Zoals die van SBS?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:54 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Gamen![]()
ik kan alleen tv spelletjes
Heb ik een kansquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
dit, last of us nog een kans geven.
m'keyquote:
hehquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:56 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Heb ik een kans
[..]
m'key
Ja. en dan vooral 's ochtends waar ik een vraag kan stellen en die dames dan het antwoord raden met kaarten ofzo.quote:
fapfapfap.gif toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:58 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Wcpot wanneer wij over merel praten
misschien heeft fmt wel gelijk, dat we meer onz zijn dan onzquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:57 schreef Studiotje het volgende:
Dit topic gaat ook echt van onderwerp op onderwerp
[ afbeelding ]
Zomertijd. Na de zomer komt alles goed.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien heeft fmt wel gelijk, dat we meer onz zijn dan onz
Je moet eigenlijk gewoon zeggen dat het hoeren zijn. Das grappig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:57 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ja. en dan vooral 's ochtends waar ik een vraag kan stellen en die dames dan het antwoord raden met kaarten ofzo.
FMT is zuurquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien heeft fmt wel gelijk, dat we meer onz zijn dan onz
Dat hoop jijquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zomertijd. Na de zomer komt alles goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |