abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143119949
Heeft iemand ervaring met het volgende?

Ik heb een relatief goedkope telefoon gekocht via Dealsmachine (voorheen ahappydeal) voor een grand total van $61.90 (dit is telefoon van $40 + $21.90 shipping) = 46,50 Euro.

Verzonden via DHL Expedited

Vanochtend krijg ik bericht van m'n vader dat er een pakketje is aangekomen waarover hij nog 44 Euro moest betalen. Dat is dus ~95% van de waarde!

Ik ben niet zeker of Dealsmachine een waarde op het pakket heeft gezet, daar zou de fout kunnen zitten..

Ik was uit gegaan van 21% van het totaal bedrag + 13 Euro DHL kosten, maar dat is lang niet 44 Euro.

Hoe komen ze bij dit bedrag? Kan ik dit nog rechtzetten? Iemand een idee?
Dit gaat wel erg ver natuurlijk.

Dank voor de hulp
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:29:19 #95
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_143120013
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:27 schreef Boompje123 het volgende:
Heeft iemand ervaring met het volgende?

Ik heb een relatief goedkope telefoon gekocht via Dealsmachine (voorheen ahappydeal) voor een grand total van $61.90 (dit is telefoon van $40 + $21.90 shipping) = 46,50 Euro.

Verzonden via DHL Expedited

Vanochtend krijg ik bericht van m'n vader dat er een pakketje is aangekomen waarover hij nog 44 Euro moest betalen. Dat is dus ~95% van de waarde!

Ik ben niet zeker of Dealsmachine een waarde op het pakket heeft gezet, daar zou de fout kunnen zitten..

Ik was uit gegaan van 21% van het totaal bedrag + 13 Euro DHL kosten, maar dat is lang niet 44 Euro.

Hoe komen ze bij dit bedrag? Kan ik dit nog rechtzetten? Iemand een idee?
Dit gaat wel erg ver natuurlijk.

Dank voor de hulp
Als je even goed leest in de voorwaarden van DHL en de site kan je genoeg informatie vinden over hun "belasting" afhandeling. Als het goed is heb je ook bij de betaling een brief oid gekregen waar in staat dat je in beroep kan gaan tegen het bedrag etc. (y)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  roze woensdag 6 augustus 2014 @ 13:01:12 #96
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143120939
Huh dit staat achter mijn DX pakketje bij Order Status 'BackOrder' wat betekend dat?
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')