Operation Protective Edgequote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
Ten eerste zeg IK dat niet... ten tweede heb je nog niet geluisterd he... ga eens LEZEN..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:34 schreef Karrs het volgende:
[..]
Geef eerst eens antwoord. Hij plaatst een filmpje en een plaatje die een kant van de zaak belichten. Waarom zeg je dan dat hij is doorgeslagen?
Kan je niet met elkaar vergelijken.. als we dat hadden gedaan had je je eigen graf gegraven en hem zelf dichtgegooidquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wij kiezen er nu toch ook niet voor om militair in te grijpen in Oekraine? Als we zo zouden reageren als Israel waren daar drie dagen na de crash van het vliegtuig al bombardementen geweest.
De manier waarop Israel reageert werkt ook niet bepaald in hun voordeel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan je niet met elkaar vergelijken.. als we dat hadden gedaan had je je eigen graf gegraven en hem zelf dichtgegooid
Jawel hoor, ze krijgen nog steeds volop steun van het westen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De manier waarop Israel reageert werkt ook niet bepaald in hun voordeel.
Ja natuurlijk, het is het goedmakertje van het westen na wo2.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze krijgen nog steeds volop steun van het westen.
En terecht natuurlijk.
Welnee, de VS moet ook gewoon niets hebben van de Palestijnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, het is het goedmakertje van het westen na wo2.
Denk dat het wel mee zal vallen.. iedere keer als Israel en de Palestijnen elkaar in de haren vliegen moet ik denken aan het gezegde: zij dronken een glas, deden een plas, en alles bleef als het was.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
1600?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:57 schreef DR010 het volgende:
Wanner was t voor t laatst dat Hamas, 1600+ onschuldige Israëliërs binnen een maand heeft vermoord???
Israel heeft zich juist teruggetrokken uit de Gaza sinds 2005. Dus waar heb je het over?quote:of moeten ze maar helemaal niets gaan doen ?? Als ze stoppen met terugvechten dan tikt Israel langzaam en onopgemerkt wel door tot dat heel Gaza van Israel is...
Gezien en nu? Wat wil je zeggen?quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Denk dat het wel mee zal vallen.. iedere keer als Israel en de Palestijnen elkaar in de haren vliegen moet ik denken aan het gezegde: zij dronken een glas, deden een plas, en alles bleef als het was.
Juist, ze schieten er allemaal niks mee op.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Denk dat het wel mee zal vallen.. iedere keer als Israel en de Palestijnen elkaar in de haren vliegen moet ik denken aan het gezegde: zij dronken een glas, deden een plas, en alles bleef als het was.
Alleen in jouw ogen niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Juist, ze schieten er allemaal niks mee op.
De VS moet niets hebben van een kalifaat, Israël de kolonistenstaat in Jeruzalem komt gewoon goed uit, eerst voor VK, nu voor de VS.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:45 schreef theunderdog het volgende:
Welnee, de VS moet ook gewoon niets hebben van de Palestijnen.
Jij met je kalifaat..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De VS moet niets hebben van een kalifaat, Israël de kolonistenstaat in Jeruzalem komt gewoon goed uit, eerst voor VK, nu voor de VS.
De Amerikanen herinneren namelijk heel goed de periode toen ze verplicht jizya moesten betalen aan de moslims als ze niet wilden dat hun schepen aangevallen zouden worden door de moslims in Noord-Afrika.
Wel iets anders interessants wat er staat:quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:11 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Jouw video = een mythe
http://en.wikipedia.org/w(...)stinian_celebrations
Met een kalifaat bedoel ik een grote verenigde islamitische staat.. de VS duldt gewoon geen concurrentie voor hun positie als wereldmacht, een kalifaat is een dreiging, net zoals China en Rusland een dreiging vormen. Israël is niets meer dan de bitch van de VS, Israël wordt gebruikt door de VS.quote:
Nee, ze steunen elkaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:50 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Met een kalifaat bedoel ik een grote verenigde islamitische staat.. de VS duldt gewoon geen concurrentie voor hun positie als wereldmacht, een kalifaat is een dreiging, net zoals China en Rusland een dreiging vormen. Israël is niets meer dan de bitch van de VS, Israël wordt gebruikt door de VS.
Dat weten ze maar dat is niet te voorkomen. Dat is wat anders dan zelfmoordaanslagen of willekeurig raketten afschieten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bij alle aanvallen op Hamas waarbij onschuldige slachtoffers vallen ?
Of denk je dat zo stupid zijn dat ze dat niet weten ? Dat na elke aanval er word gedacht oops ?
Je kan van alles zeggen, ik kijk naar de feiten. De Westbank (als voorbeeld) is na de 6-daagse oorlog nooit geannexeerd door Israel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:32 schreef oksel12 het volgende:
Zoals ik al eerder tegen je zei, dat land is gewonnen dankzij een oorlog gestart door de Arabieren. Eigen schuld dus.
Dit is een feit. Hier kan je recente voorstel lezen van Israelische minister Bennett om "Westbank te annexeren". Wat aangeeft dat Israel het na de 6-daagse oorlog nooit heeft geannexeerd, anders komt die niet met zo'n voorstle in 2014. Je bent niet goed op de hoogte of formuleert niet goed.quote:Successive Israeli governments have refrained from annexing the West Bank, now home to 2.3 million Palestinians, since capturing the territory in 1967 and encouraging more than 350,000 Jews to live there.
Zodra ze volwassen zijn en blijven in nederzetting zijn ze een legitiem doelwit omdat ze bewust en vol religieuze overtuiging ervoor kiezen op land te wonen wat van lokale bewoners is geconfisqueerd. Daarnaast mogen van de Israelische staat de kolonisten vrij met wapens rondlopen om zichzelf "te verdedigen", terwijl dat voor de ver weg gehouden lokale Palestijnse bevolking niet het geval is.quote:Hoe is 3 onschuldige tieners vermoorden zelfverdediging?
Denk niet dat zo'n kalifaat een echte dreiging vormt.. wanneer westerse belangen in de knel komen dan gooien ze er een paar bommen opquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:50 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Met een kalifaat bedoel ik een grote verenigde islamitische staat.. de VS duldt gewoon geen concurrentie voor hun positie als wereldmacht, een kalifaat is een dreiging, net zoals China en Rusland een dreiging vormen. Israël is niets meer dan de bitch van de VS, Israël wordt gebruikt door de VS.
Washington heeft het voor het zeggen, niet Tel Aviv. Als de VS zegt: jump, dan zegt Israël: how high?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:52 schreef theunderdog het volgende:
Nee, ze steunen elkaar.
Het is diplomatiek, geen straatfitty.
Voorkomen is beter dan genezen, dat is hun motto.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Denk niet dat zo'n kalifaat een echte dreiging vormt.. wanneer westerse belangen in de knel komen dan gooien ze er een paar bommen op
En laat in Washington nu net de Joodse lobby,s erg groot zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:54 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Washington heeft het voor het zeggen, niet Tel Aviv. Als de VS zegt: jump, dan zegt Israël: how high?
Op dit moment is het eerder andersom.. Israel weet dat de VS hen nooit laten vallen en Obama houdt rekening met de volgende verkiezingen.. zonder de joodse lobby kan hij het schudden. Aan de ene kant zegt Obama 'foei' tegen Israel maar aan de andere kant geven ze Israel wapens..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:50 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Zelfs de Joodse lobby zal niet in staat zijn om Obama een derde termijn aan de macht te brengen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Op dit moment is het eerder andersom.. Israel weet dat de VS hen nooit laten vallen en Obama houdt rekening met de volgende verkiezingen.. zonder de joodse lobby kan hij het schudden. Aan de ene kant zegt Obama 'foei' tegen Israel maar aan de andere kant geven ze Israel wapens..
Je zegt nu eigenlijk zelf dat Israël moraal superieur is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:33 schreef Charismatisch het volgende:
Als de Palestijnen over geavanceerde wapens zouden beschikken dan hadden ze Israël allang met gifgas bestookt, net als hun held Saddam in Halabja.
[ afbeelding ]
Niet echt, ze willen maar al te graag een kernbom op Gaza gooien, maar het is veels te dichtbij, fallout is a bitch.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:59 schreef oksel12 het volgende:
Je zegt nu eigenlijk zelf dat Israël moraal superieur is.
Een "kalifaat" is geen realistische bedreiging vandaag de dag omdat door extreem sektarisme ervan het zichzelf opblaast en slechts een klein sektarisch groepje er de dienst uitmaakt. Men maakt niet-Moslims "af", Moslims met seculiere politieke overtuiging, Moslims met foute soenni-overtuiging, Moslims met niet-soenni overtuiging, Moslims met foute salafistische overtuiging etc etc...onwerkbaar dus om stabiele en sterk rijk op te bouwen in 2014.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:54 schreef Charismatisch het volgende:
Voorkomen is beter dan genezen, dat is hun motto.
Jij weet echt helemaal niks he?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:59 schreef theunderdog het volgende:
Ik begrijp serieus niet waarom zoveel mensen de Palestijnen zo zielig vinden.
Israël is een internationaal volkenrechtelijk erkende staat die door de arabische landen werd aangevallen in 1948, in 1967 en in 1973. De arabieren/Palestijnen moeten daar nu de gevolgen van dragen.
Dankzij dit gekloot helpen Putin, Assad, ISIS en Hamas straks een hardcore republikein in het zadel.. En dan huilen als er weer een stuk Midden Oosten in vlammen op gaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:59 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Zelfs de Joodse lobby zal niet in staat zijn om Obama een derde termijn aan de macht te brengen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij weet echt helemaal niks he?
1948 was een aanval op het landjepik
1967 begon israel
1973 ging het om egypte die hun gebied terug wouden
Huilen mag, net als de Amerikanen die gingen janken op 9/11.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:05 schreef Nintex het volgende:
Dankzij dit gekloot helpen Putin, Assad, ISIS en Hamas straks een hardcore republikein in het zadel.. En dan huilen als er weer een stuk Midden Oosten in vlammen op gaat.
Echte mannen huilen niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:05 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Huilen mag, net als de Amerikanen die gingen janken op 9/11.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Natuurlijk, Israel zat weer zogenaamd fout.
De mensen in het M-Oosten en zeker de Palestijnen zijn wel wat gewend, meer dan de Israeliers in 2014. Het feit dat veel Palestijnen na jarenlange ellende, bezetting en kolonisatie nog steeds niet bereid zijn verzet op te geven zegt al genoeg over wat men incasseren kan. Huilen ja, opgeven nee. Zeer onwaarschijnlijk zolang de huidige status-quo van bezetting niet doorbroken gaat worden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:05 schreef Nintex het volgende:
Dankzij dit gekloot helpen Putin, Assad, ISIS en Hamas straks een hardcore republikein in het zadel.. En dan huilen als er weer een stuk Midden Oosten in vlammen op gaat.
Of je het nou geannexeerd noemt of niet, het feit is dat Israël in handen kreeg na de 6 daagse oorlog die door de Arabieren is begonnen. Dat mag je best 'bezet' noemen als je dat wil maar dat doet niks af aan mijn punt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:52 schreef Aloulou het volgende:
Dit is een feit. Hier kan je recente voorstel lezen van Israelische minister Bennett om "Westbank te annexeren". Wat aangeeft dat Israel het na de 6-daagse oorlog nooit heeft geannexeerd, anders komt die niet met zo'n voorstle in 2014. Je bent niet goed op de hoogte of formuleert niet goed.
Het is een absurde vergelijking, Nederland begon de oorlog niet. Buiten dat de situatie heel anders is.quote:Het is logisch als lokale verzetsgroepen hen omleggen en moreel gezien niet minder verwerpelijk dan Nederlandse verzet wat Duitsers in NL aanviel ten tijde van de bezetting.
Ziek.quote:Zodra ze volwassen zijn en blijven in nederzetting zijn ze een legitiem doelwit
Vrijwel alle niet-Arabische landen zien het vermoorden van die onschuldige mensen gewoon als iets moreel verwerpelijk, net als mensenrechtenorganisaties enzovoort.quote:De Westbankkolonisten zijn dus bezetters (ook internationaal aangehoude grenzen) en je kan gewoon stellen dat moreel gezien het niet verwerpelijk is dat die worden bevochten.
Ik heb het niet over een kernbom maar over gifgas, dat had Israël makkelijk kunnen doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:01 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Niet echt, ze willen maar al te graag een kernbom op Gaza gooien, maar het is veels te dichtbij, fallout is a bitch.
Obama gaat zich er niet mee bemoeien..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Dit begint wel overdreven uit de hand te lopen. VS for the rescue!
Die zal zich er uiteindelijk wel mee bemoeien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Obama gaat zich er niet mee bemoeien..
Nee, ja indirect.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:16 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Die zal zich er uiteindelijk wel mee bemoeien.
Toch heb ik altijd het idee dat Obama niet blij is met deze gang van zaken. Alsof hij het wel wil oplossen, maar niet mag omdat de Israëlische lobby in de VS dan natuurlijk dwars gaat liggen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:15 schreef beantherio het volgende:
Interessant artikel van The Washington Post: How Israel helped create Hamas
Niet geheel verrassende conclusie trouwens: het was me al decennia lang duidelijk dat Israël er op uit was om alle gematigde krachten binnen Palestina eruit te werken en de extremisten aan de macht te helpen. Israël heeft niets aan vrede: dan krijgen ze geen geld meer uit de VS.
Oh ja, jij was dat niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:37 schreef DR010 het volgende:
[..]
Ten eerste zeg IK dat niet... ten tweede heb je nog niet geluisterd he... ga eens LEZEN..
twitter:IDFSpokesperson twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 12:10:30Additional targets from last night include multiple Hamas command & training facilities found concealed within 5 different Gazan Mosques. reageer retweet
twitter:IDFSpokesperson twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 11:19:27In the past 24 hours, we struck over 200 terror targets in Gaza, including a weapons development center located in the Islamic University. reageer retweet
twitter:IDFSpokesperson twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 10:14:28"Greetings to the Palestinian people who sacrifice women, children, elderly, mosques, houses & so on"- Hamas official http://t.co/JWHFOI6O7w reageer retweet
Ook direct. VS heeft al lang niet meer mee gedaan aan een oorlog en je weet hoe VS van oorlog houdt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ja indirect.
Muntunie geven aan israel enzo.
Obama kan het niet oplossen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:17 schreef tapirrr het volgende:
[..]
Toch heb ik altijd het idee dat Obama niet blij is met deze gang van zaken. Alsof hij het wel wil oplossen, maar niet mag omdat de Israëlische lobby in de VS dan natuurlijk dwars gaat liggen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ook direct. VS heeft al lang niet meer mee gedaan aan een oorlog en je weet hoe VS van oorlog houdt.
Het Amerikaanse politieke systeem is erg afhankelijk van door Joodse Amerikanen betaalde campagnegelden en uiteraard is iedere vorm van kritiek op Israël bij voorbaat antisemitisme.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:17 schreef tapirrr het volgende:
[..]
Toch heb ik altijd het idee dat Obama niet blij is met deze gang van zaken. Alsof hij het wel wil oplossen, maar niet mag omdat de Israëlische lobby in de VS dan natuurlijk dwars gaat liggen.
Ik heb gister even zijn speech gekeken, maar dit interesseert Obama werkelijk niets. Hij zag er gister behoorlijk verveeld uit, leunde een beetje op het tafeltje waar hij altijd zijn speeches achter geeft.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:17 schreef tapirrr het volgende:
[..]
Dat wordt elke keer gezegd, maar kijk eens rond.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je zal em in de hel zien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:21 schreef theunderdog het volgende:
Deze held had ik liever gezien dan Netanyahu, in alle eerlijkheid.
[ afbeelding ]
Wel nee, in de peilingen gaat er een republikein die erg gematigd is qua buitenland politiek aan kop. Oa tegen geld, training en wapens aan de Syrische rebellen, tegen de Irakoorlog en tegen drone aanvallen. Maar wel voor het stopzetten van de geldstroom naar de Palestijnse regering vanwege de deelname van Hamas.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:05 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dankzij dit gekloot helpen Putin, Assad, ISIS en Hamas straks een hardcore republikein in het zadel..
MUNTUNIE! MUNTUNIE! MUNTUNIE! MUNTUNIE! MUNTUNIE! MUNTUNIE! MUNTUNIE! MUNTUNIE! MUNTUNIE! MUNTUNIE!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ja indirect.
Muntunie geven aan israel enzo.
oh nee, daar heb je er weer zo eentje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:23 schreef antimurtads het volgende:
Het vervloekte volk krijgt hun straf nog wel... geduld.
Ja, maar doen ze het niet omdat ze zogenaamd "moreel superieur" zijn (gisteren kwam er nog een artikel voorbij in Times of Israel "Is genocide permissible?"), of omdat Israël geen zin heeft in sancties en nog meer nare gevolgen, etc.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:14 schreef oksel12 het volgende:
Ik heb het niet over een kernbom maar over gifgas, dat had Israël makkelijk kunnen doen.
De dood van de drie Israëlische jongens was toch de oorzaak? Hamas werd zonder bewijs beschuldigd, honderden Hamas-leden werden opgepakt etc, negen Palestijnse burgers werden gedood, een Palestijnse jongen werd levend verbrand?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:46 schreef oksel12 het volgende:
Maar deze operatie is het gevolg van de raketten van Hamas
We wachten wel heeeeeel lang. Ik ben de tel al kwijt...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:23 schreef antimurtads het volgende:
Je kent de geschiedenis niet? hoe vaak zijn ze verjaagd. etc//quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:24 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
We wachten wel heeeeeel lang. Ik ben de tel al kwijt...
Toen deed de PLO nog aan terrorisme.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:15 schreef beantherio het volgende:
Interessant artikel van The Washington Post: How Israel helped create Hamas
Niet geheel verrassende conclusie trouwens: het was me al decennia lang duidelijk dat Israël er op uit was om alle gematigde krachten binnen Palestina eruit te werken en de extremisten aan de macht te helpen. Israël heeft niets aan vrede: dan krijgen ze geen geld meer uit de VS.
Broeder je verspilt je tijd aan zion scum..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:24 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ja, maar doen ze het niet omdat ze zogenaamd "moreel superieur" zijn (gisteren kwam er nog een artikel voorbij in Times of Israel "Is genocide permissible?"), of omdat Israël geen zin heeft in sancties en nog meer nare gevolgen, etc.
[..]
De dood van de drie Israëlische jongens was toch de oorzaak? Hamas werd zonder bewijs beschuldigd, honderden Hamas-leden werden opgepakt etc, negen Palestijnse burgers werden gedood, een Palestijnse jongen werd levend verbrand?
En terug gekomen...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:24 schreef antimurtads het volgende:
[..]
Je kent de geschiedenis niet? hoe vaak zijn ze verjaagd. etc//
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:23 schreef antimurtads het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owja en dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nieuw hier! play it fair!![]()
Laat me raden, ook een supporter van de internationale kansenjongeren van ISISquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:25 schreef antimurtads het volgende:
[..]
Broeder je verspilt je tijd aan zion scum..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:23 schreef antimurtads het volgende:
Het vervloekte volk krijgt hun straf nog wel... geduld.![]()
![]()
Heb een goede oplossing.
Geef de zionisten een gebied bij hun duivelse vrienden in the usa, genoeg plek..
Joden die eeuwen samen hebben geleefd met de Arabs , .. geen problemen mee.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef antimurtads het volgende:
Heb een goede oplossing.
Geef de zionisten een gebied bij hun duivelse vrienden in the usa, genoeg plek..
Joden die eeuwen samen hebben geleefd met de Arabs , zijn geen problemen mee.
Door die duivelse vrienden kan jij die onzin op je computer typen.![]()
Je hoeft niet pro-Hamas dan wel ISIS te zijn om in te zien dat Israël hier de grootste wandaden begaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef Nintex het volgende:
[..]
Laat me raden, ook een supporter van de internationale kansenjongeren van ISIS![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:24 schreef antimurtads het volgende:
[..]
Je kent de geschiedenis niet? hoe vaak zijn ze verjaagd. etc//![]()
![]()
Israël is dus veel slimmer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:24 schreef Charismatisch het volgende:
Ja, maar doen ze het niet omdat ze zogenaamd "moreel superieur" zijn (gisteren kwam er nog een artikel voorbij in Times of Israel "Is genocide permissible?"), of omdat Israël geen zin heeft in sancties en nog meer nare gevolgen, etc.Nee, dat was het niet. Israël heeft altijd gezegd dat de raketten de oorzaak zijn.quote:De dood van de drie Israëlische jongens was toch de oorzaak? Hamas werd zonder bewijs beschuldigd, honderden Hamas-leden werden opgepakt etc, negen Palestijnse burgers werden gedood, een Palestijnse jongen werd levend verbrand?
Of Hamas nu wel of niet schuldig is aan die doden, Hamas leden oppakken is terecht.![]()
Het Zion scum hier geniet van de doden Moslims kinderen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:29 schreef tapirrr het volgende:
[..]
Je hoeft niet pro-Hamas dan wel ISIS te zijn om in te zien dat Israël hier de grootste wandaden begaat.![]()
Lekker leven in angst hahaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uhu, en kijk hoe ze terug gekomen zijn.
Land kado gekregen van de Engelsen .
Laf vervloekt volk.![]()
Naja, ik verkies een mooie auto of een lekker wijf altijd nog boven een dood moslim kindje hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:30 schreef antimurtads het volgende:
[..]
Het Zion scum hier geniet van de doden Moslims kinderen.![]()
Leven in angst....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:31 schreef antimurtads het volgende:
[..]
Lekker leven in angst haha
Laf vervloekt volk.![]()
Enne, volgens mij vind je het een vervloekt volk he?![]()
Waarom verhuis je niet naar die staat van ISIS?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef antimurtads het volgende:
Heb een goede oplossing.
Joden die eeuwen samen hebben geleefd met de Arabs , .. geen problemen mee.![]()
Vervloekt volkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Naja, ik verkies een mooie auto of een lekker wijf altijd nog boven een dood moslim kindje hoor.![]()
Misschien kun je ipv je emoties hier te botvieren misschien wat toevoegen aan de discussie ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:31 schreef antimurtads het volgende:
[..]
Laf vervloekt volk.Ik ben nieuw hier! play it fair!![]()
Jij hebt je hele bestaan kado gekregen van de Nederlandse staatquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:31 schreef antimurtads het volgende:
[..]
Laf vervloekt volk.![]()
![]()
Waarom zou ik ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:31 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Waarom verhuis je niet naar die staat van ISIS?![]()
Die raketten hebben werkelijk niks uitgericht tegen Israël. Er is voor het grondoffensief begon 1 Israëliër gestorven in tegenstelling tot bijna 200 Palestijnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:30 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Israël is dus veel slimmer.
[..]
Nee, dat was het niet. Israël heeft altijd gezegd dat de raketten de oorzaak zijn.
Of Hamas nu wel of niet schuldig is aan die doden, Hamas leden oppakken is terecht.![]()
Mooi filmpje , weer wat geleerdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:09 schreef theunderdog het volgende:
Dit is overigens ook echt een aanrader:Ik ben inmiddels overleden![]()
Van Allah swtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:32 schreef Nintex het volgende:
[..]
Jij hebt je hele bestaan kado gekregen van de Nederlandse staat![]()
Weer geprogrammeerd bedoel je hahaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:33 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Mooi filmpje , weer wat geleerd![]()
Misschien kun je dan hier weggaan zodat er weer een inhoudelijke discussie kan plaatsvinden ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:33 schreef antimurtads het volgende:
[..]
Discussiëren met zion scum? hahahaha
Jullie mogen 1 voor 1 kapot vallen , ga me tijd niet besteden aan onmensen.
Misschien kun je naar Amsterdam gaan om te demonstreren bijvoorbeeld, dat is van 14:00 tot 18:00Ik ben nieuw hier! play it fair!![]()
Laat dat even weg, kinderen zijn gewoon kinderen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:30 schreef antimurtads het volgende:
[..]
Het Zion scum hier geniet van de doden Moslims kinderen.
De verantwoordelijken moeten worden gearresteerd en de doodstraf krijgen, liefst live op tv.. beetje net zoals saddam.
Dat is de enige gerechtigheid, anders is het volk A moord volk B uit of andersom. En daar zit niemand op te wachten.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Haha grappig hoe hoog de emotie op blijft lopenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:34 schreef antimurtads het volgende:
[..]
Die is er nooit geweest.
Ga je jodenstreken op iemand anders toepassen zionscum![]()
En nog wel speciaal aangemeld op fok.nl voor deze gelegenheid
Ik ben nieuw hier! play it fair!![]()
Als het christelijke kinderen waren zouden de zion aanhangers hier anders piepen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Laat dat even weg, kinderen zijn gewoon kinderen.
De verantwoordelijken moeten worden gearresteerd en de doodstraf krijgen, liefst live op tv.. beetje net zoals saddam.
Dat is de enige gerechtigheid, anders is het volk A moord volk B uit of andersom. En daar zit niemand op te wachten.
Hun haat voor Moslims/Islam zit diep .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |