Denk niet dat je die achievement kan halen. Er is nooit Horde in Tol Barad en het is al helemaal nooit Horde controlled op Frostmane.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Oh woah, Tol Barad is Horde controlledDat zie ik voor het eerst in een jaar of zo. Kan iemand me helpen met de achievement Tower Plower? Dat kan je alleen doen als je aanvalt en niet verdedigt. Of misschien moet iemand anders die achievement ook nog hebben. (Frostmane, Alliance dus
)
Ik zat blijkbaar cross realm toen ik zag dat Tol Barad horde controlled was, want eenmaal daar was het 'gewoon' nog van onsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:59 schreef TwyLight het volgende:
Denk niet dat je die achievement kan halen. Er is nooit Horde in Tol Barad en het is al helemaal nooit Horde controlled op Frostmane.
En Tol Barad is per server, je kan dus niet cross realm naar een server gaan die wel een hoop Horde heeft.
Op Frostane queue'd er nooit geen Horde voor Tol Barad.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zat blijkbaar cross realm toen ik zag dat Tol Barad horde controlled was, want eenmaal daar was het 'gewoon' nog van ons![]()
Het had gekund, ergens 's nachts, dat een groep hordies besloten had het terug te winnen. Maar nah. Die imbalance van horde-alliance op servers is echt vreselijk. Ik heb 1 lvl 90 undead op Frostmane en de laatste keer dat ik die inlogde in de inn van shrine of the two moons werd ik direct dood gemaakt. Leuk spelen voor horde.
Je kunt nog altijd een faction-change en realm transfer doenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:42 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik kan dus nooit de achievement meer halenEn daar hangen twee achievements aan vast, ook die overkoepelende.
Ja, toen heb ik het ook geprobeerd, maar je moet echt de 'killing blow' op de toren hebben en diehad ik steeds niet. Stonden meestal zo'n 3 siege engines per toren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:47 schreef TwyLight het volgende:
Je hebt er een hele expansion de tijd voor gehad
Da's een beetje te duur voor maar 1 (eh, 2) achievements. Ik hoop dat Blizzard in de toekomst Tol Barad & Wintergrasp anders gaan doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:12 schreef Abby79 het volgende:
Je kunt nog altijd een faction-change en realm transfer doen.
Verkoop gewoon wat pets ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:09 schreef TwyLight het volgende:
Isa jij kent vast wel iemand met een alt op Ravencrest. Ik heb daar gold nodig
Heb de gratis 90 boost gebruikt op een character daar maar je krijgt er maar 150g bij, ik kan nu dus geen enchants, gems en reforge kopen
Gold krijgt diegene terug op Frostmane. Hoeft niet zoveel te zijn, 5k moet genoeg zijn
Oh ja, dat kan natuurlijk ook! Koop pets op Frostmane, verkoop ze op Ravencrest.quote:
Of gewoon gaan bedelen en random mensen lastig vallen voor goldquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan natuurlijk ook! Koop pets op Frostmane, verkoop ze op Ravencrest.
Ergens december zal het zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Nog minder dan 3 uurtjes tot de release date!
Ik verwacht redelijk snel na Blizzcon.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:54 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Ergens december zal het zijn.
Veel raiders van top guilds gaan ook naar Blizzcon en die zullen het niet tof vinden dat ze dan niet kunnen raiden. Dus: na Blizzcon is mijn gok. Lvl 100 heb je wel in een paar dagen spelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:59 schreef Omega het volgende:
Het zal of half oktober of half december zijn. Dat ze nu de aankondiging doen, zou half oktober kunnen betekenen (14 oktober), meeste aankondigingen waren 2 maanden voor de release.
Maar dan moet wel iedereen in 5-6 weken naar 100 levellen, want Blizzard zal zoveel gamers mogelijk bij hun verjaardag willen laten meedoen.
Ik ben benieuwd naar de reactie als ze aankondigen dat het pas over 4 maanden is. Blizzcon zal een riot worden
Tijdens het event? Denk het niet, dan zou MC level verhoogd moeten worden tijdens het event. Eindigt op 2 december geloof ik.quote:
Welk event?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Omega het volgende:
Tijdens het event? Denk het niet, dan zou MC level verhoogd moeten worden tijdens het event. Eindigt op 2 december geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |