Ja, ik zie alleen Rutger nog niet iemand zijn hoofd eraf snijden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Beetje voor opschudding zorgen. Lijkt PowNews wel.
Hebben ze dat gedaan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik zie alleen Rutger nog niet iemand zijn hoofd eraf snijden.
Aha, die mensen. nee die mogen van mij wel onder hun zandstenen blijven liggen waar ze al 2156 jaar niet onder vandaan waren gekomen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Beetje hoofden afhakken en zo, je kent het wel
Je bedoelt dus in z'n algemeenheid. Dacht iets recents.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:41 schreef Jian het volgende:
[..]
In de naam van en onder die vlag, jazeker!
doet dat ertoe?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bedoelt dus in z'n algemeenheid. Dacht iets recents.
Aan de ene kant niet, aan de andere kant wel.quote:
De "Isis-vlag" is een vlag die gehanteerd wordt door, officieel als terroristisch bestempelde, organisaties zoals ISIS, dus hoort ie niet te worden toegestaan. En dan heb ik het maar niet eens over de rayat-al-sawda die dan wel is toegestaan schijnbaar, maar wat ook gewoon een oorlogsvlag is natuurlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Aan de ene kant niet, aan de andere kant wel.
Niet, omdat tijd vrij relatief is en de ernst van bepaalde daden niet minder erg wordt na verloop van tijd.
Wel, omdat ik dacht dat jij iets heel recent bedoelde en als je lang genoeg zoekt en/of de juiste geschiedenisboeken leest vindt je altijd wel wat om een bepaalde groep in diskrediet te brengen.
Officieel bestempeld als terroristisch door wie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:52 schreef Jian het volgende:
[..]
De "Isis-vlag" is een vlag die gehanteerd wordt door, officieel als terroristisch bestempelde, organisaties zoals ISIS, dus hoort ie niet te worden toegestaan. En dan heb ik het nog niet eens over de rayat-al-sawda die dan wel is toegestaan schijnbaar, maar wat ook gewoon een oorlogsvlag is natuurlijk
O.a. door Nederland.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Officieel bestempeld als terroristisch door wie?
Ja,maar andere kleuren, de Rayat-al-sawda is een Jihad-vlag.quote:Die Rayat-al-sawda is idd van hetzelfde laken een pak.
Alleen als die verboden wordt kunnen ze ook de vlag van Saoedi-Arabië pakken, zelfde tekst.
Oh als Nederland het zegt, dan zal het wel kloppen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:59 schreef Jian het volgende:
[..]
O.a. door Nederland.
[..]
Ja,maar andere kleuren, de Rayat-al-sawda is een Jihad-vlag.
Ze willen hier toch in Nederland demonstreren?! Als ze in Syrië voor het paleis van Assad willen gaan staan met die vlaggen moeten ze dat lekker zelf weten, daar weten de scherpschutters van Assad dan wel weer raad mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh als Nederland het zegt, dan zal het wel kloppen.![]()
Ik zeg ook niet dat die vlag niet verboden mag worden. Denk alleen niet dat je er veel mee opschiet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze willen hier toch in Nederland demonstreren?! Als ze in Syrië voor het paleis van Assad willen gaan staan met die vlaggen moeten ze dat lekker zelf weten, daar weten de scherpschutters van Assad dan wel weer raad mee.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, gewoon abominabele posts geplaatst en na waarschuwingen van de mods er gewoon mee doorgegaan, tsja .... dan lig je eraf natuurlijk, 2 weken valt nog mee.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:17 schreef hugecooll het volgende:
Sowieso mag ze allang blij zijn dat ze nu pas een ban kreeg, als je ziet hoe zij post(te)
Stouterts allemaal. Beetje een belg plagen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit is zo'n beetje Choco's huis. Natuurlijk checkt ze haar DM. Vanochtend nog gedmt met haar. Ze baalt stevig.
Aah daar is Ze dan!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stouterts allemaal. Beetje een belg plagen.![]()
Ah, dat weet ik niet, je moet dat soort fanaten gewoon zo weinig mogelijk een platform geven. Je geeft de Aryan Brotherhood ook geen toestemming om met vlaggen met hakenkruisen op de Dam te gaan staan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat die vlag niet verboden mag worden. Denk alleen niet dat je er veel mee opschiet.
Oh, shit, je hebt helemaal geen ban, nou dan was het gewoon een mooie droom ....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die nu is veranderd in een nachtmerrie...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, shit, je hebt helemaal geen ban, nou dan was het gewoon een mooie droom ....
En wat je vandaag zoal beleefd?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga nergens heen hoor.
Dat ben ik met je eens, als je een bepaalde groep wil afremmen dan kan het zeker helpen om ze te beperken in hun acties.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, dat weet ik niet, je moet dat soort fanaten gewoon zo weinig mogelijk een platform geven. Je geeft de Aryan Brotherhood ook geen toestemming om met vlaggen met hakenkruisen op de Dam te gaan staan.
Eeeh , geslapen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:11 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
En wat je vandaag zoal beleefd?
Heb de voormiddagshift gedaan in men moeder haar cafe.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eeeh , geslapen.
Ging er pas laat/vroeg in vanmorgen.
En Jij?
Een cafe, gezellig. Maar in de ochtend zullen er toch niet zoveel klanten zijn?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:14 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Heb de voormiddagshift gedaan in men moeder haar cafe.
Jawel want het is vlak over een kerk en er was een begrafenis.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een cafe, gezellig. Maar in de ochtend zullen er toch niet zoveel klanten zijn?
ik zou wel eens weten hoe jij vervroegd ontband bent ..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik doe het met Gertje....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
ik zou wel eens weten hoe jij vervroegd ontband bent ..![]()
Aha! ik had de uitslag van de poll gemist.quote:
Jip, die pol die weet wat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Aha! ik had de uitslag van de poll gemist.fijn dat we het eindelijk weten.
Wat heeft het volk dan gezegd?quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:29 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Wat heeft het volk dan gezegd?
quote:
Ik volg nog niet?quote:
Ale vertel!?!?quote:
En met wie doe jij het?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:33 schreef Baconbus het volgende:
Hihihi, die doet het met die, hihihi, ja ik doe het met die, hihihihi
Pure afgunst ditquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:33 schreef Baconbus het volgende:
Hihihi, die doet het met die, hihihi, ja ik doe het met die, hihihihi
Waar ga je feesten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:37 schreef sararaats het volgende:
Allez ik ga feesten. Braaf zijn hé.
Tot later
Hopsin ken ik van een filmpje dat ie bij een radioshow was, wilde ze dat ie ging freestylen.quote:
Die gasten laten wel veel zien op die bank/stoel, zullen ze er al een beetje geld mee verdienen met die onzin?quote:
Nastuurlijk niet, hij maakt een nummer per jaar oidquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hopsin ken ik van een filmpje dat ie bij een radioshow was, wilde ze dat ie ging freestylen.
Kon ie niet.
ik gok van wel, maar alles wat ie probeert krijgt hij gratis opgestuurd volgensmij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die gasten laten wel veel zien op die bank/stoel, zullen ze er al een beetje geld mee verdienen met die onzin?
Dat is helemaal grappig en vandaar dat ie zei, geen chips sturen, de zakken ontploffen tijdens het vervoer door het druk verschil. Of zoiets.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik gok van wel, maar alles wat ie probeert krijgt hij gratis opgestuurd volgensmij.
Dat is wel erg weinig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nastuurlijk niet, hij maakt een nummer per jaar oid
is zo. vooral in het vliegtuig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is helemaal grappig en vandaar dat ie zei, geen chips sturen, de zakken ontploffen tijdens het vervoer door het druk verschil. Of zoiets.
Ok.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
is zo. vooral in het vliegtuig.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is helemaal grappig en vandaar dat ie zei, geen chips sturen, de zakken ontploffen tijdens het vervoer door het druk verschil. Of zoiets.
Hmmm dat herken ik precies.quote:
Amai, dat is nogal tegenstrijdig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:16 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Hmmm dat herken ik precies.
Uit welke film of serie komt dat?
Wat ging dat over een slechte filmquote:
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Amai, dat is nogal tegenstrijdig.
Ja kan er niet opkomen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je herkent het precies, maar weet niet van welke film 't is.
Wie heeft een ban?!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, maar niet degene die jij zoek, diegene heeft een ban van 2 weken, wegens het plaatsen van abominabele posts!
Ja hoe kut was die film. Heb constant stukjes overgeslagen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:30 schreef Jian het volgende:
Noah gezien, was ook al k.., echt alleen maar slechte films op het moment
Man, man, ik heb er ongeveer 3 kwartier over gedaan en dat was nog te langquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja hoe kut was die film. Heb constant stukjes overgeslagen.
Die levende stenen waren dan wel weer grappig. Voor een paar minuten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, man, ik heb er ongeveer 3 kwartier over gedaan en dat was nog te lang
Beetje knullig hoor, ze leken een beetje op Ents uit LOTR maar dan van steenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die levende stenen waren dan wel weer grappig. Voor een paar minuten.
Waarom zijn ze eigenlijk gestopt met goede films maken?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Beetje knullig hoor, ze leken een beetje op Ents uit LOTR maar dan van steen
Jackson is terug gegaan naar zn oude nest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waarom zijn ze eigenlijk gestopt met goede films maken?
Welke Jackson?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jackson is terug gegaan naar zn oude nest.
Ze moet nog gebanned worden maar de Forum Admins zijn allen op vakantie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:51 schreef isax het volgende:
[..]
ben je onbanned omdat je een psychobitch er van werd?
rellen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze moet nog gebanned worden maar de Forum Admins zijn allen op vakantie.
Ik heb verschillende methodes toegepast en ik weet niet welke geholpen heeft.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:51 schreef isax het volgende:
[..]
Zal ik hier mijn nieuwe UI van maken?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:51 schreef isax het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal ik hier mijn nieuwe UI van maken?toepasselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |