Pure afgunst ditquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:33 schreef Baconbus het volgende:
Hihihi, die doet het met die, hihihi, ja ik doe het met die, hihihihi
Waar ga je feesten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:37 schreef sararaats het volgende:
Allez ik ga feesten. Braaf zijn hé.
Tot later
Hopsin ken ik van een filmpje dat ie bij een radioshow was, wilde ze dat ie ging freestylen.quote:
Die gasten laten wel veel zien op die bank/stoel, zullen ze er al een beetje geld mee verdienen met die onzin?quote:
Nastuurlijk niet, hij maakt een nummer per jaar oidquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hopsin ken ik van een filmpje dat ie bij een radioshow was, wilde ze dat ie ging freestylen.
Kon ie niet.
ik gok van wel, maar alles wat ie probeert krijgt hij gratis opgestuurd volgensmij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die gasten laten wel veel zien op die bank/stoel, zullen ze er al een beetje geld mee verdienen met die onzin?
Dat is helemaal grappig en vandaar dat ie zei, geen chips sturen, de zakken ontploffen tijdens het vervoer door het druk verschil. Of zoiets.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik gok van wel, maar alles wat ie probeert krijgt hij gratis opgestuurd volgensmij.
Dat is wel erg weinig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nastuurlijk niet, hij maakt een nummer per jaar oid
is zo. vooral in het vliegtuig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is helemaal grappig en vandaar dat ie zei, geen chips sturen, de zakken ontploffen tijdens het vervoer door het druk verschil. Of zoiets.
Ok.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
is zo. vooral in het vliegtuig.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is helemaal grappig en vandaar dat ie zei, geen chips sturen, de zakken ontploffen tijdens het vervoer door het druk verschil. Of zoiets.
Hmmm dat herken ik precies.quote:
Amai, dat is nogal tegenstrijdig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:16 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Hmmm dat herken ik precies.
Uit welke film of serie komt dat?
Wat ging dat over een slechte filmquote:
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Amai, dat is nogal tegenstrijdig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |