Maar het was sowieso niet alleen daarvoor. Voor zo iets heb je geen twee weken ban.quote:
Het was echt alleen daarvoor. Zelfs hij was verbaasd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar het was sowieso niet alleen daarvoor. Voor zo iets heb je geen twee weken ban.
Hmm. Dan mocht de mod in kwestie jou niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was echt alleen daarvoor. Zelfs hij was verbaasd.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Dan mocht de mod in kwestie jou niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik wel vaker op dit forum.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb geen idee over wie ze het heeft
Ik wist nog toen jij mod wasquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker op dit forum.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blijkbaar.Maar blijf achter mijn woorden. Jij leeft al te lang op het randje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
dat stoer vindenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar blijf achter mijn woorden. Jij leeft al te lang op het randje.
Ik ga springen doei.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar blijf achter mijn woorden. Jij leeft al te lang op het randje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |