Maar het was sowieso niet alleen daarvoor. Voor zo iets heb je geen twee weken ban.quote:
Het was echt alleen daarvoor. Zelfs hij was verbaasd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar het was sowieso niet alleen daarvoor. Voor zo iets heb je geen twee weken ban.
Hmm. Dan mocht de mod in kwestie jou niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was echt alleen daarvoor. Zelfs hij was verbaasd.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Dan mocht de mod in kwestie jou niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik wel vaker op dit forum.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb geen idee over wie ze het heeft
Ik wist nog toen jij mod wasquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker op dit forum.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blijkbaar.Maar blijf achter mijn woorden. Jij leeft al te lang op het randje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
dat stoer vindenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar blijf achter mijn woorden. Jij leeft al te lang op het randje.
Ik ga springen doei.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar blijf achter mijn woorden. Jij leeft al te lang op het randje.
Dat weet ik nietquote:[img]http://i.fokzine.net/p/1s.gif
[/img] Op zaterdag 2 augustus 2014 09:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan?
Niet klemmen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:11 schreef Stimorol- het volgende:
Ik klem mn kaken kapotWat kan ik daaraan doen?
alpha blondyquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voor Alpha Blondy mag een uitzondering worden gemaakt..
Had mijn vader ook. Je moet naar de huisarts gaan. Je hebt iets speciaal daarvoor.quote:
Bitje? Helpt niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had mijn vader ook. Je moet naar de huisarts gaan. Je hebt iets speciaal daarvoor.
Ik weet niet. Hij kreeg zo iets plastics om over zijn tanden te doen en daardoor beschadigt hij zijn tanden niet meer.quote:
Heb ik. Helpt niet meer zo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet niet. Hij kreeg zo iets plastics om over zijn tanden te doen en daardoor beschadigt hij zijn tanden niet meer.
[ afbeelding ]
Oh je maakt zelf?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Danke
Als je de kip voor mij snijdt mag je ook.
Helpt dat ook tegen je verrotte innerlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:27 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Oh je maakt zelf?
Ik ben weer aan vasten, no thanks.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Helpt dat ook tegen je verrotte innerlijk.
Glapje.
Die dag dat je zocht, had ik ook even gekeken. Krijg nog steeds advertenties over maxirokken op Facebook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:07 schreef Bortecinem het volgende:
Stimooo mijn rok is binnen. Me so happyyy.
Wanneer -5 kilo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:23 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben down en er is geen comfort food in house.
Borte: foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |