Niet te hard fietsen Domien! Anders verlies je je donshaartjes!quote:
Is het weer zo ver?quote:
Ja, waarom? Timur en Rámon stonden wel gewoon in de programmering.quote:
Timur neemt de knut en sandra show over en zal ook wel even vrij willen? Het is net mensenwerk!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, waarom? Timur en Rámon stonden wel gewoon in de programmering.
hee wolfjen!quote:
quote:
hee popjen. Sharknado2 was superslechtquote:
Ja, maar daarom is het ook zo leuk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hee popjen. Sharknado2 was superslecht![]()
hellyeah!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, maar daarom is het ook zo leuk.
Zing het eens?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hellyeah!
en ik heb verdorie al een dag een liejde in mijn hoofd en ik weet niet welk. net gegoogled naar het liedje waarvan ik dacht dat t em was, maar dat was em niet
nja, dat is dus het probleem...het is meer een deuntje, en daarna 2x let it go oid. het deed mij denken aan Velvet revolver of Life of Agony ten tijde van Broken Valley. nuja, ooit kom ik er vast wel op of ben ik het vergetenquote:
Zingen zingen!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hellyeah!
en ik heb verdorie al een dag een liejde in mijn hoofd en ik weet niet welk. net gegoogled naar het liedje waarvan ik dacht dat t em was, maar dat was em niet
geen microfoonquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zingen zingen!
http://vocaroo.com
Koptelefoon inpluggen op microfoon ingang en dan heel hard zingen!quote:
soundhound kan er iig ook niks meequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Koptelefoon inpluggen op microfoon ingang en dan heel hard zingen!
Dat werkt ook![]()
Shazam?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
soundhound kan er iig ook niks mee
nuja, ik ben gaar. ga maar eens een filmpje aanslingeren denk ik. heb Grudge MAtch gehuurd met Stallone en DeNiro.
die deed ook al of zijn neus bloedde.....joh, zelfs als ik een nummer voor mijn gevoel goed zing kan zo'n ding er niks meequote:
typ wat je weet eens in in Google, soms geeft dat wel eens resultaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die deed ook al of zijn neus bloedde.....joh, zelfs als ik een nummer voor mijn gevoel goed zing kan zo'n ding er niks mee
nee, kom ik ook nergen. kom bijna altijd bij Let it go uit Frozen uitquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
typ wat je weet eens in in Google, soms geeft dat wel eens resultaat.
Is dokter pop geen optie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hellyeah!
ik ben al jaren geleden overgestapt op de lokale torrent/usenetboerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hee wolfjen!
ik ben een beetje depressief. mijn Videoland gaat sluiten. nu kan ik overstappen naar Filmclub 2 deuren verderop maar dat voelt toch een beetje als verraad
Dit jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:15 schreef wolfrolf het volgende:
ik ben al jaren geleden overgestapt op de lokale torrent/usenetboer
Let go van Kriss Berry?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, kom ik ook nergen. kom bijna altijd bij Let it go uit Frozen uit![]()
Je leeftquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, kom ik ook nergen. kom bijna altijd bij Let it go uit Frozen uit![]()
films die op blu-ray of DVD uit zijn in NL heb ik sneller binnen dan jij. m'n record staat op 7minuten. en met dat 10tje per maand sus ik m'n geweten als ik wel eens een film download. mocht de filmclub waar ik naar overstap stoppen ga ik weer net zo hard downloaden hoor. en dat doe ik nu ook nog wel, maar veel minder. en de drang om meteen het nieuwste van het nieuwste te zien heb ik niet. ik kan rustig weken wachten op bij American Hustle. en je vindt in de horrorsectie veel rommel die ik anders nooit had ontdektquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik ben al jaren geleden overgestapt op de lokale torrent/usenetboer
Daarnet cap am 2 en amazing spiderman 2 in full hd met dts binnengelurkt in een half uur tijd
Ftw ftw
Weet jij nog een leuke recente actiefilm?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
dr. pop zou een optie zijn
die van Kriss Berry is het zeker niet. het is echt iets rock-achtigs en ik vermoed ergens uit de zeroes, en waarschijnlijk eerste helft van de zeroes
ach, ik kom er toch nooit achter tot ik het nummer bij toeval hoor of ineens een ingeving heb
[..]
films die op blu-ray of DVD uit zijn in NL heb ik sneller binnen dan jij. m'n record staat op 7minuten. en met dat 10tje per maand sus ik m'n geweten als ik wel eens een film download. mocht de filmclub waar ik naar overstap stoppen ga ik weer net zo hard downloaden hoor. en dat doe ik nu ook nog wel, maar veel minder. en de drang om meteen het nieuwste van het nieuwste te zien heb ik niet. ik kan rustig weken wachten op bij American Hustle. en je vindt in de horrorsectie veel rommel die ik anders nooit had ontdekt
Mensen die zeuren dat films allemaal zo duur zijn en dat ze geen geld hebben om dat allemaal te kopen, lullen uit hun nek als er een videoland of filmclub in de buurt zit. verder is er ook nog pathé thuis, videolandunlimited online, myprime van upc en netflix. allemaal diensten waar je voor een redelijk bedrag films kunt huren, maar idd, niet altijd het nieuwste van het nieuwste. zo'n grote voorraad als het hele internet hebben alle alternatieven bij elkaar nog niet eens. maar als je veel films kijkt, like me, mag daar voor mijn gevoel best een kleine bijdrage tegenover staan. ik snap downloaders; ik doe/deed het zelf ook maar een videotheek op kruipafstand heeft dat veranderd
Lucy.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet jij nog een leuke recente actiefilm?
Sharknado 2quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet jij nog een leuke recente actiefilm?
Een half pak dubbelfrisquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
CG
hoeveel heb je gedronken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |