Dit. Ik heb zelf jaren nachtdiensten gewerkt bij een tankstation langs de snelweg. 90% van alle klanten zijn mensen die rookwaar kopen want de rest is gesloten.quote:
aaw wat liefquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:43 schreef voederbietel het volgende:
Waar woon je TS? Rokers moeten elkaar wat ondersteunen immers.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik dacht dat jij geen hart had
Volgens mij ziet knetter wel wat in je hoor voederbietel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach ja, niet iedereen is even helder.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:47 schreef niels0 het volgende:
[..]
Mensen die gestopt zijn, zijn de ergsten.
Ik durf zover te gaan om te zeggen:quote:
Ik rook lekker wel. Wie ben jij om voor mij te bepalen dat ik dat moet laten? En kom niet met de druk op de zorg. Dat snap je zelf ook wel hoop ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:36 schreef PausNicolaas het volgende:
Rook dan niet.
Krijg je alleen maar longaids van.
gelukkig rook jij ! wie moet anders de overheidskas spekkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik rook lekker wel. Wie ben jij om voor mij te bepalen dat ik dat moet laten? En kom niet met de druk op de zorg. Dat snap je zelf ook wel hoop ik.
Gewoon kappen met die teringzooi.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik rook lekker wel. Wie ben jij om voor mij te bepalen dat ik dat moet laten? En kom niet met de druk op de zorg. Dat snap je zelf ook wel hoop ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Kinderen nemen, krijg je meer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:49 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Mensen als jij zorgen dat ik minder uitkering krijg
Ja maar dan krijg je er een zeurende schoonfamilie bijquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:40 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Gewoon kappen met die teringzooi.
Het is niet een bepaling, maar een tip.
Roken heeft namelijk 0 voordelen. Het 'rustig' worden en 'ontstressing' waar rokers altijd mee komen, komt louter door de diepe en rustige inhalering van de rook. Dit kan je ook zonder sigaret en nicotine.
Sorry.Het verhoogt de concentratie. Soort van neurotransmitter. Ik ben geen arts, ik repareer machines en het werkt wel bij mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gelukkig rook jij ! wie moet anders de overheidskas spekken
Nee, als het kind is ga je bij dat wijf weg maar wel de toeslag ontvangen op je rekening.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:42 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je er een zeurende schoonfamilie bij
ook al zo'n heldquote:
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, als het kind is ga je bij dat wijf weg maar wel de toeslag ontvangen op je rekening.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |