Schijnbaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:02 schreef Braindead2000 het volgende:
22 keer gestemd. Komen hier zoveel mensen?
Kan je dan toch kopieren en plakken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb ik mooie post gemaakt, gaat topic op slot.
Da hedde wellusquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Broekhove proate ze wel mee unne zachte g mar ondertusse zen ze veul mee aandere dingen oan de gang.
Jij neukt gewoon een mod geile stoeipoes.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die krijgt een rolberoerte als ie terugkomt.
Zoiets?quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:08 schreef isax het volgende:
[..]
Jij neukt gewoon een mod geile stoeipoes.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:10 schreef Parlay het volgende:
[..]
Zoiets?![]()
En ik had niet gestemd, ik stond er niet bij
Helemaal topquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:10 schreef Parlay het volgende:
[..]
Zoiets?![]()
En ik had niet gestemd, ik stond er niet bij
Was wel ballen geweest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Nee joh, hij heeft een vriendin, doe normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isax is gewoon een jaloerse doosquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Helemaal top![]()
En Isax heeft de pol gemaakt dus dan moet je bij haar zijn.
Maar dan moet je me niet laten lachen.quote:
Dat hoort bij de vacaturenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar dan moet je me niet laten lachen.
Ga je nou nog een poging doen en inderdaad de modjes enz. irriteren?
Ze wilde mod worden hè? Gewoon zichzelf omhoog aan het neuken die krolse katquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Pas op hè. Ze heeft connecties met mods.
Echt wel, ik heb me eerst ingelikt bij Liesje en nu probeer ik Gert in te palmen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:37 schreef isax het volgende:
[..]
Ze wilde mod worden hè? Gewoon zichzelf omhoog aan het neuken die krolse kat
Dat je het weet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Pas op hè. Ze heeft connecties met mods.
Ja, naar boven likken en naar beneden trappen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:37 schreef isax het volgende:
[..]
Ze wilde mod worden hè? Gewoon zichzelf omhoog aan het neuken die krolse kat
In de oven en eventueel een beetje olijfolie overheenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ga zo een halve kip eten. Hoe warm je die het beste op zonder dat hij uitdroogt?
Zit ie niet in een magnetron zak, dan is ie snel klaar en ook nog sappig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ga zo een halve kip eten. Hoe warm je die het beste op zonder dat hij uitdroogt? Hij ligt nu nog in de koelkast.
Hoe lang? Hoeveel graden? Hij is al bereid he. Ik ken hem beter eerst op kamertemperatuur laten komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In de oven en eventueel een beetje olijfolie overheen
200 graden als ie op kamer temperatuur is en een kwartiertje. Alhoewel, iets langer maar na een kwartier even kijken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe lang? Hoeveel graden? Hij is al bereidt he. Ik ken hem beter eerst op kamertemperatuur laten komen.
Ja hij zit in een plastic bakje in een magnetron zak. Kan ik hem met plastic bakje in de zak in de magnetron zetten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
200 graden als ie op kamer temperatuur is en een kwartiertje. Alhoewel, iets langer maar na een kwartier even kijken.
En google het anders man anders heb je verbrande kip en geef je mij de schuld.
Plastic bakje eruit en de zak een beetje openlaten en binnen 5 minuten heb je een warme kip, volgens mij staat het ook op de zak.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja hij zit in een plastic bakje in een magnetron zak. Kan ik hem met plastic bakje en de zak in de magnetron zetten?
Ja er staan wat tijden op voor verschillende vleeswaren. Hij geeft 1,5 min voor een kippenbout aan maar ik heb een halve kip.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Plastic bakje eruit en de zak een beetje openlaten en binnen 5 minuten heb je een warme kip, volgens mij staat het ook op de zak.
Denk in gewichten. Halve kip is zwaarder dus die heeft dan langer nodig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja er staan wat tijden op voor verschillende vleeswaren. Hij geeft 1,5 min voor een kippenbout aan maar ik heb een halve kip.
quote:
Welterusten, ik ga eten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk in gewichten. Halve kip is zwaarder dus die heeft dan langer nodig.
Ik ga nu echt. Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
Welterusten, ik ga eten.
Shit gastquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ga zo een halve kip eten. Hoe warm je die het beste op zonder dat hij uitdroogt? Hij ligt nu nog in de koelkast.
Steve Irwin was ook een expert in het overleven in de Jungle. Zie hoe ver dat hem gebracht heeft.quote:
hoi,quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:08 schreef isax het volgende:
[..]
Jij neukt gewoon een mod geile stoeipoes.
Ah dat is spijtig.quote:
Jawel, maar niet degene die jij zoek, diegene heeft een ban van 2 weken, wegens het plaatsen van abominabele posts!quote:
ChocoFan ofwat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, maar niet degene die jij zoek, diegene heeft een ban van 2 weken, wegens het plaatsen van abominabele posts!
Oei dat is minder. Wat heeft ze dan misdaan?quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, maar niet degene die jij zoek, diegene heeft een ban van 2 weken, wegens het plaatsen van abominabele posts!
Zoals ik al zei, gewoon abominabele posts geplaatst en na waarschuwingen van de mods er gewoon mee doorgegaan, tsja .... dan lig je eraf natuurlijk, 2 weken valt nog mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:12 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Oei dat is minder. Wat heeft ze dan misdaan?
Oh dat is spijtig. Met wie moet ik nu chatten op SC?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, gewoon abominabele posts geplaatst en na waarschuwingen van de mods er gewoon mee doorgegaan, tsja .... dan lig je eraf natuurlijk, 2 weken valt nog mee.
Nah je kunt haar wel nog gewoon een DM sturen natuurlijk, beetje medeleven betonen en zo want ze heeft het er schijnbaar nogal zwaar mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:17 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Oh dat is spijtig. Met wie moet ik nu chatten op SC?
En daar stopt het recht van vrije meningsuiting. (ookal ben ik het er mee eens dat ze die vlag zwaaien in Nederland)quote:
Het lijkt allemaal te draaien om angst, denk ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
En daar stopt het recht van vrije meningsuiting. (ookal ben ik het er mee eens dat ze die vlag zwaaien in Nederland)
Kan ze DM nog ontvangen als ze een ban heeft?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Nah je kunt haar wel nog gewoon een DM sturen natuurlijk, beetje medeleven betonen en zo want ze heeft het er schijnbaar nogal zwaar mee.
Ik ben echt niet bang voor een stel holbewoners met hun vlag.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal te draaien om angst, denk ik.
Ja,dat kan!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:24 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Kan ze DM nog ontvangen als ze een ban heeft?
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik ben echt niet bang voor een stel holbewoners met hun vlag.
Maar een petitie maken voor een vlag... dan gaat het wel erg ver.
Mwah, oprotten met die vlag, draait alleen maar om provocatiequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal te draaien om angst, denk ik.
Ah dan zal ik haar een berichtje sturen. Maar betwijfel of ze het zal lezen. Denk niet als je een ban hebt je de site nog bezoekt.quote:
Is dat het doel?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwah, oprotten met die vlag, draait alleen maar om provocatie
Dit is zo'n beetje Choco's huis. Natuurlijk checkt ze haar DM. Vanochtend nog gedmt met haar. Ze baalt stevig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:26 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ah dan zal ik haar een berichtje sturen. Maar betwijfel of ze het zal lezen. Denk niet als je een ban hebt je de site nog bezoekt.
Met zulke mensen praten heeft geen zin, lekker laten uitroepen, ik versta toch geen arabisch, naar huis laten gaan , de papiertjes van de straat vegen, en niemand zal er ooit meer iets over horen.quote:
Ah oke. Ik zal ze wel horen dan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit is zo'n beetje Choco's huis. Natuurlijk checkt ze haar DM. Vanochtend nog gedmt met haar. Ze baalt stevig.
Volgens mij zijn er überhaupt geen mensen die proberen te praten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:28 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Met zulke mensen praten heeft geen zin, lekker laten uitroepen, ik versta toch geen arabisch, naar huis laten gaan , de papiertjes van de straat vegen, en niemand zal er ooit meer iets over horen.
Wie zijn hun eigen mensen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:30 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Porovoceren wekt alleen maar haat op tegen hun eigen mensen.
Die met die vlaggen rondopen, met een bepaalde boodschap. En dan hun sekte. Ik heb niet eens een idee waarover het precies gaat.quote:
lol.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die met die vlaggen rondopen, met een bepaalde boodschap. En dan hun sekte. Ik heb niet eens een idee waarover het precies gaat.
Beetje hoofden afhakken en zo, je kent het welquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die met die vlaggen rondopen, met een bepaalde boodschap. En dan hun sekte. Ik heb niet eens een idee waarover het precies gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |