Film maakt als het goed gaat, inderdaad niet zoveel uit. Bij mijn meeste dates haalden we het einde van de film niet eens, gebeurde dit wel dan wist ik eigenlijk wel genoeg haha.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zo, kogel is door de kerk, ik mag aan de bak en lekker koken. Heb al een idee wat ik wil gaan maken en dat past in haar straatje..
![]()
.
Weet alleen nog niet van welke film ze houdt e.d. Maar als het goed is dan is de film alleen bijzaak![]()
Tip: zoek een film uit die jij altijd al heb willen kijken, of een ongelooflijkse kutfilm. Youtube eens Sharknado ofzo. Zij gaat zich na 15 minuten vervelen, aan jou zitten, film uit, voila.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zo, kogel is door de kerk, ik mag aan de bak en lekker koken. Heb al een idee wat ik wil gaan maken en dat past in haar straatje..
![]()
.
Weet alleen nog niet van welke film ze houdt e.d. Maar als het goed is dan is de film alleen bijzaak![]()
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Basic Instinct DE film bij uitstek is hiervoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Tip: zoek een film uit die jij altijd al heb willen kijken, of een ongelooflijkse kutfilm. Youtube eens Sharknado ofzo. Zij gaat zich na 15 minuten vervelen, aan jou zitten, film uit, voila.
Je weet dat zijn date een Fok!ster is hè en dat ze waarschijnlijk meeleest. Daar gaat de spanning.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Tip: zoek een film uit die jij altijd al heb willen kijken, of een ongelooflijkse kutfilm. Youtube eens Sharknado ofzo. Zij gaat zich na 15 minuten vervelen, aan jou zitten, film uit, voila.
Als hij denkt dat het een fokster is moet hij vooral hier om advies vragen, lol.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Je weet dat zijn date een Fok!ster is hè en dat ze waarschijnlijk meeleest. Daar gaat de spanning.
Oh , jij zult het beter weten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:09 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als hij denkt dat het een fokster is moet hij vooral hier om advies vragen, lol.
Niets zo aantrekkelijk als je leest dat je date op een forum gevraagd heeft hoe hij het aan moet pakken.
Ziet er wel geschikt uit inderdaad, zal hem eens opzetten. See what happensquote:
Niets persoonlijks.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh , jij zult het beter weten.
Bedoelde dat jij wel via een datingsite hebt gedate en daarom het beter kan oordelen wat voor effect het heeft als ze meeleest.quote:
Je zal maar net een seriemoordenaar treffen, inderdaad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:51 schreef MrChocolademelk het volgende:
Bij een eerste date gaat het toch om elkaar leren kennen. Dat is spannend en als het totaal niet klikt, wil je niet gevangen zitten in iemand anders z'n huis. (want het is zijn domijn)
Je leert iemand zeker kennen door het huis. Maar dat kan ook een afknapper zijn. Daarom ben ik een groot voorstander van een neutrale omgeving.
Om maar een voorbeeld te noemen!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zal maar net een seriemoordenaar treffen, inderdaad.
Straks, wil ze niet meer op date met hem door al die reactiesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:51 schreef MrChocolademelk het volgende:
Bij een eerste date gaat het toch om elkaar leren kennen. Dat is spannend en als het totaal niet klikt, wil je niet gevangen zitten in iemand anders z'n huis. (want het is zijn domijn)
Je leert iemand zeker kennen door het huis. Maar dat kan ook een afknapper zijn. Daarom ben ik een groot voorstander van een neutrale omgeving.
Creep? Compliment toch, dat je hem al 6,5 jaar boeit. Hoewel het niets zegt, genoeg verhalen gehoord van lange verliefdheden die dan eindelijk wordt omgezet in een relatie en is de verliefde persoon binnen no time afgeknapt. Of gaat vreemd...quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:44 schreef x.Vira het volgende:
In de periodes als vrijgezelle dame knap ik enorm af op mannen die te wanhopig zijn op een relatie, ook wanneer je duidelijk aangeeft geen relatie te willen en die gevoelens niet hebt.
Ik denk dat wanneer een man je verteld zich helemaal te geven ongeacht dat jij niet wilt van hem dan en te wanhopig is om je te willen en dat ook laat merken en dan na 6,5 jaar nog steeds verliefd op je is.. Tja dat is een beetje creepy.![]()
ja je kan beter iemand hebben die überhaupt geen advies heeft gevraagd waar je na vijf minuten gillend wegrentquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:09 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als hij denkt dat het een fokster is moet hij vooral hier om advies vragen, lol.
Niets zo aantrekkelijk als je leest dat je date op een forum gevraagd heeft hoe hij het aan moet pakken.
wanneer?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
![]()
.
Plan ligt reeds in de prullenbak, ze heeft met iemand gepraat, koken en eten is een drankje buiten de deur gewordenquote:
Uh oh...quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Plan ligt reeds in de prullenbak, ze heeft met iemand gepraat, koken en eten is een drankje buiten de deur geworden. Over een uur of 22
Niks mis mee. Veel plezier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Plan ligt reeds in de prullenbak, ze heeft met iemand gepraat, koken en eten is een drankje buiten de deur geworden. Over een uur of 22
Ah, ik bespeurde een vleugje sarcasme.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Bedoelde dat jij wel via een datingsite hebt gedate en daarom het beter kan oordelen wat voor effect het heeft als ze meeleest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |