abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142994104
quote:
Het kabinet heeft nog eens 750 duizend euro overgemaakt aan het Rode Kruis voor hulp aan de bevolking van Gaza. Dat heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken en Ontwikkelingssamenwerking zaterdag laten weten. Vorige week werd al een half miljoen euro gestort op een rekening van het Rode Kruis en in mei werd via de Verenigde Naties anderhalf miljoen euro ter beschikking gesteld voor noodhulp in Gaza.

Volgens minister van Ontwikkelingssamenwerking Lilianne Ploumen (PvdA) is hulp hard nodig. “De situatie in Gaza is op veel plaatsen verschrikkelijk. De meeste slachtoffers zijn onschuldige mensen die niets met de strijd te maken hebben, onder wie veel kinderen. Er is gebrek aan alles. Daarom moet er hulp blijven komen.”

De strijd in het zeer dichtbevolkte Gaza woedt in alle hevigheid. De behoefte aan noodhulp wordt door de Palestijnse Rode Halve Maan geschat op 14,5 miljoen dollar. Daarvan is tot nu toe slechts zestien procent bijeengebracht. “Nederland maakt nu -opnieuw- een belangrijk gebaar. Maar ik reken erop dat ook andere landen over de brug komen”, aldus minister Ploumen.
http://www.nd.nl/artikele(...)r-rode-kruis-in-gaza

Het is vrijwel zeker dat een deel van dat geld wordt ingepikt door de terroristenorganisatie Hamas die er vervolgens wapens en materiaal mee kopen waarmee ze raketten maken.

Daarnaast, miljoenen overmaken aan Palestina, maar zelf in het land leven mensen van de voedselbank. Waarom helpt de regering onze eigen burgers niet? Wanneer gaat dat nou eens gebeuren? Blijkbaar geeft de Nederlandse regering meer om Arabieren(die uiteindelijk het Westen kapot willen) dan om haar eigen Nederlandse burgers.

Jammer, hoor.
#freefrederike
pi_142994203
Ze geven geld aan het Rode Kruis, ik zie niet waar daar mis mee is. Je kunt je geld slechter besteden denk ik dan.
pi_142994273
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:05 schreef Nintex het volgende:
Ze geven geld aan het Rode Kruis, ik zie niet waar daar mis mee is. Je kunt je geld slechter besteden denk ik dan.
Aan Nederlandse burgers besteden is slechter?
#freefrederike
pi_142994279
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:05 schreef Nintex het volgende:
Je kan het in dit geval beter in brand steken ja.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_142994310
Denk aan de kinderen.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 18:14:15 #6
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142994404
Even voor de duidelijkheid: Nederland geeft geld aan het Rode Kruis, niet aan Hamas of aan Palestina. Het Rode Kruis geeft dat geld niet aan Hamas, het probeert daarmee gewonden van de strijd te helpen ongeacht afkomst, ras of religie. Als een Israëlische fundamentalistische jood zich bij het Rode Kruis meldt met een serieuze klacht, wordt ook hij geholpen.

Kortom, dit is gewoon geld waarmee mensen geholpen worden. Geen geld om raketten van te kopen.

[ Bericht 11% gewijzigd door paddy op 03-08-2014 12:37:55 ]
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 18:21:04 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_142994567
Ik ben sowieso tegen het geven van geld aan mensen die een ideologie aanhangen die onze vernietiging of die van de Joden wil. Of ze daar nu raketten of medicijnen van kopen.

Beter geven we het geld aan Israël zodat zij hun verdediging nóg beter kunnen organiseren.
The End Times are wild
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 18:21:11 #8
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142994575
Overigens geeft de staat maandelijks miljarden uit om de Nederlandse 'armen' te helpen. Ieder van 'onze' armen heeft een dak boven z'n hoofd, voedsel in z'n maag, kleren om z'n kont en een dokter om hem van z'n kwaaltjes af te helpen. Dan is het helemaal niet zo'n schande als de overheid 0,00275 miljard euro overmaakt om mensen te helpen die niets van dat alles hebben. Dat heet menselijkheid, misschien moet je het eens opzoeken in het woordenboek.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 18:24:37 #9
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142994657
Oh, al zou dat geld direct in de zakken van terroristen verdwijnen, dan is het nog maar een fractie vergeleken met de hoeveelheden geld die de Nederlandse staat én consument jaarlijks indirect in de zakken van een stel relifanaten deponeert die even erg en mogelijk nog erger zijn dan de debielen van Hamas: de Saudi's.

Laten we ons eerst eens druk maken over het fanatiek financieren van een openlijk racistisch, islamo-fascistisch totalitair regime, voordat we gaan huilen over het geven van een zakcentje waarmee misschien een pleistertje voor een terrorist betaald wordt.
pi_142994984
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:21 schreef LXIV het volgende:
Ik ben sowieso tegen het geven van geld aan mensen die een ideologie aanhangen die onze vernietiging of die van de Joden wil. Of ze daar nu raketten of medicijnen van kopen.

Beter geven we het geld aan Israël zodat zij hun verdediging nóg beter kunnen organiseren.
Mjah...ik heb het idee dat die niet echt op ons geld zitten te wachten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_142995109
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Denk aan de kinderen.
Dat zou Hamas inderdaad eens moeten doen.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_142995129
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:21 schreef LXIV het volgende:
Dat is net zulke zelfkastijding als de raketbeschietingen van Hamas inderdaad.
pi_142995143
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
LOL, TS is een tardy. Kan niet anders als je zo'n schreeuwerige, foute neptitel boven zo'n onschuldig stukje zet.

Even voor de duidelijkheid: Nederland geeft geld aan het Rode Kruis, niet aan Hamas of aan Palestina. Het Rode Kruis geeft dat geld niet aan Hamas, het probeert daarmee gewonden van de strijd te helpen ongeacht afkomst, ras of religie. Als een Israëlische fundamentalistische jood zich bij het Rode Kruis meldt met een serieuze klacht, wordt ook hij geholpen.

Kortom, dit is gewoon geld waarmee mensen geholpen worden. Geen geld om raketten van te kopen.
Ben je echt zo naief om te denken dat al dat geld alleen maar naar ''onschuldige'' burgers gaat? Vergeet niet wie de leidende organisatie is in Palestina.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Overigens geeft de staat maandelijks miljarden uit om de Nederlandse 'armen' te helpen. Ieder van 'onze' armen heeft een dak boven z'n hoofd, voedsel in z'n maag, kleren om z'n kont en een dokter om hem van z'n kwaaltjes af te helpen. Dan is het helemaal niet zo'n schande als de overheid 0,00275 miljard euro overmaakt om mensen te helpen die niets van dat alles hebben. Dat heet menselijkheid, misschien moet je het eens opzoeken in het woordenboek.
Menselijkheid? Dus het supporten van mensen die onze mensen willen vermoorden heet tegenwoordig menselijkheid? Daarnaast, de cijfers liegen er niet om, Nederlandse voedselbanken kunnen de vraag niet meer aan. Die 750 000 zou beter daarheen kunnen.
#freefrederike
pi_142995174
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Denk aan de kinderen.
Kinderen? Daar zou de Hamas aan moeten denken, die kinderen gebruikt als menselijk schild. Als Hamas stopt met beschietingen, dan is 't klaar. Sinds Hamas doorgaat, heeft Israel al het recht om elke terrorist dood te maken.

Daarnaast, slechts een klein deel van de pro-Palestina mensen geven echt om de vermoorde kinderen. De kinderen worden misbruikt als propagandamiddel, echt te ziek voor woorden.
#freefrederike
pi_142995202
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:45 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ben je echt zo naief om te denken dat al dat geld alleen maar naar ''onschuldige'' burgers gaat? Vergeet niet wie de leidende organisatie is in Palestina.
Natuurlijk gaat niet alles naar onafhankelijke burgers. Hulp is nooit 100% effectief en ook het Rode Kruis is ongetwijfeld niet corruptieloos.

Maakt dat wat uit? Nee. Want een deel komt wel op de goede plek. Bij onschuldige burgers die het nodig hebben om in leven te blijven. Dus is doneren een goede zaak, zelfs al blijft er geld aan de strijkstok hangen.
quote:
Menselijkheid? Dus het supporten van mensen die onze mensen willen vermoorden heet tegenwoordig menselijkheid? Daarnaast, de cijfers liegen er niet om, Nederlandse voedselbanken kunnen de vraag niet meer aan. Die 750 000 zou beter daarheen kunnen.
Overigens zou het bij de voedselbanken net zo goed zijn dat een deel van het geld niet terecht komt. Ook die hebben overhead, personeel en een strijkstok.

Ik zie in elk geval dat je bullshit-TT aangepast is. Goed modwerk.
pi_142995306
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:48 schreef Tchock het volgende:
Natuurlijk gaat niet alles naar onafhankelijke burgers. Hulp is nooit 100% effectief en ook het Rode Kruis is ongetwijfeld niet corruptieloos.

Maakt dat wat uit? Nee. Want een deel komt wel op de goede plek. Bij onschuldige burgers die het nodig hebben om in leven te blijven. Dus is doneren een goede zaak, zelfs al blijft er geld aan de strijkstok hangen.
Die burgers willen Europa uiteindelijk kapot hebben. Dat noem ik niet onschuldig. Ze worden geregeerd door een terroristenorganisatie die hen ongetwijfeld zal opleiden om te strijden tegen het westen en israel.

quote:
Overigens zou het bij de voedselbanken net zo goed zijn dat een deel van het geld niet terecht komt. Ook die hebben overhead, personeel en een strijkstok.
Inderdaad, maar nog altijd beter dat onze eigen burgers eerst geholpen worden, voordat we anderen kunnen helpen. Daar gaat 't om.
#freefrederike
pi_142995430
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:53 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Die burgers willen Europa uiteindelijk kapot hebben.
Dom gelul. Jij wil die burgers kapot hebben en doet daarom maar net of ze een bedreiging vormen.
pi_142995468
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dom gelul. Jij wil die burgers kapot hebben en doet daarom maar net of ze een bedreiging vormen.
:') !

Ooit eens Palestijnse burgers zien praten over het westen? Zo niet, hou je mond dan maar.
#freefrederike
pi_142995474
quote:

[..]

Die burgers willen Europa uiteindelijk kapot hebben. Dat noem ik niet onschuldig. Ze worden geregeerd door een terroristenorganisatie die hen ongetwijfeld zal opleiden om te strijden tegen het westen en israel.
Onzin. Niet de hele bevolking van Palestina is moslimextremist. Zelfs voor Israëlische propaganda gaat dat te ver.
quote:
Inderdaad, maar nog altijd beter dat onze eigen burgers eerst geholpen worden, voordat we anderen kunnen helpen. Daar gaat 't om.
Denk je dat er geen geld wordt besteed aan armoedebestrijding in Nederland? Ik vind dat een rijk en ontwikkeld land ontwikkelings- en noodhulp moet bieden aan mensen die dat nodig hebben. Zoals Nederland dat ook gekregen heeft toen ze het nodig had. Dat wil absoluut niet zeggen dat we Nederlanders niet moeten steunen, maar dat gebeurt dan ook tegelijkertijd.

Het lijkt er meer op dat je moslimhaat projecteert op onschuldige burgers en die voedselbanken een handig argument zijn.
pi_142995513
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Kapot zal ik niet zeggen maar de moslimwereld is zich wel degelijk stilletjes aan het uitbreiden. En veel goeds heb ik daar nog niet van gezien. Ik mis de usp'tjes nogal zeg maar.. Of je moet inleveren van je vrijheden leuk vinden.
pi_142995518
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:00 schreef Tchock het volgende:
Denk je dat er geen geld wordt besteed aan armoedebestrijding in Nederland? Ik vind dat een rijk en ontwikkeld land ontwikkelings- en noodhulp moet bieden aan mensen die dat nodig hebben. Zoals
Aan mensen die dat nodig hebben, oftewel, onze eigen bevolking.
#freefrederike
pi_142995525
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:01 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Aan mensen die dat nodig hebben, oftewel, onze eigen bevolking.
Je negeert de rest van mijn post. :P
pi_142995535
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:59 schreef PizzaMizza het volgende:
Ooit eens Palestijnse burgers zien praten over het westen? Zo niet, hou je mond dan maar.
De meeste Palestijnse burgers willen gewoon wat jij en ik willen; leven in vrijheid en veiligheid. De fundamentalistische anti-westertse denkbeelden die je hebt gezien worden niet breed gedragen onder het volk. Dat is onzinnige, polariserende propaganda.

Overigens wel precies hetgeen die fundamentalisten willen; dat ook de rest van de wereld gelooft in de tegenstellingen die geschetst worden.
pi_142995536
quote:
Het lijkt er meer op dat je moslimhaat projecteert op onschuldige burgers en die voedselbanken een handig argument zijn.
Ik heb geen moslimhaat. Ik heb zat moslimvrienden en heb niks tegen moslims. 't gaat erom dat ik mijn eigen bevolking niet wil zien lijden terwijl andere volkeren geld van ons krijgen.
#freefrederike
pi_142995541
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:47 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Kinderen? Daar zou de Hamas aan moeten denken, die kinderen gebruikt als menselijk schild. Als Hamas stopt met beschietingen, dan is 't klaar. Sinds Hamas doorgaat, heeft Israel al het recht om elke terrorist dood te maken.

Daarnaast, slechts een klein deel van de pro-Palestina mensen geven echt om de vermoorde kinderen. De kinderen worden misbruikt als propagandamiddel, echt te ziek voor woorden.
Dit is echt geniaal. Burgerslachtoffers worden aangehaald als argument om een (burger)oorlog te staken. De reactie? Hoe durven ze die arme, zieke, dode of ontheemde kinderen te misbruiken om ons over te halende strijd te staken!!!1!1!!!!

Het enige andere conflict waar zo veel misinformatie gekoppeld aan k-redeneringen bij vrijkomt is het Koreaconflict.

Mijn ontzag is groot.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_142995558
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:02 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik heb geen moslimhaat. Ik heb zat moslimvrienden en heb niks tegen moslims. 't gaat erom dat ik mijn eigen bevolking niet wil zien lijden terwijl andere volkeren geld van ons krijgen.
Ik vind dat je die best tegelijkertijd kunt helpen. Sowieso hebben volgens mij mensen in oorlogsgebieden onze hulp een stuk harder nodig dan de armste Nederlanders, maar daar kun je over twisten.
pi_142995566
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:01 schreef kawotski het volgende:

[..]

Kapot zal ik niet zeggen maar de moslimwereld is zich wel degelijk stilletjes aan het uitbreiden. En veel goeds heb ik daar nog niet van gezien. Ik mis de usp'tjes nogal zeg maar.. Of je moet inleveren van je vrijheden leuk vinden.
Hier:

quote:
Moskeeën roepen moslims op tot tolerantie jegens Joodse 'broeders'

Moskeeën in Nederland gaan gelovigen de komende tijd aanspreken op hun verantwoordelijkheid om tolerantie te tonen jegens Joodse 'broeders van het heilige boek'. Er zijn in de moskeeën zorgen over een groeiend aantal racistische geweldsincidenten en uitingen.

Dat maakten de Raad van Moskeeën en de Unie van Marokkaanse Moskeeën Nederland bekend in de nacht van donderdag op vrijdag.

De Raad, een bundeling van hoofdzakelijk Turkse moskeeën, neemt nadrukkelijk afstand van moslimjongeren die zich schuldig maken aan antisemitische incidenten.

'Er zijn allerlei mensen die zeggen dat ze gebruikmaken van de vrijheid van meningsuiting. Daar zijn we niet tegen, maar we moeten in dit land wel zuinig zijn op elkaar', zei een woordvoerder van de islamitische organisaties.

Kritiek op Israël is volgens de organisaties natuurlijk niet verboden. 'Maar het mag geen vrijbrief zijn voor antisemitische of anti-islamitische uitingen of daden'. De organisaties benadrukken dat Joden 'broeders zijn van het heilige boek en zo dient onze relatie ook te zijn, broederlijk'.

Vrijwel alle moskeeën in Nederland werken volgens een woordvoerder mee aan het plan om tolerantie jegens Joden de komende periode extra onder de aandacht te brengen.
pi_142995582
Moslims helpen, ja hoor. Moet je gewoon afstand doen van de Islam.
pi_142995594
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:04 schreef kawotski het volgende:
Laten we inderdaad ISIS na gaan doen. Daar wordt dit land beter van. _O-
pi_142995600
quote:

[..]

Kinderen? Daar zou de Hamas aan moeten denken, die kinderen gebruikt als menselijk schild. Als Hamas stopt met beschietingen, dan is 't klaar.
Eveneens onzin. Hamas is gaan reageren op de illegale nederzettingen en de willekeurige arrestaties. Israël is helemaal niet uit op vrede.
pi_142995605
quote:
Zoals Nederland dat ook gekregen heeft toen ze het nodig had. Dat wil absoluut niet zeggen dat we Nederlanders niet moeten steunen, maar dat gebeurt dan ook tegelijkertijd.

Het gaat erom dat we Nederlanders niet genoeg steunen. Ik zou mijn broertje niet laten verhongeren omdat een man in mijn wijk honger heeft, snap je wat ik bedoel?
#freefrederike
pi_142995620
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind dat je die best tegelijkertijd kunt helpen. Sowieso hebben volgens mij mensen in oorlogsgebieden onze hulp een stuk harder nodig dan de armste Nederlanders, maar daar kun je over twisten.
Mag ik wat vragen, ben jij allochtoon of autochtoon?
#freefrederike
pi_142995627
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:04 schreef kawotski het volgende:
Waarom doet dit me sterk denken aan de confessionalisering van een paar eeuwen terug?
pi_142995629
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:05 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Mag ik wat vragen, ben jij allochtoon of autochtoon?
Wat doet dat er toe?
pi_142995640
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Laten we inderdaad ISIS na gaan doen. Daar wordt dit land beter van. _O-
Repressie werkt, dat zien we toch al eeuwen?
pi_142995647
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hier:

[..]

Alle moskeeen ja, maar we weten net zo goed dat moskeeen niet zoveel te zeggen hebben over de jongeren, anders zou er niet zoveel criminaliteit worden begaan onder de moslims.

n Amsterdam-Oost is een vrouw dinsdag zwaar mishandeld omdat zij een Israëlische vlag voor haar balkon had hangen. De vrouw was al eerder bedreigd met de dood.

Seraphina Verhofstadt werd geslagen in haar maag en in haar gezicht, terwijl haar belagers haar een "kankerjood" noemden. Dat schrijft AT5. Ze hield er onder meer gekneusde ribben en een hersenschudding aan over.

Vanwege de eerdere bedreigingen had zij een verfbus bij zich, waarmee zij haar belagers onderspoot. Toen zij haar met rust lieten, schreeuwden ze haar na dat ze de volgende keer haar keel zouden doorsnijden. De politie heeft Verhofstadt extra beveiligd.

http://www.powned.tv/nieu(...)shandeld_in_020.html
#freefrederike
pi_142995655
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat doet dat er toe?
Best wel. Zou je mijn vraag kunnen beantwoorden?
#freefrederike
pi_142995675
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:07 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Best wel. Zou je mijn vraag kunnen beantwoorden?
Ik vroeg niet óf het er toe deed, maar wat. Als je dat uitlegt wil ik met plezier je vraag beantwoorden.
pi_142995678
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Eveneens onzin. Hamas is gaan reageren op de illegale nederzettingen en de willekeurige arrestaties. Israël is helemaal niet uit op vrede.
Onzin. Hamas weet dat Israel geen oorlog kan voeren als Hamas geen raketten afschiet, dus wat doet Hamas alsnog? Raketten afschieten.
#freefrederike
pi_142995691
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:08 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vroeg niet óf het er toe deed, maar wat. Als je dat uitlegt wil ik met plezier je vraag beantwoorden.
Beantwoord mijn vraag nou en ik zal je vertellen waarom dat belangrijk is.
#freefrederike
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 19:08:59 #41
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142995700
quote:

[..]

Het geld gaat alleen naar het Rode Kruis. Die zetten dat om in zorg, en dat krijgen de mensen in Gaza. Daar zullen vast terroristen tussen zitten, maar om daarom die zorg maar te ontzeggen is de baby met het badwater buitengooien.
quote:
[..]

Afgaande op bovenstaande reacties zal dit wel niet bij je aankomen, maar niet alle Palestijnen willen anderen vermoorden. De meerderheid wil, net zoals de meerderheid van de Israëli's, van de Nederlanders en van welk volk dan ook, waarschijnlijk gewoon in vrede kunnen leven.
pi_142995704
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:08 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Beantwoord mijn vraag nou en ik zal je vertellen waarom dat belangrijk is.
Nee, sorry. Ik laat me niet commanderen.
pi_142995729
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:06 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Alle moskeeen ja, maar we weten net zo goed dat moskeeen niet zoveel te zeggen hebben over de jongeren, anders zou er niet zoveel criminaliteit worden begaan onder de moslims.
Leuk, maar criminaliteit heeft geen flikker met je geschetste 'tegenstellingen' te maken.

quote:
Seraphina Verhofstadt werd geslagen in haar maag en in haar gezicht, terwijl haar belagers haar een "kankerjood" noemden. Dat schrijft AT5. Ze hield er onder meer gekneusde ribben en een hersenschudding aan over.

Vanwege de eerdere bedreigingen had zij een verfbus bij zich, waarmee zij haar belagers onderspoot. Toen zij haar met rust lieten, schreeuwden ze haar na dat ze de volgende keer haar keel zouden doorsnijden. De politie heeft Verhofstadt extra beveiligd.
Erg triest, maar het slaat nergens op om dergelijke incidenten uit te vergroten naar Nederlandse moslims en te doen alsof zij nu het grote kwaad zijn. Tenzij je er een fundamentalistische agenda op nahoudt.
pi_142995766
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:08 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Onzin. Hamas weet dat Israel geen oorlog kan voeren als Hamas geen raketten afschiet, dus wat doet Hamas alsnog? Raketten afschieten.
Dat kan Israël prima. Dan doen ze bijvoorbeeld net alsof Hamas verantwoordelijk is voor de dood van een tiener terwijl dat niet zo blijkt te zijn en hebben ze weer een mooie reden om geweld in te zetten.
pi_142995771
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Het geld gaat alleen naar het Rode Kruis. Die zetten dat om in zorg, en dat krijgen de mensen in Gaza. Daar zullen vast terroristen tussen zitten, maar om daarom die zorg maar te ontzeggen is de baby met het badwater buitengooien.
Hoe weet jij dit allemaal zo zeker? Ben je niet bekend met de grote corruptie binnen organisaties als de Rode Kruis?
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Afgaande op bovenstaande reacties zal dit wel niet bij je aankomen, maar niet alle Palestijnen willen anderen vermoorden. De meerderheid wil, net zoals de meerderheid van de Israëli's, van de Nederlanders en van welk volk dan ook, waarschijnlijk gewoon in vrede kunnen leven.
Niet alle Palestijnen willen dat inderdaad, maar wel een groot deel. Jij bent te naief om te snappen dat Arabieren de Europeanen verafschuwen en ons willen vermoorden. Ga maar verder met een joint roken en een hippie zijn.
#freefrederike
pi_142995783
Ik hoop niet dat deze "act of kindness" door Israël in kwaad daglicht gesteld wordt..
Google is your friend, abuse your friends
pi_142995791
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:12 schreef PizzaMizza het volgende:
Jij bent te naief om te snappen dat Arabieren de Europeanen verafschuwen en ons willen vermoorden.
Waar baseer je dit soort propaganda eigenlijk op?
pi_142995807
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:10 schreef Xa1pt het volgende:
Leuk, maar criminaliteit heeft geen flikker met je geschetste 'tegenstellingen' te maken.
Ben je nu echt zo dom? Het ging over de moslimwereld, dus de moslims. Jij komt vervolgens met een zogenaamd 'positief' iets van de moskeeen, en ik weerleg dat positieve aangezien er geen sprake is van een positiviteit want de moskeeen hebben geen gezag op hoe islamitische jongeren in Nederland zich gedragen.
#freefrederike
pi_142995824
Haha, PizzaMizza. Alles kits achter de rits, Joodse Albanees? We hebben elkaar heel lang niet gesproken. Iedereen schijnt je afkomst vergeten te zijn, en dus de reden waar je opinie vandaan komt over moslims, maar maak je geen zorgen ook de oude garde verschijnt soms nog op FOK! om ze te waarschuwen.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 19:15:31 #50
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142995855
quote:

[..]

Hoe weet jij dit allemaal zo zeker? Ben je niet bekend met de grote corruptie binnen organisaties als de Rode Kruis?
Nee. Jij ook niet, want er is geen grote corruptie binnen organisaties als het Rode Kruis.
quote:
[..]

Niet alle Palestijnen willen dat inderdaad, maar wel een groot deel. Jij bent te naief om te snappen dat Arabieren de Europeanen verafschuwen en ons willen vermoorden. Ga maar verder met een joint roken en een hippie zijn.
Als ik jou zo hoor praten, zou ik ook gaan denken dat Europeanen de Arabieren verafschuwen en ze hen allemaal willen vermoorden. Je bent geen haar beter dan de mensen die je zo haat.
pi_142995864
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:13 schreef PizzaMizza het volgende:
Het ging over de moslimwereld, dus de moslims. Jij komt vervolgens met een zogenaamd 'positief' iets van de moskeeen, en ik weerleg dat positieve aangezien er geen sprake is van een positiviteit want de moskeeen hebben geen gezag op hoe islamitische jongeren in Nederland zich gedragen.
Kawotski beweert dat de islamitische wereld zich steeds meer tegen de Joden keert. Ik beweer dat dat onzin is en onderbouw dat door een bericht te citeren waarin wordt aangegeven dat een overkoepelend orgaan t.a.v. alle moskeeën hier in Nederland nadrukkelijk afstand doen van antisemitisch geweld. Wat criminele kutjochies daarmee te maken hebben ontgaat me even.
pi_142995866
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:00 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Het is vrijwel zeker dat een deel van dat geld wordt ingepikt door de terroristenorganisatie Hamas die er vervolgens wapens en materiaal mee kopen waarmee ze raketten maken.
Het geld gaat naar het Rode Kruis, die gaan daar weer gewonde mensen mee helpen.
Van een verbanddoos worden vast geen raketten gemaakt.

quote:
Daarnaast, miljoenen overmaken aan Palestina, maar zelf in het land leven mensen van de voedselbank. Waarom helpt de regering onze eigen burgers niet? Wanneer gaat dat nou eens gebeuren? Blijkbaar geeft de Nederlandse regering meer om Arabieren(die uiteindelijk het Westen kapot willen) dan om haar eigen Nederlandse burgers.
Helpt onze regering onze eigen burgers niet?
Volgens mij heeft iedereen in Nederland recht op een uitkering die minimaal maar voldoende is om van rond te komen.

Hoe zouden die mensen bij de Voedselbank volgens jou anders geholpen moeten worden?
En wat zou die 7,5 ton daar aan veranderen?

quote:
Jammer, hoor.
Vind ik ook.
pi_142995904
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als ik jou zo hoor praten, zou ik ook gaan denken dat Europeanen de Arabieren verafschuwen en ze hen allemaal willen vermoorden. Je bent geen haar beter dan de mensen die je zo haat.
Dat krijg je dus als je fundamentalisten aan het woord laat en net doet alsof zij de vertegenwoordigers zijn van de rest van de wereld.
pi_142995928
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waarom doet dit me sterk denken aan de confessionalisering van een paar eeuwen terug?
Ik zie niet veel verschil met het feit als je bijv een moslima trouwt dat jij je dan moet bekeren. Zij zien zich anders.. Daarnaast zie ik de moslimanden niet echt bijspringen dus waarom zouden wij dan zo genereus zijn. Mag best een voorwaarde aan vast zitten.
pi_142995957
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:18 schreef kawotski het volgende:

[..]

Ik zie niet veel verschil met het feit als je bijv een moslima trouwt dat jij je dan moet bekeren.
Nee, daarom juist. Ik vind dat - verlangen dat iemand anders zich dan maar bekeert - stompzinnig en primitief. Waarom zou ik dan in godsnaam hetzelfde eisen?
pi_142995972
Die strijd heeft daar lang genoeg geduurd.

Of je nu een journaal uit 1984 of een journaal uit 2014 aanzet: er is niet veel veranderd als het op Israël of de Palestijnen aankomt.

Je hoort mij niet zeggen dat de Palestijnen heilig zijn maar Israël heeft zeer weinig gedaan om tot een oplossing te komen, iedere Amerikaanse president heeft z'n tanden er intussen op stukgebeten en ik vrees dat mijn kleinkinderen naar dezelfde nieuwsberichten zullen luisteren.
pi_142995994
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:21 schreef MaGNeT het volgende:

Of je nu een journaal uit 1984 of een journaal uit 2014 aanzet: er is niet veel veranderd als het op Israël of de Palestijnen aankomt.

Je hoort mij niet zeggen dat de Palestijnen heilig zijn maar Israël heeft zeer weinig gedaan om tot een oplossing te komen, iedere Amerikaanse president heeft z'n tanden er intussen op stukgebeten.
Zowel Hamas als Israël willen geen vrede, zoveel is wel duidelijk geworden.
pi_142995999
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, daarom juist. Ik vind dat - verlangen dat iemand anders zich dan maar bekeert - stompzinnig en primitief. Waarom zou ik dan in godsnaam hetzelfde eisen?

Ik zie het niet anders hoor :) maar zolang zij nog die belachelijke eisen hebben vind ik dat we zo voorlopig ook nog als tegenprestatie kunnen vragen.
pi_142996012
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zowel Hamas als Israël willen geen vrede, zoveel is wel duidelijk geworden.
Daarom zeg ik: stuur er een internationale vredes-/interventiemacht heen, zoals we vaker hebben gedaan.
pi_142996029
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:22 schreef kawotski het volgende:

[..]

Ik zie het niet anders hoor :) maar zolang zij nog die belachelijke eisen hebben vind ik dat we zo voorlopig ook nog als tegenprestatie kunnen vragen.
Maar waarom zou je in godsnaam? :')
pi_142996046
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Maar waarom zou je in godsnaam? :')
Voor het evenwicht.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 19:25:47 #62
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142996089
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:21 schreef MaGNeT het volgende:

Je hoort mij niet zeggen dat de Palestijnen heilig zijn maar Israël heeft zeer weinig gedaan om tot een oplossing te komen, iedere Amerikaanse president heeft z'n tanden er intussen op stukgebeten en ik vrees dat mijn kleinkinderen naar dezelfde nieuwsberichten zullen luisteren.
Dat komt omdat niemand er belang bij heeft om het conflict op te lossen. Die hele wederzijdse haat en nijd is een mooie bliksemafleider voor interne problemen. Als het volk zich druk moet maken om een raket op de kop, hebben ze geen tijd om aan andere dingen te denken.
pi_142996091
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:24 schreef kawotski het volgende:

[..]

Voor het evenwicht.
Een soort kwaad met kwaad vergelden. Tja, als er iets is wat de wereld niet tot een betere plek maakt is het dat wel.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 19:26:38 #64
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142996116
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:24 schreef kawotski het volgende:

[..]

Voor het evenwicht.
Welk evenwicht? Debiel en debiel zitten niet op verschillende kanten van de weegschaal...
pi_142996135
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:02 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Het is jammer dat je geen DM's mag verspreiden, maar ik kan je met alle gemak te kakken zetten. Ik ben nu nog heel netjes en lief en terughoudend in mijn posts. Je moet minder liegen, viespeuk.
pi_142996148
Kabinet een beetje bang om een miljard te geven? Psst, doe maar ¤750.000, bij een miljard staan meteen alle kranten vol.
Wat een zielig bedrag is dit. Het is een noodtoestand daar.
pi_142996157
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:27 schreef Vergo het volgende:

[..]

Het is jammer dat je geen DM's mag verspreiden, maar ik kan je met alle gemak te kakken zetten.
Niet nodig, de aap komt in dit topic al behoorlijk uit de mouw.
pi_142996201
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Niet nodig, de aap komt in dit topic al behoorlijk uit de mouw.
Ik laat hem ook verder met rust.
pi_142996549
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:27 schreef Vergo het volgende:

[..]

Het is jammer dat je geen DM's mag verspreiden, maar ik kan je met alle gemak te kakken zetten. Ik ben nu nog heel netjes en lief en terughoudend in mijn posts. Je moet minder liegen, viespeuk.
Jij en ik hebben nog nooit contact gehad via de DM-functie, ik heb het net even nagekeken, dus ik weet niet waarom je zulke leugens verzint.
#freefrederike
pi_142996585
quote:
Nee. Jij ook niet, want er is geen grote corruptie binnen organisaties als het Rode Kruis.
:')
quote:
Ben je echt zo naief? Denk je echt dat Arabieren vanaf hun geboorte een normale opvoeding krijgen waarin ze worden geacht anderen te respecteren? De Arabieren zien het Westen(voornamelijk Amerika) als hun grote vijand en willen niks liever dan ons vermoorden. Natuurlijk, niet alle Arabieren willen dat, maar toch wel een significant deel.

quote:
7s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Kawotski beweert dat de islamitische wereld zich steeds meer tegen de Joden keert. Ik beweer dat dat onzin is en onderbouw dat door een bericht te citeren waarin wordt aangegeven dat een overkoepelend orgaan t.a.v. alle moskeeën hier in Nederland nadrukkelijk afstand doen van antisemitisch geweld. Wat criminele kutjochies daarmee te maken hebben ontgaat me even.
Ik geef aan dat moskeeen geen invloed hebben op de moslimjongeren, die zelf wel steeds meer aan jodenhaat doen. Zie de recente slachtoffers.
#freefrederike
pi_142996619
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:43 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Jij en ik hebben nog nooit contact gehad via de DM-functie, ik heb het net even nagekeken, dus ik weet niet waarom je zulke leugens verzint.
Niet via dit account. Misschien moet je mij goed op de zenuwen gaan werken, dan wil ik wel een ban riskeren om je goed te vernederen. Dit is gewoon de publieke opinie naar je hand zetten, want onafhankelijk ben je helemaal niet gezien je Joodse komaf. Het is objectief als de neten wat je aan het verspreiden bent. Nog niet eens zo erg, maar je afkomst voor de FOK!kers stil houden geeft al aan hoe laat het is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Vergo op 02-08-2014 19:52:38 ]
pi_142996637
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:45 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik geef aan dat moskeeen geen invloed hebben op de moslimjongeren, die zelf wel steeds meer aan jodenhaat doen. Zie de recente slachtoffers.
Op een deel van de jongeren. Dat laat onverlet dat dit soort incidenten niet - in tegenstelling tot wat je propaganda suggereert - uitvergroot kunnen worden tot alle moslims.
pi_142996648
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:46 schreef Vergo het volgende:

[..]

Niet via dit account. Misschien moet je mij goed op de zenuwen gaan werken, dan wil ik wel een ban riskeren om je goed te vernederen.
Hoe heet je andere account dan, kloon? Niet zo slim om te zeggen dat je twee accounts hebt, he.
#freefrederike
pi_142996658
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:43 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Oh, wat wil je nu, een koekje? Denk je nou echt dat ik maar iets geef om het woordje 'racist' dat door mensen misbruikt wordt?
Als iemand hetzelfde zou zeggen over Joden als wat jij over Arabieren zegt zou je voor in de rij staan om antisemitisme te roepen :')
pi_142996660
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:47 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Hoe heet je andere account dan, kloon? Niet zo slim om te zeggen dat je twee accounts hebt, he.
Klonen is niet verboden op FOK!, hoor.
pi_142996666
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:47 schreef Peunage het volgende:

[..]

Als iemand hetzelfde zou zeggen over Joden als wat jij over Arabieren zegt zou je voor in de rij staan om antisemitisme te roepen :')
Het zou ook enorm antisemitisch zijn _O-
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 19:49:14 #77
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142996696
quote:

[..]

:')
Als het wel zo is, kun je beter even een bron posten.
quote:
[..]

Ben je echt zo naief? Denk je echt dat Arabieren vanaf hun geboorte een normale opvoeding krijgen waarin ze worden geacht anderen te respecteren? De Arabieren zien het Westen(voornamelijk Amerika) als hun grote vijand en willen niks liever dan ons vermoorden. Natuurlijk, niet alle Arabieren willen dat, maar toch wel een significant deel.
Grappig. Gewoonlijk zijn het linkse mensen die zo'n blind vertrouwen hebben in de maakbare wereld.

Mensen zijn en blijven mensen. En mensen zijn van nature niet geneigd elkaar kwaad te doen. Geen enkele opvoeding kan dat veranderen. Om een massamoordenaar te worden, moet je al een héél naar mannetje zijn vanaf het eerste begin.
pi_142996719
quote:
Natuurlijk, niet alle Arabieren willen dat, maar toch wel een significant deel.
Waar baseer je dit soort propaganda op?
pi_142996736
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:15 schreef MaGNeT het volgende:
Helpt onze regering onze eigen burgers niet?
Volgens mij heeft iedereen in Nederland recht op een uitkering die minimaal maar voldoende is om van rond te komen.

Hoe zouden die mensen bij de Voedselbank volgens jou anders geholpen moeten worden?
En wat zou die 7,5 ton daar aan veranderen?
De voedselbanken komen structureel voorraden te kort, wat dacht je van die voorraden bijvullen?
#freefrederike
pi_142996752
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het zou ook enorm antisemitisch zijn _O-
Klopt, en dat maakt wat hij zegt over Arabieren ook discriminerend toch?
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 19:51:51 #81
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142996754
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:50 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Maar wel corruptie.

[..]

Ben je nou echt zo naief? Denk je echt dat Arabieren zoals de Westerlingen van jongs af aan worden opgevoed met gedachtes dat we andere volkeren met respect moeten behandelen? De Arabieren zien het Westen(voornamelijk Amerika) als ongelovigen, als hun ultieme vijand.
Ga je nu twee keer op dezelfde reactie reageren?
pi_142996756
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

Klonen is niet verboden op FOK!, hoor.
Ik kreeg ooit een ban omdat ik een kloon had gemaakt, wellicht zijn de regels veranderd. Bron trouwens?
#freefrederike
pi_142996768
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:51 schreef Peunage het volgende:

[..]

Volkomen. Daarom heb ik al gezegd dat ik denk dat hij moslimhater is, maar dat ontkent meneer dan weer. Uitroepen dat een geheel volk kwaadaardig is is niet haat, blijkbaar.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 19:53:09 #84
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142996790
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:51 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja. Maar dat snapt hij waarschijnlijk zelf niet. Hij is zelf volledig verblind door haat en dat projecteert hij op de Arabieren om die haat te rechtvaardigen. Hoe meer hij de Arabieren haat, hoe meer hij zich voorstelt dat de Arabieren hem haten, hoe meer hij denkt dat zijn haat gerechtvaardigd is.
pi_142996793
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:51 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Bron trouwens?
Algemene voorwaarden van FOK!, artikel 2 punt f.
pi_142996806
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

Volkomen. Daarom heb ik al gezegd dat ik denk dat hij moslimhater is, maar dat ontkent meneer dan weer. Uitroepen dat een geheel volk kwaadaardig is is niet haat, blijkbaar.
Ik vraag me ook af of TS zo consequent is om geldstromen naar het buitenland in z'n geheel te willen zien verdwijnen of dat het hier een staaltje selectieve verontwaardiging betreft.
pi_142996820
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:46 schreef Vergo het volgende:

[..]

Niet via dit account. Misschien moet je mij goed op de zenuwen gaan werken, dan wil ik wel een ban riskeren om je goed te vernederen. Dit is gewoon de publieke opinie naar je hand zetten, want onafhankelijk ben je helemaal niet gezien je Joodse komaf. Het is objectief als de neten wat je aan het verspreiden bent. Nog niet eens zo erg, maar je afkomst voor de FOK!kers stil houden geeft al aan hoe laat het is.
Joodse komaf? Destijds gaf ik aan dat ik Joodse (voor)ouders had omdat ik het zielig vond voor DeParo dat hij door 5 mensen werd aangevallen terwijl hij er in zijn eentje voor stond. Ik ben gewoon Nederlander, als je een beetje research doet, zal je zelfs nog mijn woonplaats kunnen vinden, een plaats waar er vrijwel geen Joden zijn.
#freefrederike
pi_142996833
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ga je nu twee keer op dezelfde reactie reageren?
Sorry, eerste keer ging er iets mis, ik had mijn tabblad gesloten en dacht dat 't weg was. Is blijkbaar toch gepost.
#freefrederike
pi_142996847
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik heb al 3x gezegd dat niet alle Arabieren zo zijn, jij bent alleen te blind om dat te lezen.
#freefrederike
pi_142996851
Mooi toch, hebben ze nodig.
pi_142996862
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:54 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Joodse komaf? Destijds gaf ik aan dat ik Joodse (voor)ouders had omdat ik het zielig vond voor DeParo dat hij door 5 mensen werd aangevallen terwijl hij er in zijn eentje voor stond. Ik ben gewoon Nederlander, als je een beetje research doet, zal je zelfs nog mijn woonplaats kunnen vinden, een plaats waar er vrijwel geen Joden zijn.
Oké, hieruit blijkt dat je niet enkel moslims haat maar überhaupt een beetje xenofobisch bent. "ik ben gewoon Nederlander", want Nederlandse Joden bestaan niet?
pi_142996888
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:55 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik heb al 3x gezegd dat niet alle Arabieren zo zijn, jij bent alleen te blind om dat te lezen.
quote:

[..]

Die burgers willen Europa uiteindelijk kapot hebben.
pi_142996900
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:50 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

De voedselbanken komen structureel voorraden te kort, wat dacht je van die voorraden bijvullen?
Sinds wanneer krijgen voedselbanken financiële steun van de overheid?

De overheid betaalt de uitkeringen, voedselbanken draaien op giften en ondernemers die levensmiddelen ter beschikking stellen.
pi_142996909
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:55 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Nee, wat je consequent doet is "nuanceren" dat het niet om alle Arabieren gaat, om vervolgens net te doen alsof het wel het overgrote deel is. Een beetje de Wilders-strategie: eerst "MINDER MAROKKANEN" roepen en er dan snel achteraan fluisteren dat je het niet over allemaal had. :D

Door dingen te zeggen als:

quote:
Denk je echt dat Arabieren vanaf hun geboorte een normale opvoeding krijgen waarin ze worden geacht anderen te respecteren? De Arabieren zien het Westen(voornamelijk Amerika) als hun grote vijand en willen niks liever dan ons vermoorden. Natuurlijk, niet alle Arabieren willen dat, maar toch wel een significant deel.
probeer je een heel ras zwart te maken. Als je daadwerkelijk een kleine minderheid bedoelt - wat het ook is - moet je het niet hebben over "Arabieren" en "De Arabieren".
pi_142996919
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Volgens mij draaien voedselbanken vrijwel volledig op subsidie.
pi_142996955
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Volgens mij draaien voedselbanken vrijwel volledig op subsidie.
Er zijn voedselbanken die subsidie ontvangen, voor het overgrote deel draaien ze toch echt op giften (geld/levensmiddelen).

Spreek ik mezelf nu tegen? Wel een beetje.
pi_142997073
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Oké, hieruit blijkt dat je niet enkel moslims haat maar überhaupt een beetje xenofobisch bent. "ik ben gewoon Nederlander", want Nederlandse Joden bestaan niet?
Ik ga niet eens in op jouw provocatieve post.
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Selectief quoten kan iedereen he, dombo. Lees de regel erna eens.

En lees dit eens:
quote:
Niet alle Palestijnen willen dat inderdaad, maar wel een groot deel.
en andere posts van mij.
#freefrederike
pi_142997095
Zolang het Hamas gezwel daar actief blijft kun je eindeloos geld blijven sturen maar het geweld zal daarmee niet stoppen.
pi_142997129
Hamas doet niets verkeerd als zij hun land verdedigen tegen agressieve joden.
pi_142997141
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De overheid betaalt de uitkeringen, voedselbanken draaien op giften en ondernemers die levensmiddelen ter beschikking stellen.
Daarom zou de overheid (bijvoorbeeld) de voedselbanken moeten steunen. In ieder geval eerst zorgen dat 95-99% van de Nederlandse burgers kan voldoen in hun basisvoorzieningen
#freefrederike
pi_142997169
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:57 schreef Tchock het volgende:
probeer je een heel ras zwart te maken. Als je daadwerkelijk een kleine minderheid bedoelt - wat het ook is - moet je het niet hebben over "Arabieren" en "De Arabieren".
Het is geen minderheid, dat heb ik nooit gezegd. Ik zeg alleen dat het niet alle Arabieren betreft, ik heb nooit het woordje minderheid gebruikt.
#freefrederike
pi_142997198
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:05 schreef De_Ilias het volgende:
Ik vind ook dat het Nederlandse leger eens actie moet ondernemen tegen agressieve Marokkanen die Nederland kapot willen maken.
#freefrederike
pi_142997202
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:03 schreef PizzaMizza het volgende:
Selectief quoten kan iedereen he, dombo.
Vooruit: de post daarvoor van Tchock dan ook maar.
quote:

[..]

Maakt dat wat uit? Nee. Want een deel komt wel op de goede plek. Bij onschuldige burgers die het nodig hebben om in leven te blijven.
quote:

[..]

quote:
en andere posts van mij.
Eveneens onzinnige propaganda, gebaseerd op je dikke duim om je haat te rechtvaardigen.
pi_142997223
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:06 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Het is geen minderheid, dat heb ik nooit gezegd. Ik zeg alleen dat het niet alle Arabieren betreft, ik heb nooit het woordje minderheid gebruikt.
Ah, zo komen we ergens. Wat je dus zegt is dat de meerderheid het wel aangaat? Er zijn meer moorddadige moslims die het Westen willen zien branden dan normale, ontwikkelde Moslims?
pi_142997229
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:05 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Daarom zou de overheid (bijvoorbeeld) de voedselbanken moeten steunen. In ieder geval eerst zorgen dat 95-99% van de Nederlandse burgers kan voldoen in hun basisvoorzieningen
Waarom zou de overheid de voedselbanken moeten steunen? Wat is dat voor een omweg?
Waarom moeten mensen in de eerste plaats bij een voedselbank aankloppen?
pi_142997243
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vooruit: de post daarvoor van Tchock dan ook maar.

[..]

[..]

[..]

Eveneens onzinnige propaganda, gebaseerd op je dikke duim om je haat te rechtvaardigen.
Dus jij ontkent dat het Westen de grote vijand is van de Arabieren? Ben je zelf toevallig Arabier en wil je je eigen volk beschermen omdat men doorheeft wat jullie willen?
#freefrederike
pi_142997261
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ah, zo komen we ergens. Wat je dus zegt is dat de meerderheid het wel aangaat? Er zijn meer moorddadige moslims die het Westen willen zien branden dan normale, ontwikkelde Moslims?
Ik heb het niet over moslims, maar over Arabieren. Niet alle moslims zijn Arabieren.
#freefrederike
pi_142997281
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:08 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik heb het niet over moslims, maar over Arabieren. Niet alle moslims zijn Arabieren.
Dat klopt. Maar wel heel, heel erg veel. Ik geloof zo'n 90%.
pi_142997292
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:08 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dus jij ontkent dat het Westen de grote vijand is van de Arabieren?
Klopt. Jij wil dat het westen dat wel wordt. Net als Bin Laden overigens, die verkondigde net zo'n extremistische boodschap als jij nu doet.
pi_142997293
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar wel heel, heel erg veel. Ik geloof zo'n 90%.
:') :') :') :') :') :') :') :')

Er zijn naar schattig 1.3 miljard moslims hier op aarde. Er zijn niet eens 1 miljard Arabieren op de wereld, hoe kan je dat dan zeggen?
#freefrederike
pi_142997320
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:05 schreef De_Ilias het volgende:
Nee ze hebben als doel het uitroeien van alle Joden, gewoon een terroristische sekte zoals ISIS, Boko, Al Qaida, Al-Shabaab.
pi_142997336
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:09 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :')
Leesfout van mijn kant. Rustig maar.
pi_142997346
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Nee ze hebben als doel het uitroeien van alle Joden, gewoon een terroristische sekte zoals ISIS, Boko, Al Qaida, Al-Shabaab.
Maar ze zullen er nooit in slagen want Amerika + Europa + Israel = opgewassen tegen elke organisatie/staat/verbond in de wereld.
#freefrederike
pi_142997356
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:11 schreef Tchock het volgende:

[..]

Leesfout van mijn kant. Rustig maar.
Leugenaar. Je wist gewoon niet waar je 't over had.
#freefrederike
pi_142997372
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:11 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Leugenaar. Je wist gewoon niet waar je 't over had.
Nee, ik haalde percentage moslims die arabier zijn en percentage arabieren die moslim zijn door elkaar. Leesfout, zoals ik zei.
pi_142997375
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:11 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Maar ze zullen er nooit in slagen want Amerika + Europa + Israel = opgewassen tegen elke organisatie/staat/verbond in de wereld.
Daar slagen ze bij jou in ieder geval wel in, getuige jouw posts.
pi_142997386
quote:

[..]

Wie wil jij liever steunen? De Nederlanders of de Palestijnen? *** rest weggejorist ***.
Ik zal je een geheimpje verklappen: er is geen reden waarom we niet beide partijen kunnen steunen.

Nederlanders worden al gesteund, er zijn vangnetten in de vorm van uitkeringen en er zijn voedselbanken voor mensen die daar niet genoeg aan hebben.

Die hele sociale zekerheid kost alles bij elkaar zo'n 63.000.000.000 Euro per jaar en dat brengen we met z'n allen op.

De fooi aan het Rode kruis kost zo'n 750.000 Euro en dat is ongeveer hetzelfde als wat Willem Alexander vorig jaar uitgaf aan de tandarts.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 20:13:11 #118
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142997394
quote:

[..]

Wie wil jij liever steunen? De Nederlanders of de Palestijnen? Rot anders op naar Palestina want je geeft namelijk meer om die Arabieren dan om je eigen landgenoten, landverrader.
Kunnen we ze niet gewoon allebei steunen? Zoals we nu doen, door miljarden uit te geven aan uitkeringen en sociale voorzieningen voor relatief welvarende Nederlandse armen, en door tegelijkertijd 2,5 miljoen euro uit te geven aan Palestijnen die nood hebben aan onmiddellijke medische hulp?
pi_142997405
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:13 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik zal je een geheimpje verklappen: er is geen reden waarom we niet beide partijen kunnen steunen.

Nederlanders worden al gesteund, er zijn vangnetten in de vorm van uitkeringen en er zijn voedselbanken voor mensen die daar niet genoeg aan hebben.

Die hele sociale zekerheid kost alles bij elkaar zo'n 63.000.000.000 Euro per jaar en dat brengen we met z'n allen op.

De fooi aan het Rode kruis kost zo'n 750.000 Euro en dat is ongeveer hetzelfde als wat Willem Alexander vorig jaar uitgaf aan tandartskosten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Kunnen we ze niet gewoon allebei steunen? Zoals we nu doen, door miljarden uit te geven aan uitkeringen en sociale voorzieningen voor relatief welvarende Nederlandse armen, en door tegelijkertijd 2,5 miljoen euro uit te geven aan Palestijnen die nood hebben aan onmiddenlijke medische hulp?
Dit. Prima verwoord.
pi_142997494
quote:
Daarnaast, de cijfers liegen er niet om, Nederlandse voedselbanken kunnen de vraag niet meer aan. Die 750 000 zou beter daarheen kunnen.
Kabinet weigert bij EU aan te kloppen voor voedselhulp armen
De Nederlandse regering weigert om een miljoenensubsidie voor armenzorg bij de Europese Unie aan te vragen om met dat geld noodlijdende voedselbanken te hulp te schieten. Het kabinet vindt armenzorg een nationale aangelegenheid en noemt de subsidie 'zinloos rondpompen van geld'.
http://www.elsevier.nl/Ne(...)hulp-armen-1356403W/
-
pi_143000196
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zolang het Hamas gezwel daar actief blijft kun je eindeloos geld blijven sturen maar het geweld zal daarmee niet stoppen.
Dan kan het Rode Kruis nog wel de slachtoffers helpen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_143000230
Geld geven aan Israël om Hamas te bestrijden is beter voor de Palestijnse bevolking.
pi_143000268
quote:
Hoe zie jij dit voor je? :')
quote:
"Lekker boeiend dat ze daar zwaar gewond raken door raketten, wij moeten ook naar de voedselbank heur!!!!!" :') :'(
pi_143000299
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 21:45 schreef oksel12 het volgende:
Geld geven aan Israël om Hamas te bestrijden is beter voor de Palestijnse bevolking.
Jammer alleen wel dat Israël ook op onschuldige, op het strand voetballende jongetjes schiet en niet alleen op Hamas.
pi_143000533
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Jammer alleen wel dat Israël ook op onschuldige, op het strand voetballende jongetjes schiet en niet alleen op Hamas.
Fouten zijn niet te vermijden.
pi_143000593
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 21:55 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Fouten zijn niet te vermijden.
Fouten? :')
Ken je het verhaal überhaupt wel?
Die kindertjes zijn daar onschuldig aan het voetballen zonder dat er iets aan de hand is en worden in koelen bloede vermoord :')
pi_143000694
quote:
13s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 21:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Fouten? :')
Ken je het verhaal überhaupt wel?
Die kindertjes zijn daar onschuldig aan het voetballen zonder dat er iets aan de hand is en worden in koelen bloede vermoord :')
Een ernstige fout dus.
Waarom zou het IDF ze expres vermoorden?
pi_143000731
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik snap echt niet dat zo weinig mensen erkennen dat beide partijen in dit conflict fout zitten. Beide kanten plegen oorlogsmisdaden en beide lijken geen vrede te willen.
pi_143000756
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:02 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Een ernstige fout dus.
Waarom zou het IDF ze expres vermoorden?
Waarom vloog Al Qaida in de twintowers?
Ik kan er geen goede reden voor verzinnen, dus is het niet schandalig, maar gewoon een ernstige fout :')
pi_143000795
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Waarom vloog Al Qaida in de twintowers?

In bin Laden's November 2002 "Letter to America",[3][4] he explicitly stated that al-Qaeda's motives for their attacks include: Western support for attacking Muslims in Somalia, supporting Russian atrocities against Muslims in Chechnya, supporting the Indian oppression against Muslims in Kashmir, the Jewish aggression against Muslims in Lebanon, the presence of U.S. troops in Saudi Arabia,[4][5][6] U.S. support of Israel,[7][8] and sanctions against Iraq.[9]
pi_143000948
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:05 schreef oksel12 het volgende:

[..]

In bin Laden's November 2002 "Letter to America",[3][4] he explicitly stated that al-Qaeda's motives for their attacks include: Western support for attacking Muslims in Somalia, supporting Russian atrocities against Muslims in Chechnya, supporting the Indian oppression against Muslims in Kashmir, the Jewish aggression against Muslims in Lebanon, the presence of U.S. troops in Saudi Arabia,[4][5][6] U.S. support of Israel,[7][8] and sanctions against Iraq.[9]
Geen enkele goede reden voor een aanslag dus.
Je negeert mijn tweede punt ook volledig. Dat jij er geen goede reden voor kunt verzinnen wil niet zeggen dat het niet gebeurt.
pi_143001027
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Geen enkele goede reden voor een aanslag dus.
Je negeert mijn tweede punt ook volledig. Dat jij er geen goede reden voor kunt verzinnen wil niet zeggen dat het niet gebeurt.
Natuurlijk geen goede maar wel redenen.
Niemand kan er een reden voor verzinnen, het is totaal onlogisch. Ze verliezen er alleen maar steun mee en krijgen meer kritiek wat nadelig is voor Israël.
pi_143001072
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:11 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Natuurlijk geen goede maar wel redenen.
Niemand kan er een reden voor verzinnen, het is totaal onlogisch. Ze verliezen er alleen maar steun mee en krijgen meer kritiek wat nadelig is voor Israël.
Nogmaals: dat wil niet zeggen dat het niet gebeurd is.
Dat jij verblind bent door je partijtrekkerij voor Israël verandert daar niets aan.
pi_143001097
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nogmaals: dat wil niet zeggen dat het niet gebeurd is.
Dat jij verblind bent door je partijtrekkerij voor Israël verandert daar niets aan.
Het is gebeurd maar het is een FOUT.
pi_143001122
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:14 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Het is gebeurd maar het is een FOUT.
Onschuldige voetballende kindjes op het strand neerschieten zonder dat er verder iets aan de hand is of een doelwit aanwezig is om te beschieten is slechts een fout, ja? :')
pi_143001202
quote:
13s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Onschuldige voetballende kindjes op het strand neerschieten zonder dat er verder iets aan de hand is of een doelwit aanwezig is om te beschieten is slechts een fout, ja? :')
Ja een ernstige.
pi_143001378
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:16 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Ja een ernstige.
En het beschieten van een VN-school, gevuld met vluchtelingen? Ook een fout?
pi_143001444
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

En het beschieten van een VN-school, gevuld met vluchtelingen? Ook een fout?
http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/1.607384
  † In Memoriam † zaterdag 2 augustus 2014 @ 22:24:44 #139
137949 Disana
pi_143001471
Prima, hoe meer hoe beter. Het zal dweilen met de kraan open zijn, want veel mensen daar hebben helemaal niets meer.
pi_143001488
quote:
Ik geloof het NRC en de VN zelf meer dan een site met de Israëlische vlag in zijn logo. Heb je ook een wat meer onafhankelijke bron?
pi_143001864
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 21:45 schreef oksel12 het volgende:
Meer doden en gewonden, altijd goed.
pi_143001888
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:25 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik geloof het NRC en de VN zelf meer dan een site met de Israëlische vlag in zijn logo. Heb je ook een wat meer onafhankelijke bron?
Ik wil alleen aangeven dat het geen feit is en Israël wat anders zegt, wat jij gelooft moet je zelf weten.
pi_143001942
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:36 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Ik wil alleen aangeven dat het geen feit is en Israël wat anders zegt, wat jij gelooft moet je zelf weten.
Ja, Israël zegt iets wat het tegenovergestelde is van wat alle andere mensen ter wereld zeggen. Inclusief een woordvoerder van de VN zelf. Als alleen dingen die iedereen hetzelfde uitlegt feiten zijn, bestaan die niet meer.
pi_143002032
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, Israël zegt iets wat het tegenovergestelde is van wat alle andere mensen ter wereld zeggen. Inclusief een woordvoerder van de VN zelf. Als alleen dingen die iedereen hetzelfde uitlegt feiten zijn, bestaan die niet meer.
Ach, de VN prees ook Libië onder Kadafi voor haar mensenrechten in een rapport.
pi_143007015
quote:

[..]

Ja, als Hamas er niet aan denkt, hoeven wij dat idd ook niet.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_143011634
quote:
It's no wonder therefore that an Egyptian television presenter mocked Mashaal the other day. "Khaled Mashaal sits and eats in restaurants in Qatar. He runs his jihad from Qatar. My dear sir, Khaled Mashaal, the jihad is in Gaza. Mr. Khaled and all his brave warriors in Gaza people don’t have enough to eat, children are suffering and buildings are destroyed with their inhabitants. And all this time he resides in the most luxurious hotel in the most beautiful district, in a room that overlooks the office that the Israelis opened there." (The screen shows pictures of Mashaal eating and in a fitness room).
http://www.jpost.com/Busi(...)head-of-Hamas-363550
pi_143011669
quote:
Bemoeit Sisi of Netanyahu zich direct met de strijd? Nee he? Dan moet die Egyptenaar en Sisi-aanbidder niet piepen.
-
pi_143011771
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 12:00 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Bemoeit Sisi of Netanyahu zich direct met de strijd? Nee he? Dan moet die Egyptenaar en Sisi-aanbidder niet piepen.
Je hoeft als Nederland geen geld te sturen want Hamas zit op miljarden.
pi_143011795
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 12:05 schreef kawotski het volgende:
Je hoeft als Nederland geen geld te sturen want Hamas zit op miljarden.
Nederland steunt Hamas niet.
-
pi_143011813
Slechte zaak! Geld lekker in eigen land houden!!
Zonder wrijving geen glans
pi_143011973
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 12:06 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Nederland steunt Hamas niet.
Indirect is dit gewoon steun. Dit is geld dat Hamas niet hoeft uit te geven aan haar eigen mensen.
pi_143012301
Ik word een beetje moe van jullie.

Dit onderdeel van het rode kruis is er niet alleen voor Gaza maar voor slachtoffers van Gaza, Israël en de Westbank. Dit gedeelte van het rode kruis is dus een onderdeel van.

Wanneer je een andere hulporganisatie steunt daar, steun je Hamas, maar het rode kruis helpt dus elk slachtoffer in dat gebied.
quote:
Het aanhoudende geweld treft inmiddels de gehele bevolking: ook aan Israëlische zijde is het lokale Rode Kruis actief om levensreddende hulp te bieden en gewonden te verzorgen.
Al hoor je van weinig slachtoffers in Israël omdat de gigantisch vele raketten vanuit Gaza hun doel niet bereiken, en er gewoon niet over bericht gaat worden.Oordelen dus niet zoals jullie met onderbuik, en helpen dus onafhankelijk. Respect voor die mensen, en goed dat veel users die hier posten niet bij het rode kruis zitten.

Heel wat anders dan die arts in België die op afkomst een patiënt liever zag creperen.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 03-08-2014 12:34:45 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_143012383
En elk bericht wat niet aan het rode kruis gerelateerd is, kan in dat andere topic. Om het verschil in topics te zien hoef je niet zo slim te zijn
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_143012733
En als het kabinet 100 miljoen euro aan Israel doneert vindt TS het zeker wel helemaal prima en moedigt hij het aan :')

Wat is een schamele 750.000 nou.
Je kent het rode kruis echt niet als je denkt dat het direct gedoneerd wordt aan hamas.
NEE!
pi_143020049
Alsof ze al niet genoeg geld erin gestoken hebben.

zondag 3 augustus 2014 @ 20:55:33 #156
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_143028165
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:31 schreef Liberegal het volgende:

[ afbeelding ]
Is er ook zo'n grafiekje afgezet tegen het aantal slachtoffers?
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_143037686
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 12:48 schreef HexHunter het volgende:
En als het kabinet 100 miljoen euro aan Israel doneert vindt TS het zeker wel helemaal prima en moedigt hij het aan :')

Wat is een schamele 750.000 nou.
Je kent het rode kruis echt niet als je denkt dat het direct gedoneerd wordt aan hamas.
Je kent Gaza niet als je denkt dat daarvan niets terecht komt bij Hamas leden dan wel mensen die Hamas in hun hart steunen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_143039320
quote:

[..]

Jammer, hoor.
Ik snap je probleem niet.
Het geld wordt overgemaakt aan het Rode Kruis, een erkend neutrale club die niet aan wapens maar aan medische hulp doet. Die medische en humanitaire hulp in Gaza is hard nodig, want hoe je het ook wendt of keert, of je het er nou mee eens bent of niet, Gaza wordt wel grondig vernield en de burgers worden verwond en gedood.
Ook zijn de Gazanen niet uit op het kapot maken van het westen, zelfs de militante Gazanen niet. Israel, verder kijken ze niet.

En de vergelijking met de voedselbank vind ik ook vreemd. Wij, voedselbank, kledingbank of welke bank dan ook, hoeven niet bang te zijn voor raketten of bommen of drones.
Ik vind dat je zeurt en zeikt!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143039374
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:31 schreef Liberegal het volgende:

[ afbeelding ]
Ja, het is dus eens schande dat Israel de bezette gebieden niet eindelijk eens los laat. Want Israel veroorzaakt de schade die wij allemaal mogen repareren.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143039689
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 00:13 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Je kent Gaza niet als je denkt dat daarvan niets terecht komt bij Hamas leden dan wel mensen die Hamas in hun hart steunen.
Hoe zie je dat voor je?
pi_143074358
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 00:13 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ja duh! Dat geld moet natuurlijk wel uitgegeven worden dus er zal uiteindelijk wel geld terecht komen bij bewoners van Gaza. En daarvan zullen er ook genoeg zijn die Hamas steunen. En daar zullen ze ook genoeg redenen voor hebben, denk je niet?
Omgekeerd zal van het Israelische Rode Kruis geld besteed worden in Israel.
Ja en?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')