Dat ook ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor mij 9/11 beetje.
En Fortuijn heel erg.
Robert M.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Benno L
die ene in die Amsterdamse creche?
En Dutroux
En die oostenrijker
Fortuyn was vooral erg vreemd voor mij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ook ja.
Fortuyn vond ik heftiger op dat moment dan 9/11
Was ook iets ouder
Als ik zeg, benno L.? Of Frank F.?quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Benno L
die ene in die Amsterdamse creche?
En Dutroux
En die oostenrijker
Frank F zou ik zo niet weten wie dat isquote:
Frank R toch?quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:41 schreef Flippiee het volgende:
Oh en het millennium. Al begreep ik destijds niet direct wat er zo speciaal was.
Hoezo?quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:42 schreef Yreal het volgende:
Ik zit op terschelling trouwens momenteel. Mijn hemel, hier mogen mijn kinderen dus echt nooit heen he
Toch bizar dat eigenlijk. De wereld vergaan door een millenniumwisseling.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als je dan terugleest dat halve wereldbevolking het serieus eng vond en dacht dat de wereld bekant zou vergaan
quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Fortuijn vind ik achteraf vooral een machtsgeile debiel.
Partij straalbezopen 14-17 jarige in sletterlige outfits, vreselijk. Pedo paradijs met nog wat opgefokte testosteron ertussen.quote:
Ja, I know.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Partij straalbezopen 14-17 jarige in sletterlige outfits, vreselijk. Pedo paradijs met nog wat opgefokte testosteron ertussen.
Zo reageerde het grootste deel van mijn omgeving in mindere matequote:Op zondag 3 augustus 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit filmpje kan ik me ook nog zo goed herinneren.
Mwah, vind die figuren net zo laag als dat kneusje met zijn joden prikkenquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo reageerde het grootste deel van mijn omgeving in mindere mate
Ja, hoe heet die gast nou alweerquote:
Uhu, hij interviewde Louis ook op vliegveldquote:
Ik vind de hele reactie nog wel meevallen ergens, niet goed. Maar ook toentertijd zwaar overtrokken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, vind die figuren net zo laag als dat kneusje met zijn joden prikken![]()
Weten niet waar ze het over hebben
Leuk om pim en geert naast elkaar te leggenquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Die hadden zo'n godsgruwelijke hekel aan Fortuyn he.
Niet te zuinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |