Operation Protective Edgequote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben, denk je?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:54 schreef theunderdog het volgende:
Maar dat mensen nog steeds de effectiviteit van aanvallen als argument gebruiken...![]()
"jaaa, Israël heeft veel meer slachtoffers gemaakt ! ". Wat kan Israël er nu aandoen dat Hamas van die losers zijn?
Uiteraard.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben, denk je?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Juist mooi toch dat die soldaten doodgaan, het liefst zoveel mogelijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:05 schreef LelijKnap het volgende:
Ik snap niet dat Israel zijn soldaten laat sterven in ruil voor het leven van burgers in Gaza. Zouden gewoon beter alles uit de lucht en/of tank kunnen doen.
Ja, dat helpt dus lekker in de "oplossing" van het conflict, dit soort posts.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Juist mooi toch dat die soldaten doodgaan, het liefst zoveel mogelijk
Doe niet zo labiel man..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat helpt dus lekker in de "oplossing" van het conflict, dit soort posts.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat helpt dus lekker in de "oplossing" van het conflict, dit soort posts.
In dit geval gas.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Olie olie olie is t dan godverdomme nooit ieets anders dan olie
Ah, staakt het vuren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:11 schreef jamesdeen het volgende:
Updates over een staakt-het-vuren:
10:29 P.M. A senior official in the office of Palestinian President Mahmoud Abbas tells Haaretz that since an Israeli delegation will not be arriving in Cairo, the Palestinian Authority can't press Hamas to accept the cease-fire terms. "We're back at the starting point with regards to the diplomatic situation, on the eve of the military action in Gaza," said the official. The official added that the matter of the reopening of the Rafah Crossing is not on the agenda of the Palestinian Authority delegation to Cairo. (Jack Khoury)
10:07 P.M. Hamas' spokesman in the Gaza Strip, Sami Abu Zuhri, said that "a unilateral withdrawal or redeployment by Israel in the Strip will be answered by a fitting response by the Hamas' military arm." Abu Zuhri also told the Palestinian news agency Ma'an that "the forces of occupation must choose between remaining in Gaza and paying the price or retreating and paying the price or holding negotiations and paying the price." According to him, Israel will be morally defeated in the coming hours. (Jack Khoury)
ha'aretz
Inderdaad, de misdaden van de zionisten goedpraten is behoorlijk lastig voor een mens die zijn empathie op een normaal niveau heeft.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Snap ik, als je telkens met je onzin/non-argumenten anderen probeert te hersenspoelen.
Dat, en:quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hamas hamas, de joden willen dat beetje gas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Hehehequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vond dat je het al lang volhield
Shukran.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:16 schreef theunderdog het volgende:
http://www.dewereldmorgen(...)ad-te-rechtvaardigen
Goed artikel over hoe de zionisten hun misdaden tegen de mensheid goedpraten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |