Ik ben ook mod geweest hequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet foto van je id. geven. Ik pass daarvoor.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik ben ook mod geweest he
2012 - 2013 op WK2014
was echt saai
Omdat ik meesterlijk was natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoezo ben jij als mod gevraagd dan?
Tering nerd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat ik meesterlijk was natuurlijk.
Vieze zionist gespot.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:23 schreef Bortecinem het volgende:
This is Zion love
This Zion love of mine
This is Zion love
This Zion
Ik heb gewoon de eer gehad om met Trigger WFL te modereren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoezo ben jij als mod gevraagd dan?
Minimaal een note, als het ging om een moderatie had je idd een ban gekregen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Tering nerd.
nu zou ik vroeger een ban krijgen toch?
Maar wanneer is Julis mod geweest dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:24 schreef Triggershot het volgende:
Magnificent, ik weet nog, op een gegeven moment in Turkentopic, jij blauw, ik blauw, julis blauw, zargon blauw, clumsy blauw, emel blauw, ihvk blauw.
Good times.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de eer gehad om met Trigger WFL te modereren.Daarna nog kort C&H gedaan met IHVK.
tot 2010 dacht ik, van PUB.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar wanneer is Julis mod geweest dan?
Mods voelen zich te goedquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Minimaal een note, als het ging om een moderatie had je idd een ban gekregen.
Niet te vergeten G.Fawkes.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:24 schreef Triggershot het volgende:
Magnificent, ik weet nog, op een gegeven moment in Turkentopic, jij blauw, ik blauw, julis blauw, zargon blauw, clumsy blauw, emel blauw, ihvk blauw.
Plaats link. Weet niet waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voor Alpha Blondy mag een uitzondering worden gemaakt..
Is Danny een zionist?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
mwuah, was bepaald door Danny.
Omg je weet niet wie Alpha Blondy is waz met julliequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Plaats link. Weet niet waar je het over hebt.
Misschien herken ik het, maar zijn naam zegt me niets.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omg je weet niet wie Alpha Blondy is waz met jullie
Wij hebben echt geen leven.quote:
ga je geen antwoord geven?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:29 schreef Triggershot het volgende:
En ik ben pleite, welterusten iedereen
Trustenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:29 schreef Triggershot het volgende:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:29 schreef Triggershot het volgende:
Net al gedaanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien herken ik het, maar zijn naam zegt me niets.
Haha, ja. Kan me Julis alleen niet meer herinneren. Wat deed zij ook alweer?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:24 schreef Triggershot het volgende:
Oh sorry.quote:
Allah rahatlık versin.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:29 schreef Triggershot het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ze twee users een ban gaven, omdat ze 'fok-Korea' zeiden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor antwoorden moet je niet op Fok! zijn.
The fuckquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach bans zijn ook betrekkelijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ze twee users een ban gaven, omdat ze 'fok-Korea' zeiden.
Ik kan mijn bans niet herinneren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach bans zijn ook betrekkelijk
wat een kankur naziquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:36 schreef Bortecinem het volgende:
Oussie heeft mij ooit aangegeven bij de mods omdat ik hem een stink Marokkaan noemde voor de grap. Kreeg toen een twee weken ban.
Terecht.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:36 schreef Bortecinem het volgende:
Oussie heeft mij ooit aangegeven bij de mods omdat ik hem een stink Marokkaan noemde voor de grap. Kreeg toen een twee weken ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |