zit te redden, als argument dat het heel normaal is dat hij vindt dat dakloze Roemenen, Bulgaren en Polen hier niet welkom zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan moet je zelf naar zon dorp gaan met een vliegtuig vol spul en alles bouwen
Je kan ze beter een paar scheppen en een zak pep sturenquote:Op zondag 27 juli 2014 01:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
je kan die mensen niet helpen met geld
Dat hoeft ook nietquote:Op zondag 27 juli 2014 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik reageerde op een post van Brian waarin hij stelde dat iedereen egoistisch is omdat niet iedereen zijn vakantie in Afrika kindertjes zit te redden, als argument dat het heel normaal is dat hij vindt dat dakloze Roemenen, Bulgaren en Polen hier niet welkom zijn.
Zelf ben ik, egoïstisch als ik ben, niet van plan actief kindertjes in Afrika te redden.
Kindertjes in Afrikaquote:Op zondag 27 juli 2014 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik reageerde op een post van Brian waarin hij stelde dat iedereen egoistisch is omdat niet iedereen zijn vakantie in Afrika kindertjes zit te redden, als argument dat het heel normaal is dat hij vindt dat dakloze Roemenen, Bulgaren en Polen hier niet welkom zijn.
Zelf ben ik, egoïstisch als ik ben, niet van plan actief kindertjes in Afrika te redden.
Ik volg het dit keer wel maar zie anderen die het nu even niet volgen. Het is een bizare ervaring nu.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik weet het ook allemaal niet meer
Anderen hebben voor jou beslist dat die grenzen voor steeds meer mensen open moeten. Maar ben je het er ook mee eens? Moeten de Albanezen ook vrij hier heen kunnen reizen. De Turken? Wil je dat heel we voor heel Afrika de grenzen openen? Zo niet, waarom dan niet? Zo wel? Dan snap je toch wel dat het hier een stuk onplezieriger wordt om te leven. Dat dat grote gevolgen heeft voor de gezondheidszorg om maar wat te noemen. Ben jij bereidt om drastisch in te leveren? Ik niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja de discussie is verder ook niet echt leuk. Ja je hebt gelijk, mensen zijn egoïstisch van natuur. Maar er zijn wel gradaties. Dat iemand niet op vakantie naar Afrika gaat om een kind te redden vind ik eigenlijk niet echt vergelijkbaar met dat iemand vindt dat mensen op dit stukje aarde net zo welkom zijn als jij en ik. Misschien denken ze er in Afrika net zo over, maar dat had iets minder geluk met welvaart.
Trustenquote:Op zondag 27 juli 2014 01:21 schreef Jian het volgende:
Ik ga ruimte maken voor Choco, Isax en Gizmo etc., die zijn zo stil momenteel. Zelf denk ik dat het aan Huug en mij ligt, wij zijn nogal intimiderend. Huug heeft daar gewoon maling aan, vandaar ook nog steeds die intimiderende UI van hem, maar persoonlijk trek ik mij dat wel aan, dusslaap lekker.
Doei Jian. Laat me maar weer in de steek. Succes met de sangria.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:21 schreef Jian het volgende:
Ik ga ruimte maken voor Choco, Isax en Gizmo etc., die zijn zo stil momenteel. Zelf denk ik dat het aan Huug en mij ligt, wij zijn nogal intimiderend. Huug heeft daar gewoon maling aan, vandaar ook nog steeds die intimiderende UI van hem, maar persoonlijk trek ik mij dat wel aan, dusslaap lekker.
Dank je schat, slaap lekker en morgen veel plezier op het strand.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:21 schreef Jian het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2014 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
Dus, kindjes in Afrika.
Mijn kindjes waren klein.
Aten hun brood niet op.
Hun pa doet het in een envelop en schrijft er Afrika op.![]()
Ze weten het nog steeds.
Weet ik nietquote:Op zondag 27 juli 2014 01:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik schijn bang voor jou te moeten zijn.
Waarom?
Dus veel enveloppen gezien ?quote:Op zondag 27 juli 2014 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
Dus, kindjes in Afrika.
Mijn kindjes waren klein.
Aten hun brood niet op.
Hun pa doet het in een envelop en schrijft er Afrika op.![]()
Ze weten het nog steeds.
Ik bescherm je wel hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 01:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik schijn bang voor jou te moeten zijn.
Waarom?
Ach gos.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Weet ik nietIk ben heel lievig en zo
Anderen hebben voor mij besloten dat er überhaupt grenzen zijn. Wanneer iedereen hier komt dan wordt het vanzelf wat minder aantrekkelijk om hier te wonen. Ik twijfelde of ik op je zou reageren omdat ik zo'n antwoord al verwacht had. Ik vind je mening verontrustend en schaamteloos en jij die van mij waarschijnlijk naief en dom.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Anderen hebben voor jou beslist dat die grenzen voor steeds meer mensen open moeten. Maar ben je het er ook mee eens? Moeten de Albanezen ook vrij hier heen kunnen reizen. De Turken? Wil je dat heel we voor heel Afrika de grenzen openen? Zo niet, waarom dan niet? Zo wel? Dan snap je toch wel dat het hier een stuk onplezieriger wordt om te leven. Dat dat grote gevolgen heeft voor de gezondheidszorg om maar wat te noemen. Ben jij bereidt om drastisch in te leveren? Ik niet.
Je bent veel te negatief nu. *zucht*. Hoe gaat het met je begonia's? En heb je je walvis al water gegeven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |