Nou, daar was ik nou net nieuwsgierig naar, want die heb ik 2x gedaan voor de Legendary Cloak en dat was hetquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:45 schreef TwyLight het volgende:
Ugh, Khan. Daar zitten ook de achievements bij van de nieuwe MoP battlegrounds.
MoP battlegrounds
Met de kerst is er meestal een sale, kan je jezelf misschien 7 hele euros besparenquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gaat snel, gisteren begonnen op level 80 nu al level 85. Nu moet ik wel ergens een pandaria key kopen. Terwijl ik nu totaal geen behoefte heb in raiden op 90 aangezien er binnenkort weer een expansion uitkomt. Zonde van het geld, maar ik zou hoe dan ook pandaria moeten kopen wil ik wod gaan doen.
Het gaat niet eens om het geld maar het gevoel dat je voor een product betaalt waar je misschien maar 30% van gebruikt hebt gemaaktquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met de kerst is er meestal een sale, kan je jezelf misschien 7 hele euros besparen
Dan stop je nu met wowquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het gaat niet eens om het geld maar het gevoel dat je voor een product betaalt waar je misschien maar 30% van gebruikt hebt gemaakt.
Je kan vaak al zien aan de gear van je team en van de tegenstanders of je gaat winnen of verliezen... Als we outgeared worden ga ik alleen maar easy targets afslachten. Roguequote:Op maandag 11 augustus 2014 15:57 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, al 8 bg's gedaan en allemaal verloren. Lekker
Ik heal en dat gaat wel lekker, maar op de één of andere manier werkt het samenwerken niet heel goed. Veel battles waren tegen russen. Ook voor het eerst dat ik dat zag. (eh, sinds MoP geen bg's meer gedaan)quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Je kan vaak al zien aan de gear van je team en van de tegenstanders of je gaat winnen of verliezen... Als we outgeared worden ga ik alleen maar easy targets afslachten. Rogue
Oh, ben jij er zo een. Zo'n rogue die alleen maar mensen aanvallen die al half dood zijn en slechte gear hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je kan vaak al zien aan de gear van je team en van de tegenstanders of je gaat winnen of verliezen... Als we outgeared worden ga ik alleen maar easy targets afslachten. Rogue
Russen zijn vaak wel lastig. Ik heb altijd het idee dat zij veel beter samenwerken. Als ik met 3-5 vrienden speel veeg je ze zo van het veld maar bij een random groepje win je bijna nooit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heal en dat gaat wel lekker, maar op de één of andere manier werkt het samenwerken niet heel goed. Veel battles waren tegen russen. Ook voor het eerst dat ik dat zag. (eh, sinds MoP geen bg's meer gedaan)
Haha, daar level je een rogue voor toch? Als arms warrior (tauren) was ik altijd de lul en als disc priest kiezen ze je ook vaak als target. Speel pas 2 maanden rogue ofzo maar ik kan er wel om lachen. Als ik het idee heb dat we nog kunnen winnen dan ga ik daarvoor. Maar als ik als enige geared speler in een groep zit waar niemand meer dan 500k hp heeft dan ga ik het niet eens proberen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oh, ben jij er zo een. Zo'n rogue die alleen maar mensen aanvallen die al half dood zijn en slechte gear hebbenen als je dan faalt snel cloaked en vanished en wegrent
Het viel mij de laatste weken ook op; Veel games tegen russen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:34 schreef Isabeau het volgende:
heal en dat gaat wel lekker, maar op de één of andere manier werkt het samenwerken niet heel goed. Veel battles waren tegen russen. Ook voor het eerst dat ik dat zag. (eh, sinds MoP geen bg's meer gedaan)
Dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:13 schreef Ratsnest89 het volgende:
Sinds wanneer kan je gekickt worden in een dungeon wanneer je als laatst overlevende de boss bent aan het killen? Wat een kutspel is dit geworden zeg.
Eh nee, zover ik weet niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:30 schreef MarkyB het volgende:
Als je gekickt wordt krijg je geen deserter (toch?)
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:13 schreef Ratsnest89 het volgende:
Sinds wanneer kan je gekickt worden in een dungeon wanneer je als laatst overlevende de boss bent aan het killen? Wat een kutspel is dit geworden zeg.
Sommige mensen zijn aso, kinderachtig en arrogantquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:13 schreef Ratsnest89 het volgende:
Nee, alleen als je zelf weggaat tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:30 schreef MarkyB het volgende:
Als je gekickt wordt krijg je geen deserter (toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |