abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143001864
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 21:45 schreef oksel12 het volgende:
Geld geven aan Israël om Hamas te bestrijden is beter voor de Palestijnse bevolking.
Meer doden en gewonden, altijd goed.
pi_143001888
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:25 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik geloof het NRC en de VN zelf meer dan een site met de Israëlische vlag in zijn logo. Heb je ook een wat meer onafhankelijke bron?
Ik wil alleen aangeven dat het geen feit is en Israël wat anders zegt, wat jij gelooft moet je zelf weten.
pi_143001942
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:36 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Ik wil alleen aangeven dat het geen feit is en Israël wat anders zegt, wat jij gelooft moet je zelf weten.
Ja, Israël zegt iets wat het tegenovergestelde is van wat alle andere mensen ter wereld zeggen. Inclusief een woordvoerder van de VN zelf. Als alleen dingen die iedereen hetzelfde uitlegt feiten zijn, bestaan die niet meer.
pi_143002032
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, Israël zegt iets wat het tegenovergestelde is van wat alle andere mensen ter wereld zeggen. Inclusief een woordvoerder van de VN zelf. Als alleen dingen die iedereen hetzelfde uitlegt feiten zijn, bestaan die niet meer.
Ach, de VN prees ook Libië onder Kadafi voor haar mensenrechten in een rapport.
pi_143007015
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:47 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Kinderen? Daar zou de Hamas aan moeten denken, die kinderen gebruikt als menselijk schild. Als Hamas stopt met beschietingen, dan is 't klaar. Sinds Hamas doorgaat, heeft Israel al het recht om elke terrorist dood te maken.

Daarnaast, slechts een klein deel van de pro-Palestina mensen geven echt om de vermoorde kinderen. De kinderen worden misbruikt als propagandamiddel, echt te ziek voor woorden.
Ja, als Hamas er niet aan denkt, hoeven wij dat idd ook niet.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_143011634
quote:
It's no wonder therefore that an Egyptian television presenter mocked Mashaal the other day. "Khaled Mashaal sits and eats in restaurants in Qatar. He runs his jihad from Qatar. My dear sir, Khaled Mashaal, the jihad is in Gaza. Mr. Khaled and all his brave warriors in Gaza people don’t have enough to eat, children are suffering and buildings are destroyed with their inhabitants. And all this time he resides in the most luxurious hotel in the most beautiful district, in a room that overlooks the office that the Israelis opened there." (The screen shows pictures of Mashaal eating and in a fitness room).
http://www.jpost.com/Busi(...)head-of-Hamas-363550
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_143011669
quote:
Bemoeit Sisi of Netanyahu zich direct met de strijd? Nee he? Dan moet die Egyptenaar en Sisi-aanbidder niet piepen.
-
pi_143011771
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 12:00 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Bemoeit Sisi of Netanyahu zich direct met de strijd? Nee he? Dan moet die Egyptenaar en Sisi-aanbidder niet piepen.
Je hoeft als Nederland geen geld te sturen want Hamas zit op miljarden.
pi_143011795
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 12:05 schreef kawotski het volgende:
Je hoeft als Nederland geen geld te sturen want Hamas zit op miljarden.
Nederland steunt Hamas niet.
-
pi_143011813
Slechte zaak! Geld lekker in eigen land houden!!
Zonder wrijving geen glans
pi_143011973
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 12:06 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Nederland steunt Hamas niet.
Indirect is dit gewoon steun. Dit is geld dat Hamas niet hoeft uit te geven aan haar eigen mensen.
pi_143012301
Ik word een beetje moe van jullie.

Dit onderdeel van het rode kruis is er niet alleen voor Gaza maar voor slachtoffers van Gaza, Israël en de Westbank. Dit gedeelte van het rode kruis is dus een onderdeel van.

Wanneer je een andere hulporganisatie steunt daar, steun je Hamas, maar het rode kruis helpt dus elk slachtoffer in dat gebied.
quote:
Het aanhoudende geweld treft inmiddels de gehele bevolking: ook aan Israëlische zijde is het lokale Rode Kruis actief om levensreddende hulp te bieden en gewonden te verzorgen.
Al hoor je van weinig slachtoffers in Israël omdat de gigantisch vele raketten vanuit Gaza hun doel niet bereiken, en er gewoon niet over bericht gaat worden.Oordelen dus niet zoals jullie met onderbuik, en helpen dus onafhankelijk. Respect voor die mensen, en goed dat veel users die hier posten niet bij het rode kruis zitten.

Heel wat anders dan die arts in België die op afkomst een patiënt liever zag creperen.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 03-08-2014 12:34:45 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_143012383
En elk bericht wat niet aan het rode kruis gerelateerd is, kan in dat andere topic. Om het verschil in topics te zien hoef je niet zo slim te zijn
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_143012733
En als het kabinet 100 miljoen euro aan Israel doneert vindt TS het zeker wel helemaal prima en moedigt hij het aan :')

Wat is een schamele 750.000 nou.
Je kent het rode kruis echt niet als je denkt dat het direct gedoneerd wordt aan hamas.
NEE!
pi_143020049
Alsof ze al niet genoeg geld erin gestoken hebben.

zondag 3 augustus 2014 @ 20:55:33 #156
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_143028165
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:31 schreef Liberegal het volgende:

[ afbeelding ]
Is er ook zo'n grafiekje afgezet tegen het aantal slachtoffers?
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_143037686
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 12:48 schreef HexHunter het volgende:
En als het kabinet 100 miljoen euro aan Israel doneert vindt TS het zeker wel helemaal prima en moedigt hij het aan :')

Wat is een schamele 750.000 nou.
Je kent het rode kruis echt niet als je denkt dat het direct gedoneerd wordt aan hamas.
Je kent Gaza niet als je denkt dat daarvan niets terecht komt bij Hamas leden dan wel mensen die Hamas in hun hart steunen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_143039320
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:00 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

http://www.nd.nl/artikele(...)r-rode-kruis-in-gaza

Het is vrijwel zeker dat een deel van dat geld wordt ingepikt door de terroristenorganisatie Hamas die er vervolgens wapens en materiaal mee kopen waarmee ze raketten maken.

Daarnaast, miljoenen overmaken aan Palestina, maar zelf in het land leven mensen van de voedselbank. Waarom helpt de regering onze eigen burgers niet? Wanneer gaat dat nou eens gebeuren? Blijkbaar geeft de Nederlandse regering meer om Arabieren(die uiteindelijk het Westen kapot willen) dan om haar eigen Nederlandse burgers.

Jammer, hoor.
Ik snap je probleem niet.
Het geld wordt overgemaakt aan het Rode Kruis, een erkend neutrale club die niet aan wapens maar aan medische hulp doet. Die medische en humanitaire hulp in Gaza is hard nodig, want hoe je het ook wendt of keert, of je het er nou mee eens bent of niet, Gaza wordt wel grondig vernield en de burgers worden verwond en gedood.
Ook zijn de Gazanen niet uit op het kapot maken van het westen, zelfs de militante Gazanen niet. Israel, verder kijken ze niet.

En de vergelijking met de voedselbank vind ik ook vreemd. Wij, voedselbank, kledingbank of welke bank dan ook, hoeven niet bang te zijn voor raketten of bommen of drones.
Ik vind dat je zeurt en zeikt!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143039374
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:31 schreef Liberegal het volgende:

[ afbeelding ]
Ja, het is dus eens schande dat Israel de bezette gebieden niet eindelijk eens los laat. Want Israel veroorzaakt de schade die wij allemaal mogen repareren.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143039689
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 00:13 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Je kent Gaza niet als je denkt dat daarvan niets terecht komt bij Hamas leden dan wel mensen die Hamas in hun hart steunen.
Hoe zie je dat voor je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')