quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:40 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Gewoon kappen met die teringzooi.
Het is niet een bepaling, maar een tip.
Roken heeft namelijk 0 voordelen. Het 'rustig' worden en 'ontstressing' waar rokers altijd mee komen, komt louter door de diepe en rustige inhalering van de rook. Dit kan je ook zonder sigaret en nicotine.
Sorry.Het is lekker na de seks, maar dat kan jij niet weten heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat denk jij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:42 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het verhoogt de concentratie. Soort van neurotransmitter. Ik ben geen arts, ik repareer machines en het werkt wel bij mij.
Akkoord, het is een slechte gewoonte. Ik heb eigenlijk nooit overwogen te stoppen. Het zal er uiteindelijk wel van moeten komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja, dat denk jij.
Het verlaagt alleen de concentratie wanneer jij niet rookt, omdat je dit simpelweg gewend bent (verslaafd zijn). Ik ben ook geen dokter, maar weet wel dat er prima leven mogelijk is zonder roken
Haha. Dan zou het grootste gedeelte van Nederland crimineel zijn. Das ook niet chill. xDquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Akkoord, het is een slechte gewoonte. Ik heb eigenlijk nooit overwogen te stoppen. Het zal er uiteindelijk wel van moeten komen om fit te blijven.
Maar waar ik slecht tegen kan is het criminaliseren van rokers.
Als ze een prent kunnen uitdelen...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Haha. Dan zou het grootste gedeelte van Nederland crimineel zijn. Das ook niet chill. xD
Maar inderdaad; op een gegeven moment is het echt chiller zonder!
ik ken de struggle van niks te roken hebben Gquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:55 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Thanks broer, voor deze support.
vanwaar een cactuscop?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:55 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Thanks broer, voor deze support.
Struggles, bel anders Vlugge Bernard op. Hij brengt de waggie vanuit Bimre gevuld met stacks gerro's.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:55 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ik ken de struggle van niks te roken hebben G
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |