Yep.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:01 schreef Baconbus het volgende:
Is er ook een Geschiedenis-gedeelte op fok?
Droog en warm!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Cool![]()
En hoe is het weer daar geweest?
Meer promotiewerk eigenlijk, Maar wel met kinderen.quote:
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Droog en warm!
[..]
Meer promotiewerk eigenlijk, Maar wel met kinderen.
Ik zag 'm niet, dacht misschien weet jij meer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, moet je even kijken.
Yep, hopelijk houden ze het vanavond ook droog. Misschien ga ik nog wel even kijken maar nu ben ik eerst moe.quote:
Powernap tijd?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, hopelijk houden ze het vanavond ook droog. Misschien ga ik nog wel even kijken maar nu ben ik eerst moe.
Heb ook even gekeken maar ik denk niet dat ze het hebben. Kwam laatst wel iets tegen wat je vast leuk vindt, even kijken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zag 'm niet, dacht misschien weet jij meer.
ff geen linkdumps aubquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:16 schreef liesje1979 het volgende:
VBL / FOK!Voetbalmanager 2014-2015?
Het is nog niet online maar hier melden ze vast wanneer het af is.
Ligt eraan hoe de opzet is. Anders wil ik best winnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:16 schreef liesje1979 het volgende:
VBL / FOK!Voetbalmanager 2014-2015?
Het is nog niet online maar hier melden ze vast wanneer het af is.
Geen idee, ik doe nooit mee. Maar dat dacht ik al. Misschien willen Gert en Jian ook meedoen, kunnen jullie tegen elkaar strijden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe de opzet is. Anders wil ik best winnen.
Ja en dan wint Njo zeker weer (bijna)quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe nooit mee. Maar dat dacht ik al. Misschien willen Gert en Jian ook meedoen, kunnen jullie tegen elkaar strijden.
Njos is een heldin.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja en dan wint Njo zeker weer (bijna)
wat is de bedoeling?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe nooit mee. Maar dat dacht ik al. Misschien willen Gert en Jian ook meedoen, kunnen jullie tegen elkaar strijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |