Toen was het het begin van de `Islamisering'' in Nederland, toen was dat echt nog zo`n ding als je zulke dingen zeiquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind de hele reactie nog wel meevallen ergens, niet goed. Maar ook toentertijd zwaar overtrokken.
Pim was heel wat intelligenter in ieder gevalquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Leuk om pim en geert naast elkaar te leggen
Fortuyn had een IQ-punt of 20-30 meer dan Wilders.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Leuk om pim en geert naast elkaar te leggen
Wilders is alleen een opportunist.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
En ik geloof ook serieus dat Fortuyn niet haatdragend was en Wilders wel.
Ik niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Fortuyn had namelijk premier kunnen worden.
Die kans acht ik bij Wilders namelijk 0,0.
Hij wordt dus nooit Premier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Gelukkig dat hij never nooit een coalitie weet te vormen met andere grote partijen maar dan nog.
Nee, oke.quote:
Dat wordt hier in huis vaak genoeg gezegdquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Als PVV de grootste is lever ik wel nationaliteit in
Dat ligt dus aan de rest van de politiek, niet aan het land. Daarom ben ik ook geen groot voorstander van democratie.quote:
Ik lever hem echt zo in.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wordt hier in huis vaak genoeg gezegd
Emigreren dit dat
Mwah, merk er weinig van zelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |