abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143000341
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - Al Mayadeen - Al-Monitor - BBC Arabic - CBS News - CNN - Frankfurter Allgemeine Zeitung - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Le Monde - Ma'an News - New York Times - RT - Washington Post - Ynet - Zeit

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.

Belangrijk
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:

Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal

Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.

Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
Operation Protective Edge
Op dinsdag 8 juli is het Israëlische leger begonnen met 'Operation Protective Edge', een militaire operatie in Gaza volgens Israël 'gericht tegen Hamas in reactie op aanhoudende raketbeschietingen'.

Live updates
Ha'aretz - Ynet - The Jerusalem Post - RussiaToday - Al Jazeera - FirstPost - IDF blog

Gaza live stream
http://www.ustream.tv/occupiedair
pi_143000429
Een artikel van Martin van Creveld over de gelijkenis tussen de 'War of Attrition' in 1970 en de huidige escalaties in Gaza: http://www.martinvancreve(...)Back%20in%201970.pdf
pi_143000506
Maar dat mensen nog steeds de effectiviteit van aanvallen als argument gebruiken... :')

"jaaa, Israël heeft veel meer slachtoffers gemaakt ! ". Wat kan Israël er nu aandoen dat Hamas van die losers zijn? _O-
pi_143000701
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 21:54 schreef theunderdog het volgende:
Maar dat mensen nog steeds de effectiviteit van aanvallen als argument gebruiken... :')

"jaaa, Israël heeft veel meer slachtoffers gemaakt ! ". Wat kan Israël er nu aandoen dat Hamas van die losers zijn? _O-
Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben, denk je?

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143000724
quote:
19s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben, denk je?

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Uiteraard.
pi_143000774
Ik snap niet dat Israel zijn soldaten laat sterven in ruil voor het leven van burgers in Gaza. Zouden gewoon beter alles uit de lucht en/of tank kunnen doen.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 22:06:01 #8
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143000816
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:05 schreef LelijKnap het volgende:
Ik snap niet dat Israel zijn soldaten laat sterven in ruil voor het leven van burgers in Gaza. Zouden gewoon beter alles uit de lucht en/of tank kunnen doen.
Juist mooi toch dat die soldaten doodgaan, het liefst zoveel mogelijk O+
pi_143000854
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Juist mooi toch dat die soldaten doodgaan, het liefst zoveel mogelijk O+
Ja, dat helpt dus lekker in de "oplossing" van het conflict, dit soort posts.

:N
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143000886
quote:
13s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Doe niet zo labiel man.. :')
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 22:08:47 #11
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143000915
quote:
13s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:')
Flikker op joh
pi_143000916
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:05 schreef LelijKnap het volgende:
Ik snap niet dat Israel ...

pi_143000982
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Olie olie olie is t dan godverdomme nooit ieets anders dan olie
pi_143000990
Pro Israel zijn is vermoeiend.
pi_143001002
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:10 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Olie olie olie is t dan godverdomme nooit ieets anders dan olie
In dit geval gas.

pi_143001012
Updates over een staakt-het-vuren:

10:29 P.M. A senior official in the office of Palestinian President Mahmoud Abbas tells Haaretz that since an Israeli delegation will not be arriving in Cairo, the Palestinian Authority can't press Hamas to accept the cease-fire terms. "We're back at the starting point with regards to the diplomatic situation, on the eve of the military action in Gaza," said the official. The official added that the matter of the reopening of the Rafah Crossing is not on the agenda of the Palestinian Authority delegation to Cairo. (Jack Khoury)

10:07 P.M. Hamas' spokesman in the Gaza Strip, Sami Abu Zuhri, said that "a unilateral withdrawal or redeployment by Israel in the Strip will be answered by a fitting response by the Hamas' military arm." Abu Zuhri also told the Palestinian news agency Ma'an that "the forces of occupation must choose between remaining in Gaza and paying the price or retreating and paying the price or holding negotiations and paying the price." According to him, Israel will be morally defeated in the coming hours. (Jack Khoury)

ha'aretz
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 22:11:58 #17
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143001026
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:10 schreef theunderdog het volgende:
Snap ik, als je telkens met je onzin/non-argumenten anderen probeert te hersenspoelen.
pi_143001030
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:11 schreef jamesdeen het volgende:
Updates over een staakt-het-vuren:

10:29 P.M. A senior official in the office of Palestinian President Mahmoud Abbas tells Haaretz that since an Israeli delegation will not be arriving in Cairo, the Palestinian Authority can't press Hamas to accept the cease-fire terms. "We're back at the starting point with regards to the diplomatic situation, on the eve of the military action in Gaza," said the official. The official added that the matter of the reopening of the Rafah Crossing is not on the agenda of the Palestinian Authority delegation to Cairo. (Jack Khoury)

10:07 P.M. Hamas' spokesman in the Gaza Strip, Sami Abu Zuhri, said that "a unilateral withdrawal or redeployment by Israel in the Strip will be answered by a fitting response by the Hamas' military arm." Abu Zuhri also told the Palestinian news agency Ma'an that "the forces of occupation must choose between remaining in Gaza and paying the price or retreating and paying the price or holding negotiations and paying the price." According to him, Israel will be morally defeated in the coming hours. (Jack Khoury)

ha'aretz
Ah, staakt het vuren.

Dat hebben we nog niet eerder gehoord.
pi_143001037
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In dit geval gas.
Hamas hamas, de joden willen dat beetje gas?
pi_143001054
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:11 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Snap ik, als je telkens met je onzin/non-argumenten anderen probeert te hersenspoelen.
Inderdaad, de misdaden van de zionisten goedpraten is behoorlijk lastig voor een mens die zijn empathie op een normaal niveau heeft.
pi_143001077
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:12 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hamas hamas, de joden willen dat beetje gas?
Dat, en:
Hamas hamas, de zionisten gunnen jullie geen gas.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_143001179
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:10 schreef theunderdog het volgende:
Vond dat je het al lang volhield
pi_143001186
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vond dat je het al lang volhield
Hehehe
pi_143001201
http://www.dewereldmorgen(...)ad-te-rechtvaardigen

Goed artikel over hoe de zionisten hun misdaden tegen de mensheid goedpraten.
pi_143001313
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:16 schreef theunderdog het volgende:
http://www.dewereldmorgen(...)ad-te-rechtvaardigen

Goed artikel over hoe de zionisten hun misdaden tegen de mensheid goedpraten.
Shukran.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')