Tussen de reacties van de review van Techmoan staat wel het e.e.a. aan informatie, en google er anders even op. Zijn wel meer topics waar je dan op terecht komt. Ik ga zelf eerst kijken hoe de filmpjes eruit zien en als me het aanstaat ga ik niet updaten denk ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:09 schreef Scarface150993 het volgende:
Aah moet wel lukken binnen een maand toch.
[..]
Oke oke, best kut dat zo'n simpele handige functie er niet even in wordt geprogrammeerd. Heeft er iemand een linkje voor me naar een site met veel praktische tips over de SJ4000? Ik weet nou bijvoorbeeld niet of ik het moet updaten en welke instellingen het beste werken.
Ik kreeg gisteravond een mail dat mijn order is verzonden en dat de Xiaomi Steel Gun speaker dus weer op voorraad is bij BangGood.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:33 schreef Eastman het volgende:
[..]
Vorige week stond dat er dat re-stocking op 31 juli zou plaats vinden. Ik kijk 7 aug. wel weer of ze het op voorraad hebben. misschien bestel ik het dan wel opnieuw.
Ja mijn SJ is de versie 1 en ik heb gelezen dat die alleen slechter wordt als je update. En kut is ook met de instellingen dat je ze elke keer verliest als je de accu verwisselt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 08:54 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Tussen de reacties van de review van Techmoan staat wel het e.e.a. aan informatie, en google er anders even op. Zijn wel meer topics waar je dan op terecht komt. Ik ga zelf eerst kijken hoe de filmpjes eruit zien en als me het aanstaat ga ik niet updaten denk ik.
Qua instellingen ben ik tot nu toe tegen gekomen dat je volgens mij het beste alles op normal kan laten omdat het anders te softwarematig aangepast eruit komt te zien. Verder de exposure op +1/3 en HDR on, maar dit zou je zelf even moeten uitproberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |