Schijnbaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:02 schreef Braindead2000 het volgende:
22 keer gestemd. Komen hier zoveel mensen?
Kan je dan toch kopieren en plakken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb ik mooie post gemaakt, gaat topic op slot.
Da hedde wellusquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Broekhove proate ze wel mee unne zachte g mar ondertusse zen ze veul mee aandere dingen oan de gang.
Jij neukt gewoon een mod geile stoeipoes.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die krijgt een rolberoerte als ie terugkomt.
Zoiets?quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:08 schreef isax het volgende:
[..]
Jij neukt gewoon een mod geile stoeipoes.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:10 schreef Parlay het volgende:
[..]
Zoiets?![]()
En ik had niet gestemd, ik stond er niet bij
Helemaal topquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:10 schreef Parlay het volgende:
[..]
Zoiets?![]()
En ik had niet gestemd, ik stond er niet bij
Was wel ballen geweest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Nee joh, hij heeft een vriendin, doe normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isax is gewoon een jaloerse doosquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Helemaal top![]()
En Isax heeft de pol gemaakt dus dan moet je bij haar zijn.
Maar dan moet je me niet laten lachen.quote:
Dat hoort bij de vacaturenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar dan moet je me niet laten lachen.
Ga je nou nog een poging doen en inderdaad de modjes enz. irriteren?
Ze wilde mod worden hè? Gewoon zichzelf omhoog aan het neuken die krolse katquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Pas op hè. Ze heeft connecties met mods.
Echt wel, ik heb me eerst ingelikt bij Liesje en nu probeer ik Gert in te palmen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:37 schreef isax het volgende:
[..]
Ze wilde mod worden hè? Gewoon zichzelf omhoog aan het neuken die krolse kat
Dat je het weet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Pas op hè. Ze heeft connecties met mods.
Ja, naar boven likken en naar beneden trappen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:37 schreef isax het volgende:
[..]
Ze wilde mod worden hè? Gewoon zichzelf omhoog aan het neuken die krolse kat
In de oven en eventueel een beetje olijfolie overheenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ga zo een halve kip eten. Hoe warm je die het beste op zonder dat hij uitdroogt?
Zit ie niet in een magnetron zak, dan is ie snel klaar en ook nog sappig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ga zo een halve kip eten. Hoe warm je die het beste op zonder dat hij uitdroogt? Hij ligt nu nog in de koelkast.
Hoe lang? Hoeveel graden? Hij is al bereid he. Ik ken hem beter eerst op kamertemperatuur laten komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In de oven en eventueel een beetje olijfolie overheen
200 graden als ie op kamer temperatuur is en een kwartiertje. Alhoewel, iets langer maar na een kwartier even kijken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe lang? Hoeveel graden? Hij is al bereidt he. Ik ken hem beter eerst op kamertemperatuur laten komen.
Ja hij zit in een plastic bakje in een magnetron zak. Kan ik hem met plastic bakje in de zak in de magnetron zetten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
200 graden als ie op kamer temperatuur is en een kwartiertje. Alhoewel, iets langer maar na een kwartier even kijken.
En google het anders man anders heb je verbrande kip en geef je mij de schuld.
Plastic bakje eruit en de zak een beetje openlaten en binnen 5 minuten heb je een warme kip, volgens mij staat het ook op de zak.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja hij zit in een plastic bakje in een magnetron zak. Kan ik hem met plastic bakje en de zak in de magnetron zetten?
Ja er staan wat tijden op voor verschillende vleeswaren. Hij geeft 1,5 min voor een kippenbout aan maar ik heb een halve kip.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Plastic bakje eruit en de zak een beetje openlaten en binnen 5 minuten heb je een warme kip, volgens mij staat het ook op de zak.
Denk in gewichten. Halve kip is zwaarder dus die heeft dan langer nodig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja er staan wat tijden op voor verschillende vleeswaren. Hij geeft 1,5 min voor een kippenbout aan maar ik heb een halve kip.
quote:
Welterusten, ik ga eten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk in gewichten. Halve kip is zwaarder dus die heeft dan langer nodig.
Ik ga nu echt. Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
Welterusten, ik ga eten.
Shit gastquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ga zo een halve kip eten. Hoe warm je die het beste op zonder dat hij uitdroogt? Hij ligt nu nog in de koelkast.
Steve Irwin was ook een expert in het overleven in de Jungle. Zie hoe ver dat hem gebracht heeft.quote:
hoi,quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:08 schreef isax het volgende:
[..]
Jij neukt gewoon een mod geile stoeipoes.
Ah dat is spijtig.quote:
Jawel, maar niet degene die jij zoek, diegene heeft een ban van 2 weken, wegens het plaatsen van abominabele posts!quote:
ChocoFan ofwat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, maar niet degene die jij zoek, diegene heeft een ban van 2 weken, wegens het plaatsen van abominabele posts!
Oei dat is minder. Wat heeft ze dan misdaan?quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, maar niet degene die jij zoek, diegene heeft een ban van 2 weken, wegens het plaatsen van abominabele posts!
Zoals ik al zei, gewoon abominabele posts geplaatst en na waarschuwingen van de mods er gewoon mee doorgegaan, tsja .... dan lig je eraf natuurlijk, 2 weken valt nog mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:12 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Oei dat is minder. Wat heeft ze dan misdaan?
Oh dat is spijtig. Met wie moet ik nu chatten op SC?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, gewoon abominabele posts geplaatst en na waarschuwingen van de mods er gewoon mee doorgegaan, tsja .... dan lig je eraf natuurlijk, 2 weken valt nog mee.
Nah je kunt haar wel nog gewoon een DM sturen natuurlijk, beetje medeleven betonen en zo want ze heeft het er schijnbaar nogal zwaar mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:17 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Oh dat is spijtig. Met wie moet ik nu chatten op SC?
En daar stopt het recht van vrije meningsuiting. (ookal ben ik het er mee eens dat ze die vlag zwaaien in Nederland)quote:
Het lijkt allemaal te draaien om angst, denk ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
En daar stopt het recht van vrije meningsuiting. (ookal ben ik het er mee eens dat ze die vlag zwaaien in Nederland)
Kan ze DM nog ontvangen als ze een ban heeft?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Nah je kunt haar wel nog gewoon een DM sturen natuurlijk, beetje medeleven betonen en zo want ze heeft het er schijnbaar nogal zwaar mee.
Ik ben echt niet bang voor een stel holbewoners met hun vlag.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal te draaien om angst, denk ik.
Ja,dat kan!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:24 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Kan ze DM nog ontvangen als ze een ban heeft?
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik ben echt niet bang voor een stel holbewoners met hun vlag.
Maar een petitie maken voor een vlag... dan gaat het wel erg ver.
Mwah, oprotten met die vlag, draait alleen maar om provocatiequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal te draaien om angst, denk ik.
Ah dan zal ik haar een berichtje sturen. Maar betwijfel of ze het zal lezen. Denk niet als je een ban hebt je de site nog bezoekt.quote:
Is dat het doel?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwah, oprotten met die vlag, draait alleen maar om provocatie
Dit is zo'n beetje Choco's huis. Natuurlijk checkt ze haar DM. Vanochtend nog gedmt met haar. Ze baalt stevig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:26 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ah dan zal ik haar een berichtje sturen. Maar betwijfel of ze het zal lezen. Denk niet als je een ban hebt je de site nog bezoekt.
Met zulke mensen praten heeft geen zin, lekker laten uitroepen, ik versta toch geen arabisch, naar huis laten gaan , de papiertjes van de straat vegen, en niemand zal er ooit meer iets over horen.quote:
Ah oke. Ik zal ze wel horen dan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit is zo'n beetje Choco's huis. Natuurlijk checkt ze haar DM. Vanochtend nog gedmt met haar. Ze baalt stevig.
Volgens mij zijn er überhaupt geen mensen die proberen te praten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Met zulke mensen praten heeft geen zin, lekker laten uitroepen, ik versta toch geen arabisch, naar huis laten gaan , de papiertjes van de straat vegen, en niemand zal er ooit meer iets over horen.
Wie zijn hun eigen mensen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:30 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Porovoceren wekt alleen maar haat op tegen hun eigen mensen.
Die met die vlaggen rondopen, met een bepaalde boodschap. En dan hun sekte. Ik heb niet eens een idee waarover het precies gaat.quote:
lol.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die met die vlaggen rondopen, met een bepaalde boodschap. En dan hun sekte. Ik heb niet eens een idee waarover het precies gaat.
Beetje hoofden afhakken en zo, je kent het welquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die met die vlaggen rondopen, met een bepaalde boodschap. En dan hun sekte. Ik heb niet eens een idee waarover het precies gaat.
Ja, ik zie alleen Rutger nog niet iemand zijn hoofd eraf snijden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Beetje voor opschudding zorgen. Lijkt PowNews wel.
Hebben ze dat gedaan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik zie alleen Rutger nog niet iemand zijn hoofd eraf snijden.
Aha, die mensen. nee die mogen van mij wel onder hun zandstenen blijven liggen waar ze al 2156 jaar niet onder vandaan waren gekomen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Beetje hoofden afhakken en zo, je kent het wel
Je bedoelt dus in z'n algemeenheid. Dacht iets recents.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:41 schreef Jian het volgende:
[..]
In de naam van en onder die vlag, jazeker!
doet dat ertoe?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bedoelt dus in z'n algemeenheid. Dacht iets recents.
Aan de ene kant niet, aan de andere kant wel.quote:
De "Isis-vlag" is een vlag die gehanteerd wordt door, officieel als terroristisch bestempelde, organisaties zoals ISIS, dus hoort ie niet te worden toegestaan. En dan heb ik het maar niet eens over de rayat-al-sawda die dan wel is toegestaan schijnbaar, maar wat ook gewoon een oorlogsvlag is natuurlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Aan de ene kant niet, aan de andere kant wel.
Niet, omdat tijd vrij relatief is en de ernst van bepaalde daden niet minder erg wordt na verloop van tijd.
Wel, omdat ik dacht dat jij iets heel recent bedoelde en als je lang genoeg zoekt en/of de juiste geschiedenisboeken leest vindt je altijd wel wat om een bepaalde groep in diskrediet te brengen.
Officieel bestempeld als terroristisch door wie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:52 schreef Jian het volgende:
[..]
De "Isis-vlag" is een vlag die gehanteerd wordt door, officieel als terroristisch bestempelde, organisaties zoals ISIS, dus hoort ie niet te worden toegestaan. En dan heb ik het nog niet eens over de rayat-al-sawda die dan wel is toegestaan schijnbaar, maar wat ook gewoon een oorlogsvlag is natuurlijk
O.a. door Nederland.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Officieel bestempeld als terroristisch door wie?
Ja,maar andere kleuren, de Rayat-al-sawda is een Jihad-vlag.quote:Die Rayat-al-sawda is idd van hetzelfde laken een pak.
Alleen als die verboden wordt kunnen ze ook de vlag van Saoedi-Arabië pakken, zelfde tekst.
Oh als Nederland het zegt, dan zal het wel kloppen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:59 schreef Jian het volgende:
[..]
O.a. door Nederland.
[..]
Ja,maar andere kleuren, de Rayat-al-sawda is een Jihad-vlag.
Ze willen hier toch in Nederland demonstreren?! Als ze in Syrië voor het paleis van Assad willen gaan staan met die vlaggen moeten ze dat lekker zelf weten, daar weten de scherpschutters van Assad dan wel weer raad mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh als Nederland het zegt, dan zal het wel kloppen.![]()
Ik zeg ook niet dat die vlag niet verboden mag worden. Denk alleen niet dat je er veel mee opschiet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze willen hier toch in Nederland demonstreren?! Als ze in Syrië voor het paleis van Assad willen gaan staan met die vlaggen moeten ze dat lekker zelf weten, daar weten de scherpschutters van Assad dan wel weer raad mee.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, gewoon abominabele posts geplaatst en na waarschuwingen van de mods er gewoon mee doorgegaan, tsja .... dan lig je eraf natuurlijk, 2 weken valt nog mee.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:17 schreef hugecooll het volgende:
Sowieso mag ze allang blij zijn dat ze nu pas een ban kreeg, als je ziet hoe zij post(te)
Stouterts allemaal. Beetje een belg plagen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit is zo'n beetje Choco's huis. Natuurlijk checkt ze haar DM. Vanochtend nog gedmt met haar. Ze baalt stevig.
Aah daar is Ze dan!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stouterts allemaal. Beetje een belg plagen.![]()
Ah, dat weet ik niet, je moet dat soort fanaten gewoon zo weinig mogelijk een platform geven. Je geeft de Aryan Brotherhood ook geen toestemming om met vlaggen met hakenkruisen op de Dam te gaan staan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat die vlag niet verboden mag worden. Denk alleen niet dat je er veel mee opschiet.
Oh, shit, je hebt helemaal geen ban, nou dan was het gewoon een mooie droom ....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die nu is veranderd in een nachtmerrie...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, shit, je hebt helemaal geen ban, nou dan was het gewoon een mooie droom ....
En wat je vandaag zoal beleefd?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga nergens heen hoor.
Dat ben ik met je eens, als je een bepaalde groep wil afremmen dan kan het zeker helpen om ze te beperken in hun acties.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, dat weet ik niet, je moet dat soort fanaten gewoon zo weinig mogelijk een platform geven. Je geeft de Aryan Brotherhood ook geen toestemming om met vlaggen met hakenkruisen op de Dam te gaan staan.
Eeeh , geslapen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:11 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
En wat je vandaag zoal beleefd?
Heb de voormiddagshift gedaan in men moeder haar cafe.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eeeh , geslapen.
Ging er pas laat/vroeg in vanmorgen.
En Jij?
Een cafe, gezellig. Maar in de ochtend zullen er toch niet zoveel klanten zijn?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:14 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Heb de voormiddagshift gedaan in men moeder haar cafe.
Jawel want het is vlak over een kerk en er was een begrafenis.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een cafe, gezellig. Maar in de ochtend zullen er toch niet zoveel klanten zijn?
ik zou wel eens weten hoe jij vervroegd ontband bent ..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik doe het met Gertje....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
ik zou wel eens weten hoe jij vervroegd ontband bent ..![]()
Aha! ik had de uitslag van de poll gemist.quote:
Jip, die pol die weet wat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Aha! ik had de uitslag van de poll gemist.fijn dat we het eindelijk weten.
Wat heeft het volk dan gezegd?quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:29 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Wat heeft het volk dan gezegd?
quote:
Ik volg nog niet?quote:
Ale vertel!?!?quote:
En met wie doe jij het?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:33 schreef Baconbus het volgende:
Hihihi, die doet het met die, hihihi, ja ik doe het met die, hihihihi
Pure afgunst ditquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:33 schreef Baconbus het volgende:
Hihihi, die doet het met die, hihihi, ja ik doe het met die, hihihihi
Waar ga je feesten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:37 schreef sararaats het volgende:
Allez ik ga feesten. Braaf zijn hé.
Tot later
Hopsin ken ik van een filmpje dat ie bij een radioshow was, wilde ze dat ie ging freestylen.quote:
Die gasten laten wel veel zien op die bank/stoel, zullen ze er al een beetje geld mee verdienen met die onzin?quote:
Nastuurlijk niet, hij maakt een nummer per jaar oidquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hopsin ken ik van een filmpje dat ie bij een radioshow was, wilde ze dat ie ging freestylen.
Kon ie niet.
ik gok van wel, maar alles wat ie probeert krijgt hij gratis opgestuurd volgensmij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die gasten laten wel veel zien op die bank/stoel, zullen ze er al een beetje geld mee verdienen met die onzin?
Dat is helemaal grappig en vandaar dat ie zei, geen chips sturen, de zakken ontploffen tijdens het vervoer door het druk verschil. Of zoiets.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik gok van wel, maar alles wat ie probeert krijgt hij gratis opgestuurd volgensmij.
Dat is wel erg weinig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nastuurlijk niet, hij maakt een nummer per jaar oid
is zo. vooral in het vliegtuig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is helemaal grappig en vandaar dat ie zei, geen chips sturen, de zakken ontploffen tijdens het vervoer door het druk verschil. Of zoiets.
Ok.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
is zo. vooral in het vliegtuig.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is helemaal grappig en vandaar dat ie zei, geen chips sturen, de zakken ontploffen tijdens het vervoer door het druk verschil. Of zoiets.
Hmmm dat herken ik precies.quote:
Amai, dat is nogal tegenstrijdig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:16 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Hmmm dat herken ik precies.
Uit welke film of serie komt dat?
Wat ging dat over een slechte filmquote:
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Amai, dat is nogal tegenstrijdig.
Ja kan er niet opkomen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je herkent het precies, maar weet niet van welke film 't is.
Wie heeft een ban?!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja hoe kut was die film. Heb constant stukjes overgeslagen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:30 schreef Jian het volgende:
Noah gezien, was ook al k.., echt alleen maar slechte films op het moment
Man, man, ik heb er ongeveer 3 kwartier over gedaan en dat was nog te langquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja hoe kut was die film. Heb constant stukjes overgeslagen.
Die levende stenen waren dan wel weer grappig. Voor een paar minuten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, man, ik heb er ongeveer 3 kwartier over gedaan en dat was nog te lang
Beetje knullig hoor, ze leken een beetje op Ents uit LOTR maar dan van steenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die levende stenen waren dan wel weer grappig. Voor een paar minuten.
Waarom zijn ze eigenlijk gestopt met goede films maken?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Beetje knullig hoor, ze leken een beetje op Ents uit LOTR maar dan van steen
Jackson is terug gegaan naar zn oude nest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waarom zijn ze eigenlijk gestopt met goede films maken?
Welke Jackson?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jackson is terug gegaan naar zn oude nest.
Ze moet nog gebanned worden maar de Forum Admins zijn allen op vakantie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:51 schreef isax het volgende:
[..]
ben je onbanned omdat je een psychobitch er van werd?
rellen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze moet nog gebanned worden maar de Forum Admins zijn allen op vakantie.
Ik heb verschillende methodes toegepast en ik weet niet welke geholpen heeft.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:51 schreef isax het volgende:
[..]
Zal ik hier mijn nieuwe UI van maken?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:51 schreef isax het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal ik hier mijn nieuwe UI van maken?toepasselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:01 schreef Baconbus het volgende:
Is er ook een Geschiedenis-gedeelte op fok?
Droog en warm!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Cool![]()
En hoe is het weer daar geweest?
Meer promotiewerk eigenlijk, Maar wel met kinderen.quote:
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Droog en warm!
[..]
Meer promotiewerk eigenlijk, Maar wel met kinderen.
Ik zag 'm niet, dacht misschien weet jij meer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, moet je even kijken.
Yep, hopelijk houden ze het vanavond ook droog. Misschien ga ik nog wel even kijken maar nu ben ik eerst moe.quote:
Powernap tijd?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, hopelijk houden ze het vanavond ook droog. Misschien ga ik nog wel even kijken maar nu ben ik eerst moe.
Heb ook even gekeken maar ik denk niet dat ze het hebben. Kwam laatst wel iets tegen wat je vast leuk vindt, even kijken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zag 'm niet, dacht misschien weet jij meer.
ff geen linkdumps aubquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:16 schreef liesje1979 het volgende:
VBL / FOK!Voetbalmanager 2014-2015?
Het is nog niet online maar hier melden ze vast wanneer het af is.
Ligt eraan hoe de opzet is. Anders wil ik best winnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:16 schreef liesje1979 het volgende:
VBL / FOK!Voetbalmanager 2014-2015?
Het is nog niet online maar hier melden ze vast wanneer het af is.
Geen idee, ik doe nooit mee. Maar dat dacht ik al. Misschien willen Gert en Jian ook meedoen, kunnen jullie tegen elkaar strijden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe de opzet is. Anders wil ik best winnen.
Ja en dan wint Njo zeker weer (bijna)quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe nooit mee. Maar dat dacht ik al. Misschien willen Gert en Jian ook meedoen, kunnen jullie tegen elkaar strijden.
Njos is een heldin.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja en dan wint Njo zeker weer (bijna)
wat is de bedoeling?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe nooit mee. Maar dat dacht ik al. Misschien willen Gert en Jian ook meedoen, kunnen jullie tegen elkaar strijden.
hoe?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een goed team neerzetten denk ik?
zal ik doen als mijn internet er niet steeds uit vliegtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:55 schreef liesje1979 het volgende:
Anders vraag je het daar even, vinden ze vast leuk.
Isax en Choco gaan vanavond kwantumfysica bespreken, heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:35 schreef virtualtrip het volgende:
En wat valt er hier nog te beleven?
NWS / NASA bezig met warp-drivequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Isax en Choco gaan vanavond kwantumfysica bespreken, heb ik me laten vertellen.
Weet je dat ik nu pas door heb de er glijen in de TT staat ik las maar heel de tijd olijven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik denk dat jij zelfs nog meer van natuurkunde weet dan ik. dus deze laat ik aan jou over.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
'Zelfs ik.'quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:44 schreef isax het volgende:
[..]
ik denk dat jij zelfs nog meer van natuurkunde weet dan ik. dus deze laat ik aan jou over.
Kijk eens wat Kingstown uit z'n hol toverdequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:55 schreef liesje1979 het volgende:
Anders vraag je het daar even, vinden ze vast leuk.
in zulke dingen ben ik goed ook al weet ik er weinig van.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kijk eens wat Kingstown uit z'n hol toverde
VBL / De FOK! Voetbalmanager 2013-2014
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
NWS / NASA bezig met warp-drive
Hij is best vilein, ik keur 'm goedquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:44 schreef isax het volgende:
[..]
ik denk dat jij zelfs nog meer van natuurkunde weet dan ik. dus deze laat ik aan jou over.
quote:
Wat snap je niet aan roze boten en Donna Summer?quote:
Oh, op die fiets bootquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan roze boten en Donna Summer?
Vanochtend kwamen ze al langs, vroeg maar één had een bas aan en gingen de auto alarms afquote:
Vroeger ging ik nog wel eens kijken, maar ik heb het wel gezien, bovendien vind ik het een onzinnige gebeuren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Vanochtend kwamen ze al langs, vroeg maar één had een bas aan en gingen de auto alarms af
Ik ben één keer in de stad gegaan . Maar ik hou niet van drukte. Wel grappig om het van mijn balkon te zien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Vroeger ging ik nog wel eens kijken, maar ik heb het wel gezien, bovendien vind ik het een onzinnige gebeuren.
Ja, zo vanaf het balkon op de eerste rang, bij voorkeur met een wijntje, is het wel relaxed natuurlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben één keer in de stad gegaan . Maar ik hou niet van drukte. Wel grappig om het van mijn balkon te zien. [ afbeelding ] Deze had die kut bas aan
Nou dat was rond 09:00 uur.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, zo vanaf het balkon op de eerste rang, bij voorkeur met een wijntje, is het wel relaxed natuurlijk
dat is wel heel leuk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben één keer in de stad gegaan . Maar ik hou niet van drukte. Wel grappig om het van mijn balkon te zien. [ afbeelding ] Deze had die kut bas aan
Ja is ook wel leuk, beetje zwaaien . Maar de stad ga ik niet in.quote:
nee ik ben gevluchtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja is ook wel leuk, beetje zwaaien . Maar de stad ga ik niet in.
Dat heb ik niet, maar ik woon aan een grote vaart dus een boel komt voorbij. Ik zou ook vluchten of binnen blijven waar jij woont.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:09 schreef isax het volgende:
[..]
nee ik ben gevlucht![]()
ik heb geen zin om geplet te worden op straat of mezelf de hele dag op te sluiten
tja het is nu al gewoon druk op een maandag ochtend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, maar ik woon aan een grote vaart dus een boel komt voorbij. Ik zou ook vluchten of binnen blijven waar jij woont.
Beter fietsen op toeristenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:15 schreef isax het volgende:
[..]
tja het is nu al gewoon druk op een maandag ochtend.
opzich vind ik het niet erg maar toeristen op fietsen
Check.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen als het zelfgemaakt is en op de juiste manier is bereid ......
mja altijd eigenlijk zo tussen de 7 en 9quote:
yup, en kan nog koken ook. maar zo fekking geil jaquote:
Kan zij niet Wonder Woman spelen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
yup, en kan nog koken ook. maar zo fekking geil ja
Expert hier, op twee manieren. Met en zonder roomquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen als het zelfgemaakt is en op de juiste manier is bereid ......
tering geil man, kom op ff fappen en weer verderquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Moet dat nou gelijk weer zo? Wat een niveau weer
Met is de neppe.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Expert hier, op twee manieren. Met en zonder room
Klopt, maar ook erg lekkerquote:
Slechts een enkeling is hier een beetje op niveau.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Moet dat nou gelijk weer zo? Wat een niveau weer
als t maar lekker isquote:
Ah, maar hunnie doen het ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Slechts een enkeling is hier een beetje op niveau.
Wil je de rest ook aanspreken misschien? Of is dat niet grappig genoeg?
Je past wel goed hier, met je selectieve verontwaardiging.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, maar hunnie doen het ook.
Ik heb het nu tegen jou, vrolijke vlinder.
Klopt, persoonlijk prefereer ik zonder room, alleen olijfoliequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Expert hier, op twee manieren. Met en zonder room
I tryquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je past wel goed hier, met je selectieve verontwaardiging.
Patat.quote:
Beetje welquote:
LIESJE, JIAN OPENBAART INFO UIT DM'Squote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Huug is eigenlijk ook gewoon een beetje een hippie!
Ja verrek ja nu je het zegt zie ik het ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Huug is eigenlijk ook gewoon een beetje een hippie!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Beetje weleven experimenteren wat wel en niet werkt dit dat zus zo. Je kan niet overal hetzelfde doen en verwachten dat het werkt
#lifelessonsfromhugey
Soms.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:21 schreef Pavement het volgende:
OI lies jij houdt volgens mij wel van nederlandstalige muziek toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |