abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144673558
Ja het leeft zeker ;-)
Ik heb ook een tuintje, niet heel groot maar barbeque waardig voor een man of tien.. Moet je dan niet te veel gaan lopen want dan zit het weer vol :P Maargoed, gooi es wat in de groep? Het regent hier als een gek en ik wil echt wel nog een dagje met mooi weer meepakken daarvoor!
pi_144673573
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:47 schreef Scorpie het volgende:
HET LEEFT
Ik ben jou echt niet vergeten hoor prins Tietje.. :)
pi_144673794
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:56 schreef JoyOfLife het volgende:
Ja het leeft zeker ;-)
Ik heb ook een tuintje, niet heel groot maar barbeque waardig voor een man of tien.. Moet je dan niet te veel gaan lopen want dan zit het weer vol :P Maargoed, gooi es wat in de groep? Het regent hier als een gek en ik wil echt wel nog een dagje met mooi weer meepakken daarvoor!
Nu?
pi_144674066
quote:
6s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nu?
Breng jij een bouwlamp mee als sfeerlicht? :P
pi_144674259
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Breng jij een bouwlamp mee als sfeerlicht? :P
Je slaapkamer is toch al heel sfeervol?
pi_144674452
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:44 schreef JoyOfLife het volgende:

Het is gelukt!
_O_
pi_144674473
quote:
9s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

:') _O-
pi_144674987
quote:
9s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je kunt doen en laten wat je wil maar daar ga jij niet bbq-en hoor :P
Daar hangen dure ambi pur geurdingen die 3way.. 1+1 gratis ahaha tis goed straks stinkt me kamer naar de speklappen!
pi_144675023
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:44 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

[..]

[..]

Met liefde en plezier hoor want de fok crew hiero heeft me pas echt op weg geholpen.

Het is gelukt! Een eigen huisje ben lekker aan het verven geslagen met potten van de karwei 30% korting kosten maar 16 eur per 2,5 liter.. Veel action spullen en het is mij gelukt een sfeervolle slaapkamer te creeeren iets wat voor mij heel belangrijk is. Hij probeert geen contact te zoeken en dat vind ik heerlijk. Eindelijk ben ik helemaal mijzelf en vrij. Ik ben weer volle bak aan het sporten en hard aan het werk aan mijzelf.
Tof! Als je een kilometer of dertig verderop nog een keer wil komen shoppen, dan laat het maar weten. Ik heb net mijn huis uitgepuind en nog een aantal spullen (groot en klein) die op de nominatie staan voor rommelmarkt. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_144675125
Btw mocht je nog kleren nodig hebben, plemp je maten ergens neer, we hebben regelmatig een grote schoonmaak qua kleding.
pi_144675183
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:32 schreef Goejedag het volgende:
Btw mocht je nog kleren nodig hebben, plemp je maten ergens neer, we hebben regelmatig een grote schoonmaak qua kleding.
Smooth!
pi_144675216
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Tof! Als je een kilometer of dertig verderop nog een keer wil komen shoppen, dan laat het maar weten. Ik heb net mijn huis uitgepuind en nog een aantal spullen (groot en klein) die op de nominatie staan voor rommelmarkt. ^O^
Ik ga eens kijken wat er wat vervoer betreft te regelen valt! Ik moet toch een keer vervoer regelen, heb nu 2 kapotte bankstellen van een vriendin binnen staan als "het-is-maar-zodat-ik-kan-zitten" maar nog op marktplaats aan het speuren naar iets moois.
pi_144675273
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:34 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Ik ga eens kijken wat er wat vervoer betreft te regelen valt! Ik moet toch een keer vervoer regelen, heb nu 2 kapotte bankstellen van een vriendin binnen staan als "het-is-maar-zodat-ik-kan-zitten" maar nog op marktplaats aan het speuren naar iets moois.
Vrees vooral niet een topic te openen in FHF hoor, daar is het voor :Y
pi_144675412
- edit - Dit is niet nodig.

[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2014 22:41:53 ]
pi_144675438
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Vrees vooral niet een topic te openen in FHF hoor, daar is het voor :Y
Lief! ik zal het onthouden. Heb inmiddels weer veel contact met mama en een oude vriendin. Beide in het bezit van een auto dus wie weet.. Nu kan ik echt een EIGEN plekje maken. Ik maak zoveel mogelijk uren zodat ik mijn huisje ook echt naar MIJN stijl in kan richten. .Voorheen had meneer altijd commentaar of het kon niet wegens geld.. Nu ben ik schulden vrij en heb ik dus het recht te sparen voor een mooi huisje. Hoeft niet duur maar wel fatsoenlijk.. Wij hadden in dat oude huis nog nooit geverfd dus die muren waren gewoon wit.. Kan ook heel mooi zijn maar ik houd van warme kleuren die rust uitstralen.. Kortom: echt een klus voor mij! Verf ook alles helemaal alleen in mijn eentje.. Lekker!!!
pi_144675479
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:32 schreef Goejedag het volgende:
Hahaha ik heb momenteel weer mt 42. Beetje teveel stress, snoep en te weinig sporten afgelopen tijd maar kom weer regelmatig bij de sportschool dus lang zal dat niet duren.
pi_144675874
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:34 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Mijn oude bankstel heb ik via FHF al aan een ander baasje geholpen en aan mijn huidige bank ben ik best gehecht. :P Ik heb vooral kleinere spullen: prullebak, vloerkleed, schilderijen, serviesgoed, frutsels voor in huis (maar dat moet maar net je smaak zijn) enzovoorts. Beetje voor je beeldvorming, zou zonde zijn als je de reis alleen voor een kop koffie onderneemt. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_144676549
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:56 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Ik ben jou echt niet vergeten hoor prins Tietje.. :)
Ja? Krijg ik ze dan eindelijk te zien? :9~
pi_144676598
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:39 schreef JoyOfLife het volgende:

[..]

Hahaha ik heb momenteel weer mt 42.
Dit?

:9~ nomnomnomnom
pi_144676714
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mijn oude bankstel heb ik via FHF al aan een ander baasje geholpen en aan mijn huidige bank ben ik best gehecht. :P Ik heb vooral kleinere spullen: prullebak, vloerkleed, schilderijen, serviesgoed, frutsels voor in huis (maar dat moet maar net je smaak zijn) enzovoorts. Beetje voor je beeldvorming, zou zonde zijn als je de reis alleen voor een kop koffie onderneemt. :)
Nou mijn vriendinnetje vind dat vast niet erg die heeft net een nieuwe auto en daar zijn we al een paar keer mee wezen toeren. Maar alles is welkom dat is een ding wat zeker is
pi_144676783
quote:
7s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:02 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
:9~ nomnomnomnom
Te puntige knieën :{w
pi_144677233
quote:
99s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:06 schreef CrashO het volgende:

[..]

Te puntige knieën :{w
Welnee, mooie rondingen :9~
pi_144679577
Mooi dat het goed gaat, JoyOfLife. :)
Voel je vrij om om verdere hulp te vragen indien dat nodig is, zoals Loveless hierboven al heeft aangegeven. FHF is een hartstikke lief forum en is bedoeld voor mensen die het zwaar hebben of gewoon even een extra zetje nodig hebben, dus schroom niet en open gerust een nieuw topic of vraag het hier in dit topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')