Wat zit je nou te zeiken? Moet JoL zich elke dag komen melden omdat we haar een paar euro hebben toegeschoven of zo? Of is het leuk om een beetje stemming te maken?quote:
Deze manquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ze heeft het vast druk zat, al is het alleen maar omdat ze al zei dat ze zoveel mogelijk ging werken, om een buffertje op te bouwen. En sowieso; een nieuw leven opbouwen kost nogal wat tijd en energie. Kortom; dan heb je wel iets beter te doen dan op FOK! zitten en flauwe grappen over tetten aanhoren van kutusers en DM's beantwoorden van andere kutusers die je hopen te palen omdat ze een paar euro hebben geschoven.
Ja maar toch jammer dat we geen TETTEN hebben mogen zien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ze heeft het vast druk zat, al is het alleen maar omdat ze al zei dat ze zoveel mogelijk ging werken, om een buffertje op te bouwen. En sowieso; een nieuw leven opbouwen kost nogal wat tijd en energie. Kortom; dan heb je wel iets beter te doen dan op FOK! zitten en flauwe grappen over tetten aanhoren van kutusers en DM's beantwoorden van andere kutusers die je hopen te palen omdat ze een paar euro hebben geschoven.
We willen natuurlijk wel wat terug zien, we betalen niet zomaar. We willen op z'n minst dat ze op regelmatige basis gaat webcammen op myfreecams. Dit lijkt ons, en ik spreek als voorzitter van de donateurs aan JoyofLife, niet meer dan vanzelfsprekend.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:09 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat zit je nou te zeiken? Moet JoL zich elke dag komen melden omdat we haar een paar euro hebben toegeschoven of zo? Of is het leuk om een beetje stemming te maken?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:01 schreef JoyOfLife het volgende:
Nu nog aan het stechelen over die tieten?
Ik update jullie een dezer dagen wel weer, ga naar bed ben echt kei kapot..........
Zolang er maar geen 'Ja en toen bleef hij contact zoeken en zei hij dat hij echt was veranderd en in therapie zat enzo en dus geef ik hem nu nog een laatste kans' update komt vind ik alles goedquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:40 schreef Goejedag het volgende:
Mooie kick ze is waarschijnlijk op vakantie. Visbait.jpg
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:16 schreef nooitniet het volgende:
joy...dat is pas een echte opperbaas op opperbaas, dat ze hier terugkomt om jullie gejank je lezen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:16 schreef nooitniet het volgende:
joy...dat is pas een echte opperbaas op opperbaas, dat ze hier terugkomt om jullie gejank je lezen.
Met liefde en plezier hoor want de fok crew hiero heeft me pas echt op weg geholpen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:16 schreef nooitniet het volgende:
Goed om te horenquote:Op donderdag 18 september 2014 21:44 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met liefde en plezier hoor want de fok crew hiero heeft me pas echt op weg geholpen.
Het is gelukt! Een eigen huisje ben lekker aan het verven geslagen met potten van de karwei 30% korting kosten maar 16 eur per 2,5 liter.. Veel action spullen en het is mij gelukt een sfeervolle slaapkamer te creeeren iets wat voor mij heel belangrijk is. Hij probeert geen contact te zoeken en dat vind ik heerlijk. Eindelijk ben ik helemaal mijzelf en vrij. Ik ben weer volle bak aan het sporten en hard aan het werk aan mijzelf.
Nu?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:56 schreef JoyOfLife het volgende:
Ja het leeft zeker ;-)
Ik heb ook een tuintje, niet heel groot maar barbeque waardig voor een man of tien.. Moet je dan niet te veel gaan lopen want dan zit het weer volMaargoed, gooi es wat in de groep? Het regent hier als een gek en ik wil echt wel nog een dagje met mooi weer meepakken daarvoor!
Je slaapkamer is toch al heel sfeervol?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Breng jij een bouwlamp mee als sfeerlicht?
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je slaapkamer is toch al heel sfeervol?
Je kunt doen en laten wat je wil maar daar ga jij niet bbq-en hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je slaapkamer is toch al heel sfeervol?
Tof! Als je een kilometer of dertig verderop nog een keer wil komen shoppen, dan laat het maar weten. Ik heb net mijn huis uitgepuind en nog een aantal spullen (groot en klein) die op de nominatie staan voor rommelmarkt.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:44 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
[..]
[..]
Met liefde en plezier hoor want de fok crew hiero heeft me pas echt op weg geholpen.
Het is gelukt! Een eigen huisje ben lekker aan het verven geslagen met potten van de karwei 30% korting kosten maar 16 eur per 2,5 liter.. Veel action spullen en het is mij gelukt een sfeervolle slaapkamer te creeeren iets wat voor mij heel belangrijk is. Hij probeert geen contact te zoeken en dat vind ik heerlijk. Eindelijk ben ik helemaal mijzelf en vrij. Ik ben weer volle bak aan het sporten en hard aan het werk aan mijzelf.
Smooth!quote:Op donderdag 18 september 2014 22:32 schreef Goejedag het volgende:
Btw mocht je nog kleren nodig hebben, plemp je maten ergens neer, we hebben regelmatig een grote schoonmaak qua kleding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |