Zie je al sterretjes?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:24 schreef Paardlants het volgende:
Ben nu ook een lekkere Misty aan ;t roken
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:25 schreef Ronnie_dh het volgende:
Gozer, jij hebt geen wiet gebruikt. Met je "te hard gaan".
Wat een nonsensquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
Theoretisch kent cannabis geen overdosis.
quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat een nonsenszelfs water kent een overdosis
Uit mijn hoofd moet je 12 liter water drinken om watervergiftiging te krijgen. En die 12 liter moet je in zo'n korte tijd op drinken zo dat je het niet kan uitplassen.quote:Dood door overdosis bij ratten was 800 tot 1.900 mg oraal toegediend per kilogram lichaamsgewicht. Bij onderzoek met apen waren er na toediening van de hoogste dosis (9.000 mg/kg), oraal toegediend geen dodelijke gevolgen.
Bron: http://www.cannabis-med.org/dutch/patients-side-fx.htm
Na een aantal gram val je gewoon in slaap, hoe erg je er ook tegen vechtquote:Op zondag 3 augustus 2014 01:39 schreef Ronnie_dh het volgende:
[..]
[..]
Uit mijn hoofd moet je 12 liter water drinken om watervergiftiging te krijgen. En die 12 liter moet je in zo'n korte tijd op drinken zo dat je het niet kan uitplassen.
12 liter water drinken en daaraan overlijden is mogelijk.
+720 gram (bij 80 kg lichaamgewicht) wiet roken is zo goed als onmogelijk.
Hoe doe je wiet met waterpijp?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:09 schreef fightclubTyler het volgende:
Mensen hier doen stoer en shit dat wiet niks is. Maar na 3 gram white widow met de waterpijp ga ik ook wel ff.
Dus voor deze test hebben ze dieren mishandeld en Nog steeds geen menselijk effect achterhaald. Hoeveel wedden we erop dat die apen voor altijd zijn beschadigd (in mijn ogen ook een OD)quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:39 schreef Ronnie_dh het volgende:
[..]
[..]
Uit mijn hoofd moet je 12 liter water drinken om watervergiftiging te krijgen. En die 12 liter moet je in zo'n korte tijd op drinken zo dat je het niet kan uitplassen.
12 liter water drinken en daaraan overlijden is mogelijk.
+720 gram (bij 80 kg lichaamgewicht) wiet roken is zo goed als onmogelijk.
Jij weet echt niet eens het eerste over biochemie hè?quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dus voor deze test hebben ze dieren mishandeld en Nog steeds geen menselijk effect achterhaald. Hoeveel wedden we erop dat die apen voor altijd zijn beschadigd (in mijn ogen ook een OD)
Jij ook niet. Geef eens een bewijs dat die apen nu perfect normaal zijn. Oh wacht. Onderzoeken omtrent drugs zijn altijd zo kortzichtig dat men maar Let op 1 doel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij weet echt niet eens het eerste over biochemie hè?
Welk doel mag dat dan zijn?quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jij ook niet. Geef eens een bewijs dat die apen nu perfect normaal zijn. Oh wacht. Onderzoeken omtrent drugs zijn altijd zo kortzichtig dat men maar Let op 1 doel.
Ga je dood? Nee. -> onschadelijk.quote:
Tuurlijk is 9000mg gevaarlijk en schadelijk, maar het is praktisch gezien gewoon onmogelijk om zoveel te roken. FYI paracetamol kan bij 200mg/kg al leverfalen en de dood tot gevolg hebben. Het doel van een toxisch experiment is kijken bij welke dosering 50% van de proefdieren doodgaan, vind je het gek dat dat niet op mensen wordt getest?quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ga je dood? Nee. -> onschadelijk.
Tevens werd beweerd dat in theorie en OD wiet niet bestaat. Daarna link je mij een research van OD wiet in de PRAKTIJK op VERWANTEN van de mens. Als het zo onschadelijk is waarom word jij niet als proefpersoon gebruikt? Juist omdat ze die apen toch weg kunnen gooien als ze FUBAR zijn.
Theoretisch juist wel, in de praktijk niet, omdat de overdosis eigenlijk onhaalbaar is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
Theoretisch kent cannabis geen overdosis.
Zie elke dag sterretjesquote:
Hoe ga je wel ff? Ga je trippen, wordt je overactief, gaan je kaken malen, wordt je agressief, wordt je overmoedig, hoe ga je dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:09 schreef fightclubTyler het volgende:
Mensen hier doen stoer en shit dat wiet niks is. Maar na 3 gram white widow met de waterpijp ga ik ook wel ff.
Boeie, liever een beest dan een mens.quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dus voor deze test hebben ze dieren mishandeld en Nog steeds geen menselijk effect achterhaald. Hoeveel wedden we erop dat die apen voor altijd zijn beschadigd (in mijn ogen ook een OD)
Nee want ik zeg dat die proef dodelijk is. Iemand die zou beweren dat de proef onschadelijk zou zijn, DIE moet als proefpersoon dienen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:02 schreef Ronnie_dh het volgende:
[..]
Boeie, liever een beest dan een mens.
Als je het daar niet mee eens bent, wil ik graag je aanmelding zien als proefpersoon bij een van de tientallen instanties die NL rijk is. Anders doe ik je reactie af als een NIMBY-reactie.
Wat boeit jou het als iemand anders zichzelf kapot wil maken?quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee want ik zeg dat die proef dodelijk is. Iemand die zou beweren dat de proef onschadelijk zou zijn, DIE moet als proefpersoon dienen.
niks NIMBY
Ben je weer aan het janken, ja?quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee want ik zeg dat die proef dodelijk is. Iemand die zou beweren dat de proef onschadelijk zou zijn, DIE moet als proefpersoon dienen.
niks NIMBY
Snap echt niet dat hij zich iedere keer zo op loopt te winden hierover.quote:
Men is het bangst voor wat mens vreest.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap echt niet dat hij zich iedere keer zo op loopt te winden hierover.
diepe shit a mattiequote:Op zondag 3 augustus 2014 14:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Men is het bangst voor wat mens vreest.
Omdat dat soort mensen hun "lol" ten koste gaat van de maatschappij. Kom hier nu niet met je gutmensch statements dat iedereen kan doen en laten wat ie wil.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat boeit jou het als iemand anders zichzelf kapot wil maken?
Keihard janken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
Omdat dat soort mensen hun "lol" ten koste gaat van de maatschappij. Kom hier nu niet met je gutmensch statements dat iedereen kan doen en laten wat ie wil.
Geen argumenten.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Geen argumenten.
Dat is het grappige. Je statements bevatten soms een kern van waarheid maar stellen niks voor als argument.zoveel gemiste potentie, Presje.
Hoe kom jij toch altijd bij het waanidee dat jij de maatschappij bent?quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
Omdat dat soort mensen hun "lol" ten koste gaat van de maatschappij. Kom hier nu niet met je gutmensch statements dat iedereen kan doen en laten wat ie wil.
Na 3 gram white widow met de bong ben ik helemaal van de kaart en ik kan al best veel hebben. Probeer het eens zou ik zeggen. En de mensen die stoer doen, ook eens proberen. Een mening vormen over iets dat je niet weet is slecht voor je realiteitsvormogen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:00 schreef Ronnie_dh het volgende:
[..]
Hoe ga je wel ff? Ga je trippen, wordt je overactief, gaan je kaken malen, wordt je agressief, wordt je overmoedig, hoe ga je dan?![]()
Als je genoeg wiet rookt, voor elk persoon is dat een andere hoeveelheid, kan je hoogstens als een blok in slaap vallen of wakker zijn maar dan chill in je fantasie wereld lekker dagdromen.
In ieder geval is het contact met de buitenwereld zeer vertraagd. "Uhm.. wat, zei je iets?" Is bijvoorbeeld bij mij een veel uitgesproken zin.![]()
En niemand doet stoer over wiet, ze zijn alleen realitsch.
En wat is jouw argument behoudens je projectie op anderen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Geen argumenten.
Dat is het grappige. Je statements bevatten soms een kern van waarheid maar stellen niks voor als argument.zoveel gemiste potentie, Presje.
Goed zo! Leg anderen op hoe ze hun lol moeten beleven. Vooral je 'ik ben realist' statementquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:18 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Na 3 gram white widow met de bong ben ik helemaal van de kaart en ik kan al best veel hebben. Probeer het eens zou ik zeggen. En de mensen die stoer doen, ook eens proberen. Een mening vormen over iets dat je niet weet is slecht voor je realiteitsvormogen.
Graag gedaan. Niks moet, maar kijk hoe hard deze ervaren dude gaat. Goede wiet is geen grap, stop eens wat White Widow, Amnesia of Ice-O-later in je bong, zou ik zeggen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed zo! Leg anderen op hoe ze hun lol moeten beleven. Vooral je 'ik ben realist' statement.
Ik word alleen nog maar Drunk on Glory.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:25 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Graag gedaan. Niks moet, maar kijk hoe hard deze ervaren dude gaat. Goede wiet is geen grap, stop eens wat White Widow, Amnesia of Ice-O-later in je bong, zou ik zeggen.
WWquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:18 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Na 3 gram white widow met de bong ben ik helemaal van de kaart en ik kan al best veel hebben. Probeer het eens zou ik zeggen. En de mensen die stoer doen, ook eens proberen. Een mening vormen over iets dat je niet weet is slecht voor je realiteitsvormogen.
Ik zal maar herhalen wat ik eerder aan je vroeg maar dan aangepast.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:18 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet om elke dag een biertje te drinken hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:41 schreef KutMug het volgende:
Softdrugs
Niet elke dag harddrugs gebruiken
Ben jij een wetenschapper dat je weet dat deze proeven dodelijk zijn. Daarom testen we het eerst op beesten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
niks NIMBY
Goed punt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet om elke dag een biertje te drinken hoor.
Ik zei probeer het uit, want ik weet het niet uit te leggen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:34 schreef Ronnie_dh het volgende:
[..]
Ik zal maar herhalen wat ik eerder aan je vroeg maar dan aangepast.
Hoe ga je wel ff?Hoe ben je dan van de kaart. Ga je trippen, wordt je overactief, gaan je kaken malen, wordt je agressief, wordt je overmoedig, hoe ga je dan? hoe ben je van de kaart
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |