kan je er beter een uit azie nemenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan kan je er ook één uit Zuid-Amerika nemen, die zijn klein, versta je niet en kunnen koken.
Is deadprez geroyeerd?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ga naar bed, ik neem aan dat Guus en Mortaxx dit prima samen kunnen.
wel te rustenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:12 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
kan je er beter een uit azie nemen
ookal is de meerderheid plat daaro
welterusten frankquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
nou heb je nog niet geantwoord welk sigaartje neem jij altijd!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
En Mortaxxquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:13 schreef deadprez het volgende:
oh nice, gewoon weer doen wat we willen en guus krijgt het gezeik
Nja gaat er niet zo om wat ze zeggen het is meer dat ze iets zeggenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan kan je er ook één uit Zuid-Amerika nemen, die zijn klein, versta je niet en kunnen koken.
Nog een reden om Deadprez als mod te vragen: die doet niet aan snipperdagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog een reden om Deadprez als mod te vragen: die doet niet aan snipperdagen.Vandaag nog in die hitte post bezorgd verdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Eerste wat je onbewust zoekt is tieten, die zijn er niet dus je ziet de drank.quote:
nicequote:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vandaag nog in die hitte post bezorgd verdomme. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Eerste wat je onbewust zoekt is tieten, die zijn er niet dus je ziet de drank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |