Dat is wel heel erg lang geleden, toen zwerfde ik hier wel rond onder andere username, maar ik weet bij god niet meer wat die was!quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat het 'knusse' betreft was het in 2003 al aan de minderende hand hoor en het loopt omgekeerd evenredig met de grootte van FOK! Hoe groter/anoniemer FOK! wordt hoe minder ruimte voor openhartige persoonlijke 'zweefteverij' men heeft zonder gekscherende anonieme medefok!ers over hun heen te krijgen.
Waar het vroeger een R&P achtig subforum was (qua intimiteit) werkt het nu misschien beter als een NWS achtig forum.
Als je nagaat dat vanaf nr. 5 het eigenlijk allemaal sporadische posters zijn ...quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:20 schreef HPLC het volgende:
Als ik met 3 posts nog zelfs ruim in de top 500 sta, dan gaat hier iets goed mis
Die stamgasten van weleer hebben te veel last van oud-zeer en zien TRU liever "mislukken", zodat ze "Ik zei het toch" kunnen roepen.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:45 schreef theguyver het volgende:
Ben echt zwaar teleurgesteld in de vele users die gereageerd hebben in deze topic reeks!
Er is maar een enkeling geweest die buiten het topic gereageerd hebben terwijl ze zoveel ideeen hadden, We zijn nu bijna 3 maand verder, erg jammer dit hoor, TRU is meer dan alleen dit topic, en zag ondertussen wel een paar hele boeiende topics voorbij komen!
Dat lijkt wel een goeie analyse.. Alleen 'ik zei het toch' gaat nu uiteraard niet meer werken.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:39 schreef R0N1N het volgende:
Die stamgasten van weleer hebben te veel last van oud-zeer en zien TRU liever "mislukken", zodat ze "Ik zei het toch" kunnen roepen.
of te wel aanstellerietus!quote:Op donderdag 18 september 2014 15:39 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Als je nagaat dat vanaf nr. 5 het eigenlijk allemaal sporadische posters zijn ...
& 00110101 vanuit het "niets" naar plek 9 springt ...
Moge het duidelijk zijn dat TRU een gebrek heeft aan "stamgasten".
[..]
Die stamgasten van weleer hebben te veel last van oud-zeer en zien TRU liever "mislukken", zodat ze "Ik zei het toch" kunnen roepen.
Oud zeer? Was hier zo'n gedoe vroeger dan?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:39 schreef R0N1N het volgende:
Er was altijd wel wat te doen ja. De vrijdagmiddagrel was b.v. een vast gegeven.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:38 schreef HPLC het volgende:
Oud zeer? Was hier zo'n gedoe vroeger dan?
En de vrijdagmiddagherriequote:Op donderdag 18 september 2014 17:05 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Er was altijd wel wat te doen ja. De vrijdagmiddagrel was b.v. een vast gegeven.
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ronin en ik hebben het lang volgehouden hoor.
Was wel heel tof hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:09 schreef theguyver het volgende:
[..]ja zat niet zoveel op de SC op TRU
nou, mislukken...quote:Op donderdag 18 september 2014 15:39 schreef R0N1N het volgende:
Ja, die smoes gebruiken er meer.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:14 schreef jajablahblah het volgende:
nou, mislukken...
Meer een "been there done that", zelfbescherming.
Ja, dat nodigt ontzettend uit. Goh, nou heb ik toch zin om van TRU een succes te maken!quote:Op donderdag 18 september 2014 19:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja, die smoes gebruiken er meer.
edit:
Bij gebrek aan zelfbeheersing.
Er is en er zal altijd kritiek zijn op het boven natuurlijke, Het is ook geen licht onderwerp, er zijn altijd Users die niks serieus nemen, en Trollen maar die heb je overal!quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:53 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Ja, dat nodigt ontzettend uit. Goh, nou heb ik toch zin om van TRU een succes te maken!
Ik ben hier zo ontzettend afgezeken dat het me eerlijk gezegd worst zal zijn. Wmb laten ze TRU afzinken.
Wil je nou eerlijke antwoorden of niet?
Precies.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:36 schreef theguyver het volgende:
Er is en er zal altijd kritiek zijn op het boven natuurlijke, Het is ook geen licht onderwerp, er zijn altijd Users die niks serieus nemen, en Trollen maar die heb je overal!
Het ligt een beetje aan je zelf hoe er mee om te gaan!
De meeste azijn pissers zijn net als de oude garde verdwenen!
Opnieuw een poging doen kan altijd het is altijd maar even afwachten hoe mensen op een topic reageren, het bijltje vroegtijdig neergooien is gewoon jammer.
Ja hey, met lieve woordjes bak je zoete broodjes, maar heel je geen wonden, noch zet je mensen aan het denken over hun eigen "inbreng" en "omgang met".quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:53 schreef jajablahblah het volgende:
Ja, dat nodigt ontzettend uit. Goh, nou heb ik toch zin om van TRU een succes te maken!
Ik ben hier zo ontzettend afgezeken dat het me eerlijk gezegd worst zal zijn. Wmb laten ze TRU afzinken.
BTW de meesten zijn al weer weg toen E_O van vakantie weer kwamquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:46 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Precies.
Daarbij had (heeft) het meerendeel van die "oude garde" niet de zelfbeheersing om ergens NIET op in te gaan. Zoals Mediaconsument & Summers het gewoon niet konden laten om op elke scheet van _Led_ te reageren. Met bewoordingen die ze de ander continue verwijten. (Het was (is) vrij normaal om de afzeiker af te zeiken, schijnbaar, alleen delf je dan altijd het onderspit met TRU onderwerpen)
[..]
Ja hey, met lieve woordjes bak je zoete broodjes, maar heel je geen wonden, noch zet je mensen aan het denken over hun eigen "inbreng" en "omgang met".
Ik geef daarvoor liever een schop onder de kont
Wat niet wil zeggen dat ik geen begrip heb voor je standpunt hoor, en eerlijk gezegd zal het mij worst wezen dat oud users niet meer durven/willen posten in TRU, maar dat is nou net niet de insteek van dit topic
Bij welke gelegenheid ben je zo ontzettend afgezeken, dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:53 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Schijnbaar genoeg om een nieuwe username aan te maken. Deze is pas een jaar oud. Met reakties in 2 topics uit TRU. (incl. dit topic)quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Bij welke gelegenheid ben je zo ontzettend afgezeken, dan?
M'n gevoel zegt dat die lijn weer naar beneden gaat (is) ...quote:Op maandag 1 september 2014 17:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als er mensen zijn die bronnen weten te vinden met TRU gerelateerd nieuws, post ze hier, asjeblieft.
Of als mensen zich geroepen voelen topics te openen, heel graag!
TRU is enigszins uit het slop gekomen, zoals hieronder te zien is, maar we zijn er nog lang niet.
[ afbeelding ]
nou nou nouquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:44 schreef R0N1N het volgende:
[..]
M'n gevoel zegt dat die lijn weer naar beneden gaat (is) ...
& in wat ooit het leukste, gezelligste slowchat topic van heel Fok! was, zit ik verdorie praktisch helemaal alleen tegenwoordig. Stelletje slampampers!
Met zo'n instelling wordt het nooit wat hè :pquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:44 schreef R0N1N het volgende:
[..]
& in wat ooit het leukste, gezelligste slowchat topic van heel Fok! was, zit ik verdorie praktisch helemaal alleen tegenwoordig. Stelletje slampampers!
quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:44 schreef R0N1N het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |