Privé is van de Telegraaf. Zowel het blad als het onderdeel in de krant is van de TMG.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:54 schreef FFlorus het volgende:
http://www.dutchnews.nl/n(...)_to_take_over_th.php
Schandalig gewoon.![]()
Kennelijk willen de eigenaren van die veredelde Privé
kwaliteitskrant hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kennelijk heeft de Telegraaf zo'n omzet dat dat kan. Zegt toch een hoop over de gemiddelde Nederland dat de Telegraaf een graag gelezen krant is.
Ik blader altijd meteen door naar de showbizz-sectie.quote:
Ik had niet anders verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kennelijk heeft de Telegraaf zo'n omzet dat dat kan. Zegt toch een hoop over de gemiddelde Nederland dat de Telegraaf een graag gelezen krant is.
maar wat zegt het eigenlijk over mensen die de telegraaf lezen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik blader altijd meteen door naar de showbizz-sectie.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Juist. We hebben teveel Rotterdammers.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat het heel kritisch, goed onderlegde mensen zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
maar wat zegt het eigenlijk over mensen die de telegraaf lezen?
Laatst kocht ik een gebakken schol op de markt. Thuis nam ik een hap en ik ging meteen finaal over mijn nek. Gadverdamme wat een goedkope ranzige baggersmaak. Dus ik ging onderzoeken hoe dat kwam want de vis zelf zag er goed uit. Bleek ie verpakt te zijn in de telegraaf.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:59 schreef ADQ het volgende:
Wil je de Televaag niet op zo'n voetstuk zetten? Pauper is ver boven hun niveau, en het is zeker geen krant!
NRC staat toch voor Nieuwe Rotterdamsche Courant ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:15 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
[..]
Juist. We hebben teveel Rotterdammers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |