Zeker een klassieker én goedquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Niet gelezen want sowieso onterecht. 8 Mile is een klassieker
Rap is een soort van kunstvorm. Alles wat onder het kopje kunst valt is vrij van alle vormen van racistisch aantijgingen. Dus het is niet racistisch.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:03 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Zeker een klassieker én goed, maar gisteren viel mij pas op hoeveel racistische teksten erin voor komt, die vooral gericht zijn om blanken slecht te portretteren.
Is jaloezie man.. Paar tientallen jaren geleden stonden de grootouders van die negert nog katoen te plukken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:03 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Zeker een klassieker én goed, maar gisteren viel mij pas op hoeveel racistische teksten erin voor komt, die vooral gericht zijn om blanken slecht te portretteren.
Het is kunst, maar dat betekend niet dat ik het niet racistisch kan vinden. Anders zou ik net zo goed een Surinamer een apenkostuum aan laten trekken, vasttapen op een groot wit canvas, dit plaatsen in Amsterdam Bijlmer om vervolgens een middag lang rotte bananen tegen hem en het doek te gooien en dan subsidie van de gemeente krijgenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Rap is een soort van kunstvorm. Alles wat onder het kopje kunst valt is vrij van alle vormen van racistisch aantijgingen. Dus het is niet racistisch.
Pest mij maar met mijn reaguurdersleeftijdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:11 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Geregistreerd op dinsdag 10 juni 2014 @ 18:00
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:12 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Pest mij maar met mijn reaguurdersleeftijd
Je zou rapper moeten worden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:11 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Het is kunst, maar dat betekend niet dat ik het niet racistisch kan vinden. Anders zou ik net zo goed een Surinamer een apenkostuum aan laten trekken, vasttapen op een groot wit canvas, dit plaatsen in Amsterdam Bijlmer om vervolgens een middag lang rotte bananen tegen hem en het doek te gooien en dan subsidie van de gemeente krijgen
quote:
Boks ouwe.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:48 schreef luckass het volgende:
[..]
Doc. Al weer een tijdje niet gehoord, bedankt broeder.
Waar kan ik hem inhuren? Hoewel ik opkomst een beter nummer vindt.quote:
en zo'n chick aan je zijdequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:56 schreef roodborst het volgende:
[..]
Nee man. Ik mocht willen dat ik zulke skills had.
Nou... ze vinden hem tof.quote:
Stukje persoonlijke voorkeurquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
Sean kingston en the opposites in dat rijtje van legendes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |